تماشا کنید؛ تست سرعت از تمام آیفون هایی که تا به حال ساخته شده است

در ویدئو ارائه شده مشاهده می کنید که تمام آیفون های تولید شده تا این تاریخ، در کنار هم قرار گرفته اند و سرعت اجرای برنامه ها در این آیفون ها تست می شود، مشاهده این ویدئو جالب را به شما پیشنهاد می کنیم.

تماشا کنید؛ تست سرعت از تمام آیفون هایی که تا به حال ساخته شده است

کلیک - شاید بسیاری از مردم آیفون را در کنار نام استیو جابز به یاد می آورند، بی شک با هر بار برده شدن نام کمپانی اپل، هر فردی یادی از استیو جابر می کند، باید دید که آیفون ها چه رمز و رازی در طراحی نرم افزار آیفون وجود دارد که این دستگاه به یکی از برترین های بازار گوشی های هوشمند تبدیل شده است و این گوشی یکی از برترین دستگاه هایی است که توانسته رابطه خوبی با مخاطب خود برقرار کند.

به مناسبت دهمین سال ورود آیفون ها به بازار گوشی های هوشمند، می خواهیم به بررسی راز موفقیت این دستگاه های هوشمند در بازار بپردازیم، اگر بخواهیم به صورت خلاصه علت این ماندگاری و استقبال را بررسی کنیم می توانیم به سادگی و برقراری ارتباط ساده با مخاطب بدانیم. اپل در طراحی آیفون های خود سعی کرده است تا از هر پیچیدگی دوری کند و هر چه راحت تر با مخاطب ارتباط برقرار کند. یکی از نکات مثبت دیده شده در طراحی آیفون ها این است که مرورگر سافاری دستگاه توانست جای بسیار خوبی در دنیای تکنولوژی پیدا کند.

همان طور که گفتیم به مناسبت دهمین سالگرد ورود آیفون ها به بازار گوشی های هوشمند به بررسی تمام آیفون های عرضه شده می پردازیم، در ویدئو عرضه شده می توان سیر صعودی آیفون ها را به خوبی مشاهده کرد و می توان دید که چگونه آیفون توانسته کیفیت خود را از گذشته تا به امروز حفظ کند.

در ویدئو پایین سرعت باز کردن برنامه ها، دوربین و صدای دستگاه های iPhone 7 Plus vs 7 vs SE vs 6S Plus vs 6S vs 6 Plus vs 6 vs 5S vs 5C vs 5 vs 4S vs 4 vs 3Gs vs 3G vs 2G مقایسه می شود. در هر مقایسه آخرین گوشی که پایین ترین نمره را در هر قسمت به دست می آورد را می توان دید. شاید نتیجه این ویدئو برای شما نیز کمی شگفت انگیز باشد.

ارسال نظر