ساعت هوشمند گوگل به شما می‌گوید دست بشویید!

رسانه کلیک - تقریبا اکثر مردم جهان می‌دانند که برای جلوگیری از ابتلا به کرونا باید دست‌های خود را مرتبا بشویند. ساعت هوشمند گوگل به شما هشدار می‌دهد تا برای عدم ابتلا به کرونا، دست‌های خود را بشویید.

ساعت هوشمند گوگل به شما می‌گوید دست بشویید!

ساعت های هوشمند گوگل ( Wear OS ) آپدیت جدیدی دریافت کردند که به کاربر یادآوری می کند هر سه ساعت دست خود را بشویید؛ همچنین یک تایمر 40 ثانیه ای برای اطمینان از زمان کافی شستشو وجود دارد (البته CDC حداقل 20 ثانیه توصیه می کند).

Wear OS یک به روزرسانی 5.4.0 را دریافت کرده است که به شما یادآوری می کند هر سه ساعت دست خود را بشویید و یک تایمر 40 ثانیه ای را برای اطمینان از زمان کافی برای شستشو شروع می کنید (البته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری CDC حداقل 20 ثانیه را توصیه می کند).

این ساعت هوشمند حتی تاکید دارد که از صابون استفاده کنید؛ زیرا ممکن است وسوسه شوید و به ضدعفونی کننده دستی یا آب ساده اکتفا کنید.

کاربران می‌توانند با لمس کردن و نگهداشتن روی اعلان، آن را خاموش کنند. پس لازم نیست نگران این باشید که این هشدار وسط فیلم دیدن یا بازی مزاحم شما می‌شود. علاوه بر این بهتر است همه ما عادت کنیم و مرتبا دست‌های خود را شست‌وشو دهیم.

ارسال نظر