سیستم مورد نیاز World of Warcraft: Legion مشخص شد

بدون شک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین، بازی World of Warcraft است که روزانه گیمرهای زیادی مشغول تجربه این بازی بی نظیر هستند. استودیوی Blizzard Entertainment، ناشر و سازنده بازی وارکرافت، مدتی پیش از ششمین بسته الحاقی بازی World of Warcraft به نام Legion رونمایی کرد که متاسفانه تاریخ این بسته الحاقی هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است و فقط می دانیم که در سال میلادی جاری به تجربه آن خواهیم پرداخت. به احتمال زیاد کم کم به انتشار بسته الحاقی Legion نزدیک می شویم چرا که مدتی پیش استودیوی بلیزارد اینترتیمنت در صفحه رسمی شبکه استیم بازی وارکرافت، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی را تغییر داده و گویا گیمرها برای تجربه بازی World of Warcraft: Legion باید کمی به سیستم رایانه های شخصیشان توجه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سیستم مورد نیاز World of Warcraft: Legion مشخص شد

استودیوی Blizzard Entertainment، ناشر و سازنده بازی وارکرافت، مدتی پیش از ششمین بسته الحاقی بازی World of Warcraft به نام Legion رونمایی کرد که متاسفانه تاریخ این بسته الحاقی هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است و فقط می دانیم که در سال میلادی جاری به تجربه آن خواهیم پرداخت. به احتمال زیاد کم کم به انتشار بسته الحاقی Legion نزدیک می شویم چرا که مدتی پیش استودیوی بلیزارد اینترتیمنت در صفحه رسمی شبکه استیم بازی وارکرافت، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی را تغییر داده و گویا گیمرها برای تجربه بازی World of Warcraft: Legion باید کمی به سیستم رایانه های شخصیشان توجه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش استودیوی بلیزارد اینترتیمنت سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی World of Warcraft: Legion را مشخص کرد. البته اگر مشتاق تجربه این بسته الحاقی هستید، نگران سیستم رایانه هایتان نباشید چرا که با سیستم های نسبتا پایین و قدیمی نیز می توانید این بسته الحاقی را بازی کنید!

در ششمین بسته الحاقی بازی World of Warcraft: Legion، سطح (Level) بخش cap از 100 به 110 افزایش داده شده است. همچنین سطح سلاح های مصنوعی هر کلاس مشخص بهبود یافته و یک نقشه جدیدی در منطقه Azeroth با نام Broken Isles اضافه می شود. همچنین در سطح 98 یک شکارچی شیطانی معرفی خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط استودیوی Blizzard Entertainment، شما برای تجربه بازی World of Warcraft: Legion با حداقل کیفیت ممکن، به یک پردازنده دو هسته ای کمپانی اینتل (Intel Core 2 Duo E8500) یا پردازنده AMD Phenom II X3 720 و رم 2 گیگابایتی نیاز خواهید داشت. خوشبختانه هیچ محدودیتی از نظر سیستم عامل برای این بازی در نظر گرفته نشده و شما می توانید با ویندوز های ایکس پی، ویستا، سون، 8 و ویندوز 10 این بازی پرطرفدار را تجربه کنید. کارت گرافیک سیستم شخصی شما نیز باید توان تولید قدرت کارت گرافیک انویدیا NVIDIA GeForce GT 440 (1 گیگابایت) یا AMD Radeon HD 5670 و یا Intel HD Graphics 5000 را داشته باشد. همچنین برای نصب این دی ال سی به 45 گیگابایت فضا احتیاج خواهید داشت. در زیر می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی مورد انتظار Far Cry Primal را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بسته الحاقی Legion بازی World of Warcraft:

  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10 with latest service pack
  • 45 GB available hard drive space
  • Processor: Intel Core 2 Duo E8500 or AMD Phenom II X3 720
  • Card: NVIDIA GeForce GT 440 or AMD Radeon HD 5670 or Intel HD Graphics 5000
  • حداقل رزولوشن صفحه نمایش: 1024 x 768
  • RAM: 2GB

سیستم پیشنهادی برای اجرای بسته الحاقی Legion بازی World of Warcraft:

  • OS: Windows 10 64-bit with latest service pack
  • 45 GB available hard drive space
  • Processor: Intel Core i5-3330, AMD FX-6300, or better
  • Card: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti or AMD Radeon R7 260X or better
  • RAM: 4GB

اگر سیستم مورد نیاز و پیشنهادی جدید این بازی را با سیستم مورد نیاز و پیشنهادی گذشته مقایسه کنیم، در میابیم که برای تجربه بسته الحاقی World of Warcraft: Legion، باید سیستم های رایانه های شخصی کمی قدرتمندتر باشند. به احتمال زیاد گرافیک محیط و شخصیت ها، سلاح ها و... در این دی ال سی بهبود یافته است! البته باید تا انتشار این عنوان صبر کنیم. همان طور که در بالا اشاره کردیم، هنوز استودیوی بیلزارد تاریخ انتشار دقیق بسته الحاقی World of Warcraft: Legion را مشخص نکرده و بر اساس خبرهای منتشر شده در منابع خارجی، این بسته الحاقی در سال 2016 عرضه می شود. البته با توجه به انتشار سیستم مورد نیاز این بازی، به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد عرضه آن خواهیم بود.

بازی World of Warcraft برای اولین بار در تاریخ 24 نوامبر سال میلادی 2004 برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس (OS X) توسط استودیوی Blizzard Entertainment منتشر شد. از آن زمان تا به امروز، 5 بسته الحاقی مختلفی برای این عنوان منتشر گردیده شده است که نقشه ها، سلاح ها مراحل و... به بازی اصلی اضافه شده است. از زمان انتشاربازی وارکرافت، استودیوی بیلزارد از این بازی محبوب پشتیبانی کرده و با عرضه بروز رسانی های متعدد توانسته طرفداران و گیمرها را راضی نگه دارد!

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عنوان World of Warcraft: Legion چیست؟ آیا شما این بسته الحاقی را تهیه و تجربه خواهید کرد؟ نظر شما در خصوص سیستم مورد نیاز این بازی چیست؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: US.Battle

ارسال نظر