Far Cry Primal را هم اکنون دانلود کنید

سه روز گذشته عنوان بی نظیر و خارق العاده Far Cry Primal توسط کمپانی یوبی سافت برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. همان طور که اطلاع دارید، نسخه رایانه های شخصی این بازی با تاخیر چند روز عرضه می شود. دیگر فرصتی به انتشار نسخه رایانه های شخصی بازی فار کرای پریمال باقی نمانده و ساعاتی پیش کمپانی یوبی سافت قابلیت دریافت بازی (Pre Load) بازی Far Cry Primal را فعال کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Far Cry Primal را هم اکنون دانلود کنید

همان طور که اطلاع دارید، نسخه رایانه های شخصی این بازی با تاخیر چند روز عرضه می شود. دیگر فرصتی به انتشار نسخه رایانه های شخصی بازی فار کرای پریمال باقی نمانده و ساعاتی پیش کمپانی یوبی سافت قابلیت دریافت بازی (Pre Load) بازی Far Cry Primal را فعال کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی یوبی سافت بازی Far Cry Primal را برای دانلود بر روی سرورهای خود قرار داد و گیمرها و کاربرانی که در گذشته این بازی را پیش خریده کرده اند، می توانند هم اکنون بازی را دریافت کنند. قابلیت Pre Load این امکان را برای گیمرها مهیا می کنند که در ثانیه های اول انتشار بازی، دیگر زمان خود صرف دانلود بازی هدر ندهند و بازی را چند روز پیش از انتشار، بر روی سیستم های شخصی داشته باشند و در اولین فرصت ممکن، بازی را تجربه کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، گیمرهای آسیا در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت آسیا روز 26 ژانویه سال میلادی جاری می توانند بازی Far Cry Primal را دریافت کنند. همچنین این بازی در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت آسیای مرکزی، قابل دانلود می باشد.

پس از دریافت و دانلود بازی، پی سی بازها باید تا ساعت 12 بامداد روز 1 مارس سال میلادی جاری صبر کنند تا عنوان خارق العاده Far Cry Primal برای پی سی ها عرضه شود. لازم به ذکر است که حجم این عنوان در حدود 15.5 گیگابایت می باشد.

کمپانی محبوب و مشهور یوبی سافت در سال ۲۰۱۵ نسخه جدیدی از فرانچایز بی نظیر Far Cry را با نام Far Cry Primal معرفی کرد. داستان بازی Far Cry Primal به ۱۰ هزار سال قبل از مسیح باز می گردد! زمانی که انسان های نخستین برای بدست آوردن غذا و پوشاک به شکار حیوانات رجوع می کنند و حیوانات جنگل را شکار می کردند. در هنگام شکار، بدون تردید حیوانات برای دفاع از جان خود به شما حمله می کنند و شما نیز باید در مقابل آن ها به کمک نیزه از جان خود دفاع کنید. گیمرها در بازی Far Cry Primal در نقش شخصیت تاکار هستند! تاکار یک شکارچی حرفه ای است که متاسفانه بخاطر جنگ های قبیله ای، تمام اعضای قبیله خود را از دست می دهد. به همین خاطر تاکار تصمیم می گیرد به سرزمین اوروس مهاجرت کند. در سرزمین اوروس قبیله ها با یکدیگر جنگ می کنند و شما هم باید در این جنگ ها شرکت کنید. انتظار می رود که گیمرها برای نابودی دشمنان خود از حیواناتی مانند ماموت و ... استفاده کنند.

بازی مورد انتظار و بی نظیر Far Cry Primal در تاریخ ۲۳ فبریه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس و پلی استیشن ۴) منتشر شد. نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی نیز در تاریخ ۱ می سال میلادی جاری مصادف با ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۴ منتشر خواهد شد.

متاسفانه یا خوشبختانه، کمپانی یوبی سافت برای جلوگیری از انتشار غیرقانونی بازی و رعایت نشدن حق کپی رایت، در بازی Far Cry Primal از قفل امنیتی و قدرتمند DRM استفاده کرده که هنوز هکرها قادر به شکستن این نوع قفل ها نیستند. به عبارت دیگر، در صورت علاقه به تجربه این بازی بی نظیر، باید آن را از فروشگاه های معتبر با قیمت 59.99 دلار خریداری کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Far Cry Primal چیست؟ آیا شما این بازی را خریداری خواهید کرد؟ بازی Far Cry Primal را بر روی کدام پلتفرم تجربه می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر