آغاز فیلم برداری قسمت سوم Guardians of the Galaxy در اواخر سال جاری

رسانه کلیک - جیمز گون به تازگی در یک توییت مختصر و مفید تایید کرده که فیلم برداری قسمت سوم Guardians of the Galaxy در اواخر سال 2021 آغاز می شود.

آغاز فیلم برداری قسمت سوم Guardians of the Galaxy در اواخر سال جاری

طبق گفته های اخیر جیمز گون، فیلم برداری قسمت سوم Guardians of the Galaxy در اواخر سال 2021 آغاز می شود. قسمت های قبلی این فیلم ابرقهرمانی مورد استقبال بسیار هوادارن قرار گرفته و از لحاظ تجاری نیز به موفقیت رسیده است. پروژه ساخت فیلم Guardians of the Galaxy 3 از مدت ها پیش آغاز شده بود، اما پیشروی آن همانند بسیاری از محصولات سینمایی دیگر به سبب شیوع کرونا با وقفه رو به رو شد. جدیدترین تاریخ عرضه این فیلم برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. اما کرونا تنها یک دلیل برای چنین تاخیر طولانی به حساب می آید. در پشت پرده نیز ماجراهای متعددی رخ داده است. مثلا جیمز گون به سبب توییت های جنجال آفرین خود، توسط دیزنی اخراج شد. البته گون پس از مدت کوتاهی وظیفه نویسندگی و کارگردانی ریبوت فیلم The Suicide Squad را بر عهده گرفت.

در دورام قرنطینه، گون به طرز عجیبی پرمشغله بود. فیلم برداری The Suicide Squad در فوریه سال 2020 به پایان رسید. تا پیش از بازگشت به پروژه نگهبانان گهکشان 3، وی سناریوی کامل اسپین آف Peacemaker (با بازی جان سنا) را نوشت، که در حال حاضر در مرحله فیلم برداری به سر می برد. گون اغلب به سوی رسانه های اجتماعی می رود تا با هواداران خود گفتگو کند. در حین این گفتگوها، وی به پرسش های مختلف پیرامون پروژه های فعلی، فیلم های گذشته و حتی پروژه های آینده همکاران خود پاسخ می دهد. پس عجیب نیست که جیمز گون را یک کارگردان تمام عیار و مردمی می دانند.

گون در توییت کوتاه و جدید خود، تایید کرد که فیلم برداری Guardians of the Galaxy 3 بالاخره در اواخر سال جاری آغاز می شود. با توجه به گزارش های قبلی، پیش بینی می شود که فیلم برداری در انگلستان صورت می گیرد. یکی از کاربران توییتر به طور مستقیم از گون پرسید که آیا فیم برداری قسمت سوم Guardians of the Galaxy در سال 2021 انجام می شود؟ که گون در پاسخ به این توییت، خیلی مفید و مختصر نوشت "بله"!

به نظر می رسد که صنعت سینما بالاخره توانسته به مشکلات مربوط به ویروس کرونا رسیدگی کرده و با حفظ پروتکل های بهداشتی، روند کار را روی غلتک بیاندازد. خوشبختانه فرایند ساخت فیلم ها به آرامی در حال پیشروی بوده و برای برخی آن ها به اتاق ادیت رسیده است. بنابراین می توان انتظار داشت که فیلم نگهبانان کهکشان 3 نیز در تاریخ مقرر عرضه شود. البته دیوید باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در مجموعه Guardians of the Galaxy، معتقد است که تنظیم مجدد زمان بندی عرضه فیلم های MCU احتمالا فیلمنامه اصلی قسمت سوم را تغییر خواهد داد.

به هر حال، خبر آغاز فیلم برداری، هیجان بسیاری را در دل هواداران، خصوصا طرفداران کامیک های مارول به وجود آورده است. حال که گون به پروژه برگشته، می توان به انتظار تماشای یک فیلم اکشن، طنز و دلنشین نشست.

ارسال نظر