تریلر فیلم Malcolm & Marie با بازی زندیا و جان دیوید واشنگتون منتشر شد

رسانه کلیک - تریلر فیلم درام Malcolm & Marie به تازگی توسط نتفلیکس پخش شده است. این فیلم با بازی زندیا و جان دیوید واشنگتون در تاریخ 5 فوریه از این شبکه پخش می شود.

تریلر فیلم Malcolm & Marie با بازی زندیا و جان دیوید واشنگتون منتشر شد

نتفلیکس به تازگی از تریلر فیلم 30 میلیون دلاری خود، یعنی مالکوم و مری در فضای آنلاین رونمایی کرده است. ستاره سریال Euphoria یعنی زندایا و بازیگر مطرح فیلم های Tenet و BlackKKlansman، یعنی جان دیوید واشنگتن در محصول جدید نتفلیکس به ایفای نقش می پردازند.

سم لوینسون، عهده دار نویسندگی و کارگردانی درام رومانتیک و عاشقانه مالکوم و مری است. این کارگردان در سال 2018 از پروژه Assassination Nation جدا شده و به تیم سازنده سریال اورجینال HBO با بازی زندیا، یعنی Euphoria پیوست. فیلم Malcolm & Marie داستان یک فیلمساز (واشنگتن) و نامزدش (زندیا) را روایت می کند که پس از نمایش فیلم به ظاهر موفق، به خانه باز می گردند. با این حال، اوضاع به ناگهان تغییر پیدا می کند و تنش های عذاب آور و افشاسازی های دردناک، قدرت عشق این دو را مورد آزمایش قرار می دهد.

فیلم Malcolm & Marie سال گذشته در جشنواره فیلم بین المللی مجازی تورنتو به نمایش گذاشته شد و نتفلیکس با پرداخت 30 میلیون دلار، حقوق آن را به انحصار خود درآورد. مالکوم و مری یکی از آثار سینمایی بوده که در ایام پاندمی نوشته و فیلم برداری شده است. تیم سازنده، اقدامات پیشگیرانه و محتاطانه ای را انجام داده اند تا با حفظ پروتکل های مقابله با کووید-19، مجوز لازم را از اتحادیه هالیوود دریافت کنند.

کوین تورن و اشلی لوینسون وظیفه تهیه کنندگی فیلم جدید نتفلیکس را بر عهده دارند. ویل گرینفیلد، آرون ال گیلبرت، یاریو میلکن، مایکل شفر و اسکات مسکادی اعضای تیم تولیدکنندگان اجرایی را تشکیل می دهند. طبق گزارش های متعدد، فیلم مالکوم و مری در تاریخ 5 فوریه سال جاری از شبکه نتفلیکس به نمایش گذاشته می شود.

ارسال نظر