تصاویر اسمارت فون PSR-A0 بلک شارک 4 منتشر شد

رسانه کلیک- تصاویر منتشر شده از اسمارت فون جدید سری بلک شارک 4 با شماره مدل PSR-A0 نشان می دهند که این دستگاه جزو محصولات ارزان قیمت است.

تصاویر اسمارت فون PSR-A0 بلک شارک 4 منتشر شد

دو گوشی هوشمند جدید متعلق به خط تولید بلک شارک 4 با شماره مدل های KSR-A0 و PSR-A0 اخیرا در کنسول گوگل پلی به نمایش گذاشته شده اند. مدل PSR-A0 به تازگی موفق به اخذ جواز از سوی TENAA شده است. البته در حال حاضر جزییات خاصی در مورد این محصول وجود ندارد. با این حال، تصاویر افشا شده نشان می دهند که گوشی جدید سری بلک شارک 4 با شماره مدل PSR-A0 می تواند یک گوشی هوشمند گیمینگ ارزان قیمت باشد.

مدل های قدیمی گوشی های Black Shark دارای طراحی پنل پشتی خاص با محوریت گیمینگ هستند. با این حال، طراحی پنل پشتی مدل PSR-A0 نسبت به مدل های قبلی متفاوت بوده، و ظاهری ساده و صاف دارد. بخش بالایی پنل پشتی به سیستم دوربین افقی مجهز بوده و شامل سه دوربین و فلش LED می شود. در سمت راست اسمارت فون PSR-A0 بلک شارک چندین دکمه مخصوص بازی و سنسور اثر انگشت به چشم می خورد. یک دکمه دیگر برای تنظیم صدا نیز در سمت چپ دستگاه قرار گرفته است.

از طرف دیگر، گوشی جدید بلک شارک 4 با شماره مدل PSR-A0 به یک نمایشگر مسطح و تخت مجهز شده و حفره دوربین سلفی نیز در مرکز قسمت بالا قرار گرفته است. مدل های قبلی، یعنی گوشی های سری بلک شارک 2 و بلک شارک 3 همگی از نمایشگر آمولد و اسکنرهای اثر انگشت درون صفحه ای بهره مند هستند. قرار دادن سنسور اثر انگشت در بخش کناری اسمارت فون PSR-A0 بلک شارک نشان می دهد که این دستگاه احتمالا به نمایشگر LCD مجهز خواهد شد. به علاوه، طراحی ساده پنل پشتی می تواند به این موضوع اشاره داشته باشد که PSR-A0 به عنوان یک گوشی هوشمند گیمینگ ارزان قیمت در دسترس خریداران قرار می گیرد.

طبق گزارش کنسول گوگل پلی، گوشی ارزان قیمت بلک شارک 4 به تراشه اسنپدراگون 865 و رم 12 گیگابایتی مجهز است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 11 استفاده می کند و قادر به ارائه وضوح فول اچ دی پلاس است. انتظار می رود که در روزهای آینده، اخبار بیشتری در مورد ویژگی ها و نام اصلی این محصول به دست آید.

ارسال نظر