توقف فیلم برداری Fantastic Beasts 3 به علت مثبت بودن تست کرونا

رسانه کلیک - فیلم برداری قسمت سوم هیولاهای شگفت انگیز (Fantastic Beasts 3) مجددا به سبب مثبت بودن تست کرونای یکی از اعضای تیم به حالت معلق درآمده است.

توقف فیلم برداری Fantastic Beasts 3 به علت مثبت بودن تست کرونا

فیلم برداری Fantastic Beasts 3 پس از مثبت بودن تست کرونای یکی از اعضای گروه به حالت توقف درآمد. اسپین آف هری پاتر با نقش آفرینی ادی ردمین تاکنون با مجموعه ای از موانع در چند سال اخیر مواجه شده است. فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در سال2018 عرضه شد و قرار بود که قسمت سوم آن نیز در فاصله زمانی نسبتا کوتاهی به نمایش گذاشته شود. اما پس از استقبال ضعیف از سوی منتقدان و عملکرد پایین در باکس آفیس، فیلمنامه هیولاهای شگفت انگیز 3 برای بازنویسی ارجاع، و تاریخ عرضه آن به نوامبر سال 2020 موکول شد.

سپس بنا شد که فیلم برداری قسمت سوم Fantastic Beasts در ماه مارس سال 2020 آغاز شود. اما مجددا به سبب اپدیمی کرونا به تعویق افتاد. از آن زمان به بعد، موانع متعددی سد راه این فیلم شد که از جمله آن ها می توان به واکنش های منفی علیه اظهارات جنجال آفرین جی کی رولینگ درباره ترنس هراسی اشاره کرد. بالاخره فیلم برداری در سپتامبر سال 2020 مجددا از سر گرفته شد، ولی پس از گذشت مدت کوتاهی، جانی دپ به سبب مشکلات قانونی با همسر سابقش (امبر هرد) از پروژه کنار رفت.

طبق گزارش رسانه خبری Variety، فیلم برداری Fantastic Beasts 3 دوباره به سبب مثبت بودن تست کرونای یکی از اعضای تیم به حالت تعلیق درآمد. تست کووید-19 بخشی از پروتکل های امنیتی متداول بوده و دست اندرکاران این فیلم در حال حاضر در قرنطینه به سر می برند. در راستای راهبردهای امنیتی و بهداشتی، روند ساخت فیلم حداقل برای دو هفته متوقف می شود.

متاسفانه این نوع حوادث، بخشی از هنجارهای فعلی برای صنعت فیلم سازی به شمار می آید، چرا که به هر حال باید با واقعیت کنار آمد. فیلم برداری در این برهه از تاریخ و در قلب اپیدمی کرونا، دشواری های مخصوص به خود را دارد. روند ساخت فیلم های متعددی در لوس آنجلس به سبب افزایش مجدد آمار افراد مبتلا به کرونا در اوایل ماه ژانویه به حالت وقفه درآمده است. برخی از فیلم ها به آسانی با این وقفه کنار می آیند، اما شرایط برای فیلم های بزرگی همچون Fantastic Beasts 3 کمی متفاوت است. تعداد بازیگران و دست اندرکاران این فیلم بیش از حد معمول بوده، و در نتیجه شانس بیشتری برای شیوع کرونا در بین آن ها وجود دارد.

فعلا نمی توان پیش بینی کرد که آیا وقفه جدید تاثیری روی تاریخ عرضه فیلم هیولاهای شگفت انگیز 3 می گذارد یا خیر. این فیلم قرار است در ماه جوئیه سال 2022 به اکران درآید. بنابراین احتمال نمی رود که یک وقفه دو هفته ای موجب تعویق نمایش این فیلم به سال 2023 شود. بدیهی است که کمپانی وارنر بروس به سختی تلاش می کند تا حتی الامکان با چنین شرایطی مواجه نشود، چون کاهش علاقه مخاطبین و فاصله تقریبا پنج ساله نسبت به قسمت قبلی، منجر به افزایش خطر کهنه شدن فیلم شده است. با این حال، هیولاهای شگفت انگیز هنوز هم به داستان هری پاتر گره خورده و این موضوع می تواند معجزه ای را برای سازندگان فیلم به ارمغان داشته باشد.

ارسال نظر