لذت موسیقی بی‌نهایت، با خرید گیفت کارت اسپاتیفای

رسانه کلیک - جهت دانستن راهنمای خرید اسپاتیفای و استفاده از اکانت پرمیوم با استفاده از خرید گیفت کارت اسپاتیفای و مزایای خرید گیفت کارت اسپاتیفای و مراحل تبدیل اکانت به پرمیوم در ادامه همراه ما باشید.

لذت موسیقی بی‌نهایت، با خرید گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای محبوب‌ترین برنامه و پلتفرم مورد استفاده‌ي همه‌ی مردم جهان برای گوش دادن به موسیقی است. شاید شما هم از دسته‌ای هستید که برای گوش دادن به موسیقی اول به سراغ اسپاتیفای می‌روید. به شما تبریک می‌گوییم چرا که در این نوشتار به بررسی گیفت کارت اسپاتیفای و نحوه‌ی خرید گیفت کارت و استفاده از آن می‌پردازیم. با داشتن گیفت کارت اسپاتیفای شما می‌توانید تا به مجموعه‌ کاملی از موسیقی‌ها و امکانات این برنامه دسترسی داشته باشید.

اسپاتیفای چیست؟

شاید بهتر باشد پیش از بررسی گیفت کارت اسپاتیفای به بررسی کلی این مروارید سبز رنگ دنیای موسیقی بپردازیم. اسپاتیفای (spotify) یک پلتفرم پریمیوم پخش موسیقی، ویدیو و پادکست است. شما می‌توانید با سرچ نام هنرمند، نام آلبوم و حتی سبک مورد نظرتان در موسیقی، به راحتی آن را در اسپاتیفای پیدا کنید و به آن گوش کنید.

برنامه‌ي خوب اسپاتیفای برای دستگاه‌های مختلف قابل نصب هستند. از ویندوز‌ها و تلفن‌های هوشمند گرفته تا انواع مک او اس و لینوکس. فقط کافی‌ است این برنامه را برای سیستم مورد نظر خود دانلود کنید.

برتری‌های اسپاتیفای

چرا بهتر است از اسپاتیفای به عنوان موزیک پلیر خود استفاده کنیم؟

1. شما می‌توانید به راحتی به هر موزیکی دست بیابید. تاکید می‌کنیم: هر موزیکی، با هر سبک و خواننده‌ای و در هر کشوری. اسپاتیفای یک گنج بی‌نهایت است.

2. کیفیت پخش موزیک‌های این پلتفرم بسیار بالاست.

3. شما می‌توانید پلی لیست شخصی خود را در اسپاتیفای بسازید و به راحتی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

4. هم‌چینن می‌توانید به پلی‌لیست‌ها و ری‌میکس‌های آماده‌ی هنرمندان و موسیقی‌دان‌های معروف گوش دهید.

به طور خلاصه شما می‌توانید با داشتن اسپاتیفای در حق گوش‌ها و زندگی خود لطفی بسیار عظیم کنید و هر لحظه بیشتر از قبل از موسیقی‌های متفاوت لذت ببرید.

راه استفاده بی‌نهایت از اسپاتیفای

باید بدانیم متاسفانه استفاده از اسپاتیفای در ایران دارای محدودیت‌هایي‌ست. پس پیش از همه چیز اگر ساکن ایران هستید باید وی‌پی‌ان و فیلتر‌ شکن‌های خود را روشن بگذارید تا این برنامه اجرا شود. ابتدا اسپاتیفای را دانلود کنید. وی‌پی‌ان خود را روشن کنید و در اسپاتیفای حساب کاربری بسازید. اکنون شما عضوی از خانواده‌ی میلیونی اسپاتیفای هستید و می‌توانید به راحتی از آن به موزیک‌های مختلف گوش دهید.

اگر دوست دارید بتوانید به صورت آفلاین و بدون هیچ محدودیتی به اسپاتیفای وصل شوید و آهنگ‌های مدر نظرتان را گوش دهید، باید به سراغ یک معجزه‌ی بسیار کارگشا بروید: گیفت کارت اسپاتیفای. با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید به راحتی به اکانت پرمیوم اسپاتیفای دست بیابید. اما چگونه؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

کمی پیش‌تر گفتیم با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای است که شما می‌توانید به راحتی و به صورت بی‌انتها به این برنامه دست‌رسی داشته باشید. از آن‌جایی که ما در ایران زندگی می‌کنیم و به واسطه‌ي تحریم‌ها و فیلتر‌ها شما باید برای خرید اسپاتیفای، ابتدا باید یک گیفت کارت بخرید.

این گیفت‌ کارت‌ها در واقع کارت‌ها هدیه‌ای هستند که دارای موجودی به ارز‌های خارجی ( دلار و یورو ) هستند و کارت‌های هدیه‌ی صادره از کشور‌های دیگر‌ محسوب می‌شوند. با داشتن کد هر گیفت کارت و وارد کردن شماره‌ی آن در سایت‌ها و برنامه‌های خارجی شما می‌توانید به راحتی در آن‌ها حساب‌‌های پرمیوم و دائم بخرید.

از کجا گیفت‌ کارت اسپاتیفای بخریم؟

یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین مراکز خرید گیفت‌ کارت در ایران سایت موبوگیفت می‌باشد. این سایت گیفت‌ کارت‌های مختلفی را برای شرکت‌های گوناگون موجود دارد و می‌تواند آن را با قیمتی باور نکردنی به شما ارائه کند.

گیفت کارت اسپاتیفای شرکت موبوگیفت به صورت بسته‌های ده دلاری، بیست دلاری و سی‌ دلاری قابل عرضه‌اند و مبدا آن‌ها کشور ایالات متحده‌ي آمریکاست.

مزیت‌های استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای موبوگیفت

  • دسترسی آف‌لاین به تمامی موسیقی‌ها
  • امکان ایجاد پلی لیست شخصی
  • رهایی از دست هرگونه تبلیغاتی
  • قابلیت سیو و اشتراک گذاری موزیک‌ها
  • قابلیت اشتراک گذاری موزیک‌ها

گیفت کارت اسپاتیفای

مراحل استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

برای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای و تبدیل اکانت خود به اکانت پرمیوم، مراحل زیر را طی کنید:

مرحله‌ی اول: خرید گیفت کارت اسپاتیفای و دریافت کد آن
ابتدا به قسمت خرید گیفت کارت اسپاتیفای در موبوگیفت رفته و به آسانی گیفت کارت مد نظرتان را بخرید. بلافاصله پس از پرداخت کد گیفت کارت شما به ایمیل و شماره‌ی پیامک شما ارسال می‌شود.

مرحله‌ی‌ دوم: ورود به حساب کاربری اسپاتیفای
به آدرس www.spotify.com/us.redeem مراجعه کنید و در حساب اسپاتیفای خود لاگین شوید.

مرحله‌ی سوم: وارد کردن کد ریدیم
کد گیفت کارت اسپاتیفای خود را در قسمت Redeem your code وارد کنید و تیک گزینه‌ی I'm not a robot را فعال کنید. در انتها با کیلک بر دکمه‌ی ENTER CODE ثبت نام خود را نهایی کنید.

یک نکته‌ی بسیار مهم در خرید اسپاتیفای

حتماً دقت داشته باشید که آی‌پی اکانت شما (کشوری که با آن وارد اکانت اسپاتیفای خود می‌شوید) با آی‌پی گیفت کارت اسپاتیفای شما یکی باشد. برای مثال هر دو برای کشور آمریکا باشند. تنها در این صورت است که می‌توانید از گیفت کارت خود برای خرید اسپاتیفای استفاده کنید.

سخن پایانی

در این نوشتار به سراغ بررسی راه استفاده‌ي بی‌نهایت از پلتفرم خوب پخش موزیک اسپاتیفای رفتیم. پس از معرفی کلی اسپاتیفای، به شما آموزش دادیم که چگونه و به راحتی می‌توانید به صورت بي‌نهایت به اسپاتیفای دسترسی داشته باشید و مراحل ردیم کردن و استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای را در کنار یک‌دیگر مرور کردیم.

شما می‌توانید به سادگی و برای انواع و اقسام اکانت‌های دیگر خود ( نتفیلیکس، مستر کارت، آمازون و...) هم از انواع گیفت کارت‌های MoboGift استفاده کنید. همین حالا و بدون هیچ محدودیتی ، خرید گیفت کارت را با موبوگیفت .

آیا شما هم از انواع گیفت کارت استفاده کرده‌اید؟ شما اکانت پرمیوم اسپاتیفای را ترجیح می‌دهید یا اکانت معمولی را؟ لطفاً تجربه‌های خود را در استفاده از اسپاتیفای با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر