رندرهای جدید گوشی گلکسی S21 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک –  اخیرا رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی S21 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که خبر از وجود یک ماژول دوربین برآمده در پنل پشتی می دهند.

رندرهای جدید گوشی گلکسی S21 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد

با اینکه برآمدگی ماژول دوربین گلکسی S20 سامسونگ چندان مورد پسند کاربران نیست، اما ظاهرا شرکت کره ای هنگام طراحی گوشی های جدید چندان اعتنایی به این مسئله نکرده است. اخیرا Onleak و Pigtou رندرهایی از گلکسی S21 یا گلکسی S30 را منتشر کرده و خبر از وجود ماژول برآمده در این گوشی ها داده اند. نسخه معمولی محصول دارای یک ماژول دوربین سه گانه است که تا جانب گوشی کشیده شده، اما فلش دوربین را شامل نمی شود. همانطور که در تصویر می بینید این فلش با فاصله بسیار کمی در سمت راست ماژول قرار دارد.

طبق ادعای Onleak، ظاهر ماژول در نسخه اولترا نیز به همین صورت و حتی بزرگتر است. حال آنکه نسخه اولترای گلکسی S20 کمی جمع و جورتر از نسخه معمولی بود. تصاویر منتشر شده اطلاعات چندانی را راجع به Galaxy S21 (یا Galaxy S30) در اختیار ما نمی گذارند. با این حال می توان گفت که گوشی از طراحی نسبتا ایمنی برخوردار است.

نسخه استاندارد گلکسی S21 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی بوده و از یک حفره درون نمایشگری (طراحی هول-پانچ) برای دوربین سلفی بهره می برد. حال آنکه نسخه اولترا مجهز به نمایشگر 6.7 الی 6.9 اینچی است که اندکی حالت منحنی دارد. ظاهرا سامسونگ برای این محصول نیز از دوربین لانگ-زوم استفاده کرده اما سایر مشخصات آن هنوز به طور دقیق معلوم نیست.

پیش از این گفته شده بود که گوشی های جدید در ماه فوریه یا مارس در دسترس علاقه مندان قرار می گیرند. با این حال Onleak احتمال می دهد که این محصولات کمی زودتر و در ماه ژانویه وارد بازار شوند. می دانیم که با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس COVID-19، برگزاری مراسم به صورت حضوری امکان پذیر نیست. اما حتی در صورت مطلوب بودن شرایط نیز بعید به نظر می رسید سامسونگ از گوشی جدید و اصلی خود رونمایی کند. اگر به خاطر داشته باشید در مراسم 2020 نیز تنها از نسخه لایت گلکسی S10 و نوت 10 معرفی به عمل آمد. به هر حال سامسونگ دیر یا زود تاریخ عرضه گلکسی S21 را اعلام می کند و بهتر است علاقه مندان تا آن موقع نسبت به اخبار غیر رسمی بی اعتنا باشند.

ارسال نظر