رونمایی از اولین تریلر فیلم Old ام. نایت شیامالان در مراسم سوپر بول

رسانه کلیک - ام. نایت شیامالان قرار است در مراسم سوپر بول از نخستین تریلر فیلم آینده خود، یعنی Old رونمایی کند. این تریلر تنها ارائه رسمی استودیو یونیورسال در این مراسم است.

رونمایی از اولین تریلر فیلم Old ام. نایت شیامالان در مراسم سوپر بول

نخستین تریلر فیلم Old ساخته ام. نایت شیامالان روز یکشنبه در پنجاه وپنجمین سالگرد سوپر بول به نمایش گذاشته می شود. دیدن اینکه شیامالان در هر پروژه روی چه مفهومی تمرکز می کند، یکی از جالب ترین خصیصه های این فیلمساز به شمار می آید. در حال حاضر هیچ جزییاتی در خصوص داستان Old برملا نشده است. با این حال، به نظر می رسد که این فیلم از یک رمان تصویری فرانسوی به نام SandCastle الهام شده، که با کشف یک جسد در ساحل آغاز شده و به دنبال آن، رویدادهای عجیبی اتفاق می افتند.

کارهای شیامالان در سال های اخیر چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفته اند. هر چند این موضوع به هیچ وجه باعث نشده تا فیلمساز و نویسنده پنجاه ساله، پروژه های رویایی و مهیج خود را ادامه ندهد. آخرین قسمت از سه گانه Unbreakable در سال 2019 با عنوان Glass عرضه شد. با این که اجرای بی نظیر جیمز مک آووی به عنوان مردی با 24 شخصیت متفاوت، سطح خاصی از احترام و شهرت را برای این بازیگر به همراه آورد، ولی فیلم Glass مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. با توجه به عرضه فیلم جدید Old در فصل تابستان، مخاطبین بار دیگر خود را آماده سفر به ذهن مغشوش و رام نشدنی این فیلمساز می کنند. همانند بسیاری از ساخته های شیامالان، فیلم Old نیز توسط این هنرمند بااستعداد نوشته و کارگردانی می شود. به غیر از توماسین مک کنزی (ستاره Jojo Rabbit) بازیگران چندان مطرحی در این فیلم حضور ندارند.

علیرغم نبود اطلاعات چندان درباره ساخته جدید شیامالان، رسانه خبری Deadline اعلام کرده که تریلر فیلم جدید در روز یکشنبه به نمایش گذاشته می شود. در واقع این تریلر، تنها ارائه کمپانی یونیورسال در طی مراسم سوپربول خواهد بود.

در رمان گرافیکی اصلی، یک جسد همراه با گروهی از افراد به یک پناهگاه ساحلی می رسند. جو پریشانی در بین آن ها حاکم است، چرا که کشف جسد شناور منجر به آغاز یک روند پیری عجیب شده که دامن همه را گرفته است. هر نیم ساعت یک بار، همگی بدون هیچ توضیحی پیرتر می شوند و هیچ کس نمی داند که چطور می توان از این پناهگاه ساحلی خارج شد. این قضایا و اسرار نهفته در آن، بدون شک شیامالان را شیفته خود ساخته است. با توجه به ابهامات فعلی پیرامون فیلم آینده این کارگردان، می توان حدس زد که تریلر Old نیز رموز اصلی داستان را به خوبی حفظ خواهد کرد.

شیامالان کارگردان و فیلمساز مصممی است که چندان به اظهارنظرهای منتقدان اهمیت نمی دهد. خواه اقتباس شده از روی رمان Sandcastle یا خواه الهام یافته از این رمان، به نظر می رسد که فیلم Old داستان جذابی برای گفتن دارد. تریلر آینده قطعا سرآغاز سوالات متعدد درباره این فیلم می شود و در عین حال، طرفداران را در ابهام بیشتر باقی می گذارد.

ارسال نظر