سریال انیمیشنی Velma از سرویس HBO Max پخش می شود

رسانه کلیک - پیش درآمد سریال انیمیشنی محبوب و دیدنی اسکوبی دو به نام Velma به سفارش سرویس پخش خانگی HBO Max ساخته می شود که داستان آن حول شخصیت ولما دینکلی می گردد.

سریال انیمیشنی Velma از سرویس HBO Max پخش می شود

سرویس HBO Max در حال افزایش سریال های تلویزیونی انیمیشنی مخصوص بزرگ سالان است. ظاهرا پیش درآمد سریال محبوب اسکوبی دو، به نام Velma نیز به زودی به لیست نمایش های تلویزیونی این شبکه اضافه می شود. سریال انیمیشنی Velma به طور کلی روی شخصیت ولما دینکلی باهوش تمرکز دارد. این سریال، یکی از سه نمایش انیمیشنی مخصوص بزرگسالان بوده که به سفارش سرویس پخش HBO Max ساخته شده است. علاوه بر پیش درآمد اسکوبی دو، ریبوت Clone High در دو فصل و سریال جدیدی به نام Fired On Mars از این شبکه خانگی پخش خواهند شد.

میندی کالینگ علاوه بر صدا پیشگی، تهیه کننده اجرایی سریال انیمیشنی Velma است. این مجموعه روی شخصیت ولما دینکلی تمرکز دارد، دختری با لباس یقه اسکی نارنجی رنگ و تیپ اسپرت و تماشایی. طبق گزارش HBO Max، این سریال به روایت داستان اصلی ولما می پردازد؛ مغز ناشناخته و دست کم گرفته شده در گروه Scooby-Do Mystery Inc. این مجموعه طنز، از گذشته پیچیده و رنگی یکی از رمزگشایان محبوب آمریکایی پرده برمی دارد.

به غیر از میندی کالینگ، هنوز مشخص نشده که چه هنرمندانی با این سریال همکاری خواهند داشت. در ضمن، زمان بندی ساخت سریال معلوم نشده، و نمی توان در خصوص تاریخ عرضه آن اظهار نظر کرد. با این حال، گفته می شود که HBO Max سفارش یک سریال ده قسمتی را داده است. چارلی گرندی و هاوارد کلین، همکاران کالینگ در امر تهیه کنندگی سریال ولما هستند که از جمله کارهای مشترک آن ها می توان به سریال Office اشاره کرد. سم رجیستر، عضو دیگری از تیم تهیه کنندگان است که فیلم انیمیشنی Batman: The Killing Joke (بتمن: جوک کشنده) را در کارنامه درخشان فعالیت های خود دارد.

همانند سایر شخصیت های سریال اسکوبی دو، ولما دینکلی نیز یک کاراکتر شناخته شده 50 ساله به شمار می آید. با ورود به صحنه در سریال های انیمیشنی Scooby-Do, Where Are You? ساخته هانا باربرا، ولما و دوستانش (فرد، دافنه، شگی و اسکوبی دو) دائما در حال تلاش برای حل انواع و اقسام معماهای رمزآلود و انجام کارهای بامزه ای مثل برداشتن ماسک از صورت مظنونین در صحنه جرم بوده اند، و پس از مدت طولانی، به نمادهای فرهنگ پاپ تبدیل شدند. در سال های اخیر، فیلم های متعددی درباره گروه اسکوبی دو ساخته شده است که از جمله آن ها می توان به لایو اکشن Scooby-Doo در سال 2002 (لیندا کاردلینی در نقش ولما) و فیلم انیمیشنی Scoob! (جینا رودریگز در نقش ولما) اشاره کرد. پیش بینی می شود که در هفته های آتی، اطلاعات بیشتری در خصوص سریال انیمیشنی Velma و تاریخ عرضه احتمالی آن به دست آید.

ارسال نظر