سریال گلچین Roar با حضور نیکول کیدمن در راه است

رسانه کلیک - سریال گلچین Roar به کارگردانی لیز فلاهیو و کارلی منچ، از مجموعه داستان های کوتاه به قلم سیسیلیا اهرن ساخته شده و از شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد.

سریال گلچین Roar با حضور نیکول کیدمن در راه است

شبکه اپل تی وی پلاس، یک سریال با محوریت زنان را سفارش داده که بازیگرانی همچون نیکول کیدمن، سینتیا اریوو، مریت ویور و الیسیون بری در آن ایفای نقش خواهند کرد.

سریال گلچین Roar محصولی از سازندگان مجموعه Glow، یعنی لیز فلاهیو و کارلی منچ است. پروژه جدید از سال 2018 آغاز شده، و بر اساس مجموعه داستان های کوتاه نوشته شده در کتابی به قلم سیسیلیا اهرن ساخته می شود. این سریال، شامل هشت قسمت سی دقیقه ای می شود که هر یک از آن ها، یک دیدگاه زنانه را به تصویر می کشد.

فلاهیو و منچ خالق سریال گلچین Roar بوده و نمایش آن را بر عهده خواهند داشت. اما علاوه بر ساخت فیلم، در کنار کیدمن، پرساری، برونا پاپاندریا، استیو هیوتنسکی و الی گاس، به تهیه کنندگی اجرایی مجموعه می پردازند. این سریال توسط استودیوی Endeavor Content ساخته می شود.

کتاب نوشته شده توسط سیسیلیا اهرن، شامل 30 داستان کوتاه بوده، که به وسیله نشر HarperCollins در انگلستان، و همین طور نشر Grand Central در ایالات متحده چاپ شده است. هر بخش، روایت یک زن را تعریف می کند که در حال تجربه یک تناقض یا مسئله پوچ در زندگی خود است.

ناگفته نماند که کتاب های دیگری از اهرن در سینما به تصویر کشیده شده اند، که از جمله آن ها می توان به P.S. I Love You (پی نوشت: دوستت دارم) و Rosie (رزی) اشاره کرد. وی همچنین در ساخت و تهیه سریال کمدی Samantha Who? (سامانتای ناشناس) نیز نقش داشته که از شبکه ABC پخش شده است.

سریال کمدی Glow محصول مشترک دیگری بین فلاهیو و منچ است. این سریال (با بازی الیسون بری) پس از نمایش سه فصل توسط نتفلیکس کنسل شد و به سبب شیوع کرونا، هرگز به مرحله ساخت فصل چهارم نرسید. از طرف دیگر، کیدمن، ساری و پاپاندریا نیز قبلا با یکدیگر همبازی بوده و در سریال انحصاری HBO به نام Big Little Lies (دروغ های کوچک بزرگ) نقش آفرینی کرده اند.

سریال گلچین Roar با محوریت زنان، هم ردیف با سریال اوریجینال اپل به نام Truth Be Told با بازی اکتیویا اسپنسر و کیت هادسون، Physical با بازی رز بیرن، High Desert با بازی پاتریشا آرکت و Lessons in Chemistry با بازی بری لارسون قرار می گیرد.

ارسال نظر