فیلم ابرقهرمانی Thunder Force با حضور ملیسا مک کارتی و اکتیویا اسپنسر

رسانه کلیک - فیلم ابرقهرمانی جدید Thunder Force این بار با حضور دو بازیگر زن محبوب ساخته می شود. محصول جدید نتفلیکس ژانر کمدی داشته و تریلر آن به تازگی منتشر شده است.

فیلم ابرقهرمانی Thunder Force با حضور ملیسا مک کارتی و اکتیویا اسپنسر

نتفلیکس به طور رسمی از تریلر یکی از فیلم های پیش بینی شده خود برای سال 2021، به نام Thunder Force رونمایی کرده است. نخستین تریلر این فیلم در کانال EllenTube به نمایش گذاشته شده که شامل مصاحبه ای با دو بازیگر اصلی آن، یعنی ملیسا مک کارتی و اکتیویا اسپنسر می شود. تریلر جدید، صحنه های کمدی و جذاب از فیلم Thunder Force را به مخاطب نشان داده و تا حدودی به داستان فیلم اشاره می کند.

بدون تردید، این فیلم ابرقهرمانی غیرعادی موجب سرگرمی تماشاگر خواهد شد. از صحنه اول با پخش آهنگ Kiss From A Rose گروه Seal گرفته (بتمن برای همیشه) تا صحنه آموزش و تمرین با آهنگ Thunderstruck گروه AC/DC (مرد آهنین 2)، مشخص است که فیلم جدید و البته کمدی مک کارتی، مخصوص آن دسته افرادییست که همیشه منتظر نقش آفرینی بازیگران زن معمولی در شخصیت های ابرقهرمانی بوده اند. لیدیا و امیلی پس از گرفتن قدرت ماورایی و قابلیت نامرئی شدن، با ماجراهای متعددی رو به رو می شوند، ولی مهم ترین آن ها، رویارویی با شخصیت شرور جدید شهر، به نام The King (پادشاه) است.

فیلم ابرقهرمانی Thunder Force توسط بن فالکون نوشته و کارگردانی می شود. از جمله کارهای قبلی او می توان به The Boss (رییس) و Life of the Party (پایه مهمانی) اشاره کرد. علاوه بر هنرنمایی ملیسا مک کارتی و اکتیویا اسپنسر در نقش های اصلی، بازیگران دیگری همچون جیسون بیتمن، بابی کاناوله، پام کلمنتیئف، کلیسا لئو، تایرل جکسون ویلیامز و بن فالکون (در یک نقش پنهانی) روی صحنه ظاهر می شوند. این فیلم یکی دیگر از کارهای مشترک فالکون و مک کارتی به شمار می آید. علاوه بر فیلم های بالا، این دو قبلا در پروژه های Tammy (تمی) و Superintelligence (فراهوشمند) نیز با یکدیگر همکاری کرده اند.

به احتمال زیاد، فیلم ابرقهرمانی Thunder Force در سال 2021 از سرویس نتفلیکس پخش می شود. هرچند هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای نمایش فیلم اعلام نشده است.

خلاصه ای از فیلم جدید بن فالکون را در زیر مشاهده می کنید.

در دنیای که توسط افراد شرور و قدرتمند تهدید می شود، یک زن موفق به ایجاد فرایندی شده که قدرت های ماورایی را در اختیار افراد عادی قرار می دهد. اما زمانی که امیلی استنتون دانشمند به طور ناگهانی، توانایی های باورنکردنی را به دوست قدرتمند خود تزریق می کند، این دو زن مجبور می شوند تا نخستین تیم ابرقهرمانی را تشکیل دهند. حال همه چیز به Thunder Force بستگی دارد تا با اشرار فوق قدرتمند مقابله کرده و شهر شیکاگو را از شر پادشاه (The King) نجات دهد.

ارسال نظر