فیلم اقتباسی Amnesty به کارگردانی رامین بحرانی ساخته می شود

رسانه کلیک - فیلم اقتباسی جدید رامین بحرانی برای سرویس پرطرفدار نتفلیکس، از روی رمانی به نام Amnesty ساخته شده که نوشته آراویند آدیگا، خالق ببر سفید است.

فیلم اقتباسی Amnesty به کارگردانی رامین بحرانی ساخته می شود

رامین بحرانی قرار است فیلم اقتباس شده از رمان Amnesty (عفو) را برای نتفلیکس کارگردانی کند. این فیلم بر اساس یکی دیگر از رمان های آراویند آدیگا (نویسنده ببر سفید) ساخته می شود و محصولی از Hyde Park Entertainment است. بهاره عظیمی به عنوان تهیه کننده در کنار بحرانی به فعالیت می پردازد.

بحرانی در این باره گفته است:

من مشتاق ساخت فیلم از روی رمان جدید و عالی آراویند، یعنی Amnesty هستم و لطف بزرگی شامل حال من شده که با نتفلیکس و تهیه کننده خلاق خود، بهاره عظیمی همکار می شوم. این رمان از همان ابتدا، یعنی زمانی که چرک نویس های آراویند را می خواندم، چشم مرا گرفت و بی صبرانه منتظر نمایش آن روی صفحه نقره ای هستم.

داستان فیلم اقتباسی Amnesty در استرالیا رخ می دهد و زندگی یک مهاجر غیرقانونی را به تصویر می کشد. وی به عنوان نظافتچی در خانه ها کار می کند. اما روزی به طور اتفاقی، شاهد قتل یکی از کارفرمایان خود می شود. در طول یک روز پر تنش تابستانی، دنی با مردی که به خیال او قاتل است، موش و گربه بازی می کند. از طرف دیگر، اگر حرفی به زبان آورد، دیپورت خواهد شد. بدین ترتیب، دنی با یک بحران اخلاقی دست و پنجه نرم می کند. چه تعهداتی شامل حال مردی می شود که هیچ حقی در این دنیا ندارد؟

از طرف دیگر، آدیگا در خصوص ساخت فیلم اقتباسی Amnesty از روی رمان وی گفته است:

خیلی خوشحال هستم که رامین و نتفلیکس به رمان Amnesty جان می بخشند. این رمان، شخصی ترین نوشته من بوده که در طی چندین سال بحث با رامین، کامل شده است. رمان عفو، تلاش من برای به تصویر کشیدن بحران های اخلاقی در نقطه کانونی داستان است، که می تواند در قالب های مختلف توسط مهاجرین سراسر دنیا تجربه شود. بی صبرانه منتظر تماشای فیلم رامین در نتفلیکس هستم.

بحرانی و نتفلیکس در گذشته نیز برای ساخت فیلم ببر سفید (The White Tiger) با یکدیگر همکاری داشته اند. ببر سفید در 22 ژانویه به نمایش گذاشته شد و فورا نظرات مثبتی را دریافت کرد. علاوه بر ببر سفید، بحرانی تهیه کنندگی فیلم درام Luzzu را نیز بر عهده داشته که در جشنواره ساندنس، در روز جمعه به نمایش درآمد و مورد ستایش قرار گرفت.

ارسال نظر