فیلم اقتباسی The Division با کارگردانی راوسون مارشال تربر در راه است

رسانه کلیک - دیوید لینچ به دلیل نداشتن زمان کافی، از کارگردانی فیلم اقتباسی The Division انصراف داده و حالا نتفلیکس، راوسون مارشال تربر را به جای او انتخاب کرده است.

فیلم اقتباسی The Division با کارگردانی راوسون مارشال تربر در راه است

یکی از پروژه های آینده نتفلیکس، ساخت یک فیلم اقتباس شده از روی بازی کامپیوتری محبوب The Division است. به تازگی، راوسون مارشال تربر برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده که از جمله کارهای جدید او، می توان به فیلم Red Notice (اعلان قرمز) اشاره کرد. جک جیلنهال و جسیکا چستین در نقش های اصلی این فیلم روی صحنه ظاهر خواهند شد. تربر به جای دیوید لینچ، کارگردانی فیلم دیویژن را بر عهده گرفته است. ظاهرا لینچ با توجه به فیلم برداری فعلی Bullet Train، زمان کافی را برای هدایت فیلم جدید نتفلیکس در اختیار نداشته و تنها به عنوان یک تهیه کننده ایفای نقش خواهد کرد.

حقوق ساخت فیلم از روی این بازی در تابستان سال 2019 توسط نتفلیکس خریداری شد. داستان فیلم اقتباسی The Division در آینده نزدیک اتفاق می افتد. یک ویروس مخرب از طریق اسکناس در روز جمعه سیاه بین افراد توزیع شده و پس از تصرف شهر نیویورک، میلیون ها نفر را از بین می برد. در روز کریسمس تنها چیزی که از جامعه باقی مانده، یک هرج و مرج اصلاح نشدنی است. در این میان، جمعی از شهروندان که برای شرایط بحرانی آموزش دیده اند، وارد عمل می شوند تا افراد و آنچه که باقی مانده را نجات دهند.

کمپانی ها و استودیوهای متعدد از جمله 87 نورث لیچ و کلی مک کورمیک، ناین استوریز جیلنهال، فرکل فیلمز چستین، بد ورژن تربر و همچنین استودیوی تلویزیون و فیلم یوبی سافت جزو دست اندرکاران تولید فیلم اقتباسی The Division هستند. مارشال نیز به همراه الن شنمن، نویسندگی و فیلم نامه نویسی را بر عهده دارد.

بازی تام کلنسی The Division پس از عرضه فورا فروخته شد و در حال حاضر بیش از 20 میلیون گیمر فعال دارد. نسخه دوم این بازی یعنی The Division 2، در ماه مارس سال 2019 منتشر شده و مورد تحسین منتقدان و استقبال فراوان هواداران قرار گرفت. دیویژن 2 هنوز در حال ارائه محتوای جدید برای پایگاه گیمرهای خود است.

تربر در حال حاضر پیوند محکمی با نتفلیکس بسته است، چرا که کارگردان فیلم Red Notice بوده که به زودی از این سرویس پخش خانگی به نمایش گذاشته شود. طبق پیش بینی های انجام شده، این فیلم با بازی ستارگانی همچون دواین جانسون، ریان رینولدز و گل گدوت به یکی از بزرگ ترین محصولات پرمخاطب نتفلیکس تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر