فیلم برداری سریال House of the Dragon در آوریل آغاز می شود

رسانه کلیک - سریال House of the Dragon پیش درآمد سریال محبوب و دیدنی شبکه HBO، یعنی Game Of Thrones (بازی تاج و تخت)، در ماه آوریل وارد مرحله فیلم برداری می شود.

فیلم برداری سریال House of the Dragon در آوریل آغاز می شود

داستان های بیشتری از بازی تاج و تخت در راه است. در حالی که تلاش اول HBO برای گسترش دنیای وستروس با شکست مواجه شد، اما تلاش دوم این سرویس پخش پرطرفدار طبق برنامه ریزی ها پیش می رود. فیلم برداری سریال House of the Dragon در ماه آوریل آغاز می شود. بنابراین می توان پیش بینی کرد که در سال آینده، شاهد تماشای قسمت های پیش درآمد سریال تاج و تخت از شبکه HBO و البته HBO Max خواهیم بود.

کیسی بلویز، رییس HBO و HBO Max در طول مراسم Q&A پس از پنل TCA اعلام کرد که خانه اژدها در ماه آوریل وارد مرحله فیلم برداری می شود. از دست اندرکاران این مجموعه می توان به رایان کاندال، جرج آر.آر. مارتین و کارگردان قدرتمند Game of Thrones، یعنی میگل سپاچنیک اشاره کرد.

سریال House of the Dragon از کتاب مارتین با عنوان Fire & Blood (آتش و خون) اقتباس شده و ماجراهای آن حدود سیصد سال پیش از رویدادهای بازی تاج و تخت اتفاق افتاده اند. این سریال، روایت خاندان تارگرین را به تصویر می کشد. بازیگران قطعی این مجموعه شامل پدی کانسیداین (شاه ویسریس تارگرین)، اولیویا کوک (الیسنت هایتاور)، اما دارسی (شاهدخت رانیرا تارگرین)، و مت اسمیت (شاهزاده دیمن تارگرین) می شوند.

ناگفته نماند که سریال خانه اژدها، تنها اسپین آف Game of Thrones نیست. شبکه HBO پنج ایده متفاوت را در سر داشته و هنوز در حال مذاکرات اولیه درباره سریال های احتمالی آینده است.

ساخت سریال های انیمیشنی Thrones برای بزرگسالان، یکی از پیشنهادهای اولیه بلویز به شمار می آید، که در صورت تایید، قطعا به شبکه HBO Max اختصاص پیدا می کند. این واقعیت را باید مد نظر قرار داد که HBO در مواجهه با تحقق بخشیدن به ایده ها، وسواس زیادی به خرج می دهد.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه سریال جدید خانه اژدها اعلام نشده است. با این حال، اگر مدت زمان ساخت فصل اول این مجموعه همانند Game of Throne باشد، می توان انتظار داشت که خانه اژدها در اوایل سال 2020 به نمایش در می آید.

ارسال نظر