فیلم سینمایی Rick and Morty ممکن است ساخته شود

رسانه کلیک -  اسکات ماردر تهیه کننده سریال ریک و مورتی بیان کرد ممکن است فیلم سینمایی Rick & Morty ساخته شود. احتمال دارد در آینده این دو شخصیت به سینماها می‌آیند.

فیلم سینمایی Rick and Morty ممکن است ساخته شود

سریال Rick & Morty یکی از آثار تلویزیونی موفق و پرمخاطب است. این سریال جزو محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشنی در تلویزیون است که توانسته در کنار آثاری چون سیمپسون‌ها و South Park قرار بگیرد. در حالی که فصل پنجم این سریال بزودی آغاز می‌شود، تهیه‌کننده این مجموعه اظهار نظر مهمی درباره فیلم سینمایی Rick and Morty کرده است.

اسکات ماردر، تهیه‌کننده سریال Rick & Morty، در مصاحبه خود با Metro UK درباره این موضوع صحبت کرد:

بسیار دلهره‌آوره است اگر بگویم که روزی فیلم سینمایی این مجموعه ساخته می‌شود! من برایش شوکه نمی‌شوم. من احساس می‌کنم هر قسمت سریال یک فیلم است. دوست دارم ببینید چه فیلمی می‌تواند از ریک و مورتی ساخته خواهد شد. این اتفاق بسیار حماسی خواهد بود.

اسپنسر گرامر، خبرنگار Metro UK، در ادامه صحبت ماردر بیان کرد این فیلم می‌تواند یک «اتفاق خیلی بزرگ» باشد. ماردر برای تصدیق صحبت گرامر گفت:

من فکر می‌کنم این اتفاق خواهد افتاد.

با توجه به صحبت‌های ماردر، هواداران این ریک و مورتی بسیار خوشحال خواهند شد. اما به لطف ۷۰ قسمت از سریال ریک و مورتی که از سال ۲۰۱۸ ساخته شده، چند سالی طول می‌کشد تا زمان کافی برای ساخت و نمایش فیلم سینمایی Rick and Morty به وجود بیاید. همچنین، یک سؤال مهم نسبت به این موضوع وجود دارد. آن هم این است که اصلا نیازی به ساخت فیلم ریک و مورتی وجود دارد؟

در حال حاضر، فیلم South Park ساخته و منتشر شد که مورد استقبال مخاطبین این اثر قرار گرفت. همچنین، فیلم سینمایی سیمپسون‌ها هم مورد توجه خیل عظیم هواداران این مجموعه واقع شد. اما بعد از مدتی این علاقه و استقبال از طرف بینندگان فروکش کرد. بنابراین، نیاز است که سازندگان تمرکز بیشتری روی ساخت سریال از این مجموعه‌ها داشته باشند تا همه را خوشحال کنند.

نظر شما نسبت به ساخت فیلم سینمایی ریک و مورتی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر