فیلم Fast & Loose با بازی ویل اسمیت و کارگردانی دیوید لیچ

رسانه کلیک - دیوید لیچ، کارگردان خوش سلیقه سینمای هالیوود، این بار برای ساخت فیلم جدید خود به نام Fast & Loose به سراغ ویل اسمیت رفته است.

فیلم Fast & Loose با بازی ویل اسمیت و کارگردانی دیوید لیچ

کیانو ریوز، شارلیز ترون، رایان رینولدز، دواین جانسون و برد پیت. این اسامی، لیست بازیگران محبوب دیوید لیچ را تشکیل می دهند. حال به نظر می رسد که این کارگردان با استعداد می خواهد نام جدیدی را به لیست ستارگان محبوب خود اضافه کند. لیچ این بار برای فیلم جدید خود، یعنی Fast & Loose، به سراغ ویل اسمیت رفته است.

جان و اریک هوبر وظیفه نویسندگی فیلم Fast & Loose را بر عهده دارند، که از جمله کارهای قبلی آن ها می توان به دو فیلم قرمز (Red) و مگ (The Meg) اشاره کرد. این فیلم با مضمون فراموشی، با صحنه بیدار شدن ویل اسمیت در تیخوانا آغاز می شود. ویل اسمیت به قصد کشت مورد حمله قرار گرفته و بدون هیچ پولی به حال خود رها شده است. وی دو زندگی متفاوت را تجربه می کند، یکی به عنوان یک رییس مجرم موفق و پولدار، و دیگری به عنوان یک مامور CIA فقیر و تنها. نکته اینجاست که او نمی داند کدام سبک زندگی، نشان دهنده هویت واقعیش است و بدتر از همه، وی نسبت به هیچ یک از این دو زندگی رضایت خاطر ندارد.

پروژه ساخت فیلم Fast & Loose در آوریل سال 2020 آغاز شد و دیوید لیچ در آن زمان تنها عضوی از گروه تهیه کنندگان بود. با این حال، پس از تصمیم دیوید لیچ برای کارگردانی، ویل اسمیت با کمال میل همکاری با وی را قبول کرد. بدین ترتیب ساخته آینده لیچ، پروژه بعدی ویل اسمیت پس از فیلم آنتوان فوکوآ به نام Emancipation به شمار می آید. در نتیجه می توان گفت که Fast & Loose دارای پروفایل برتری بوده و احتمالا توسط استودیوها و سرویس های پخش معروف خریداری می شود. طبق گزارش Deadline، سونی، پارامونت، ام جی ام و وارنر بروز می توانند یکی از همین استودیوهای خریدار باشند. اسمیت علاوه بر بازیگری به همراه شرکای استودیوی Westbrook، یعنی جیمز لسیتر و جان مون، در کنار لیچ و کلی کورمیک به تیم تهیه کنندگان پیوسته است.

ویل اسمیت تا کنون دو مرتبه برای بازی در فیلم های Ali (علی) و The Pursuit of Happiness (در جستجوی خوشبختی) نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. نام این بازیگر توانا به احتمال زیاد برای نقش آفرینی در فیلم King Richard (پادشاه ریچارد) مجددا به لیست نامزدهای دریافت این جایزه اضافه می شود. این فیلم هنوز به اکران در نیامده، ولی ویل اسمیت در نقش ریچارد ویلیامز، پدر دو تنیسور مطرح به نام های ونوس و سرینا ویلیامز روی صحنه ظاهر خواهد شد. از دیگر کارهای آینده ویل اسمیت می توان به عنوان نقش مقابل کوین هارت، در فیلم بازسازی شده Planes, Trains & Automobiles (هواپیماها، قطارها و اتومبیل ها) اشاره کرد.

ارسال نظر