فیلم Without Remorse با بازی مایکل بی. جوردن در ماه آوریل عرضه می شود

رسانه کلیک - پس از وقفه های بسیار، فیلم اقتباسی Without Remorse با بازی مایکل بی. جوردن در سی ام آوریل (دهم اردیبهشت ماه 1400) از سرویس آمازون پرایم پخش می شود.

فیلم Without Remorse با بازی مایکل بی. جوردن در ماه آوریل عرضه می شود

فیلم جدید Without Remorse با بازی هنرپیشه مطرح و محبوب این روزهای سینما یعنی مایکل بی. جوردن در اواخر ماه آوریل به نمایش در می آید. جوردن در سپتامبر سال 2018 بازیگری در نقش جان کلارک را برای مجموعه فیلم های اقتباس شده از رمان های تام کلنسی به نام های Without Remorse (بدون پشیمانی) و Rainbow Six (رنگین کمان شش) قبول کرد. ساخت فیلم اقتباس شده از رمان بدون پشیمانی که داستان اصلی جان کلارک را تعریف می کند، از سال 1995 تا کنون با مشکلات فراوانی مواجه شده و بازیگران آن دائما تغییر یافته اند. پس از انتخاب جوردن به عنوان بازیگر اصلی، فرایند ساخت فیلم Without Remorse در اواخر سال 2019 آغاز، و تارخ عرضه آن برای سپتامبر سال 2020 مشخص شد. با این حال همانند بسیاری از محصولات دیگر استودیوی پارامونت، تاریخ عرضه این فیلم نیز به دلیل پاندمی کرونا به تعویق افتاد. این استودیوی پرآوازه، تاریخ عرضه فیلم جدید جوردن را به دوم اکتبر موکول کرد. مدتی بعد کمپانی آمازون در ژوئیه سال 2020، حق پخش این فیلم در سرویس انحصاری پرایم را به دست آورد. حال به نظر می رسد که آمازون به عنوان بخشی از اولین قرارداد همکاری خود با کمپانی Outlier Society، تاریخ عرضه نهایی این فیلم را به آوریل سال جاری تغییر داده است. فیلم اکشن - هیجانی Without Remorse مورخ 30 آوریل در سرویس آمازون پرایم به نمایش در می آید.

آمازون و Outlier Society (شرکت سازنده Without Remorse) یک رابطه انحصاری در تلویزیون و قرارداد فیلم دارند. این قرارداد شامل پروژه های آینده همچون فیلم Journal for Jordan به کارگردانی دنزل واشنگتن و نقش آفرینی مایکل بی. جوردن، Creed III (باز هم با حضور جوردن در نقش آدونیس کرید) و همینطور فیلم Static Shock متعلق به دنیای DC می شود.

فیلم Without Remorse به کارگردانی استفانو سولیما و نویسندگی تیلور شریدن و ویل استپلز، روایت مردی به نام جان کلارک را به تصویر می کشد که جزو نیروی دریایی ایالات متحده است. داستان از زمانی آغاز می شود که کلارک پس از کشته شدن همسرش، خود را در یک دسیسه چینی بین المللی می بیند. از جمله بازیگران دیگر این فیلم می توان به جیمی بل، جودی ترنر- اسمیت و لوک میچل اشاره کرد. پس از بازی در فیلم های جک رایان به همراه ویلم دفو و لیو شرایبر،Without Remorse جدیدترین فیلم قهرمانانه مایکل بی. جوردن به حساب می آید.

ارسال نظر