محبوب ترین سریال های نتفلیکس در حال حاضر کدامند؟

رسانه کلیک - نتفلیکس یکی از بهترین سرویس های پخش مجموعه های تلویزیونی به شمار می آید که عناوین معروفی را در کارنامه خود دارد. در ادامه با 10 مورد از محبوب ترین سریال های روز این شبکه آشنا می شویم.

محبوب ترین سریال های نتفلیکس در حال حاضر کدامند؟

با اینکه سرویس پخش نتفلیکس در اوایل سال جاری از پرطرفدارترین مجموعه های تلویزیونی بروز خود رونمایی کرد، اما یافتن آن ها بدون بررسی موشکافانه، کار چندان سادهای به شمار نمی آید. ما در این مطلب، 10 مورد از محبوب ترین سریال های نتفلیکس در حال حاضر را به شما معرفی می کنیم. شاید نام هایی که در ادامه ذکر شده اند، بر خلاف عناوینی مانند Dark یا Stranger Things چندان به گوش شما نخورده باشند، اما همانطور که گفته شد، معیار محبوبیت بر حسب زمان فعلی سنجیده می شود.

سریال Ratched در رده چهارم قرار دارد، حال آنکه Emily In Paris در صدر جدول محبوب ترین ها، و پس از آن برنده چندین جایزه ایمی، یعنی سریال Schitt's Creek در ردۀ دوم جای گرفته است. مجموعۀ Evil و انیمیشن CocoMelon به ترتیب در جایگاه سوم و پنجم قرار گرفته اند.

درام جنایی استرالیایی Wentwirth، فصل آخر سریال The Good Place و Conra Cai در پایین لیست 10 نمایش تلویزیونی پرطرفدار جای دارند. سریال Jurassic World: Camp Cretaceous به این لیست برگشته و جای The Blacklist را گرفته است. جای تعجبی نیست که سریال چندساله و محبوب The Office نیز کماکان جایگاه خود بین تماشاگران را حفظ کرده است.

در ادامه، این ده سریال پرطرفدار را بر اساس جایگاه آن ها در لیست، معرفی می کنیم.

10. Jurassic World: Camp Cretaceous

رتبه دهم در فهرست محبوب ترین سریال های نتفلیکس مربوط به Jurassic World: Camp Cretaceous می شود. این مجموعه تلویزیونی درباره یک گروه شش نفره از نوجوانانی بوده که تنها یک بار در کل زندگی، فرصت این را پیدا کرده اند تا در سمت دیگر جزیره Nubler به یک کمپ ماجراجویانه ملحق شوند. اما هجوم دایناسورها، آن ها را غافلگیر و گرفتار می کند. این شش نوجوان مجبور می شوند تا برای بقا و نجات خود، از عده ای غریبه به گروهی از دوستان، و از گروهی از دوستان به خانواده تبدیل شود. استیون اسپیلبرگ، فرانک مارشال و کالین ترورو، مدیر اجرایی تولید این مجموعه دوست داشتنی هستند.

9. Cobra Kai

داستان Cobra Kai به سی سال پس از رویدادهای مسابقات جام جهانی کاراته 1984 مربوط می شود. در این زمان، دانیل لاروسو (رالف ماچیو) به سختی تلاش می کند تا بدون راهنمایی های آقای میاگی، تعادل را در زندگی خود حفظ کند. وی دوباره با رقیب قدیمی خود یعنی جانی لارنس (ویلیام زابکا) مواجه می شود، که با بازگشایی باشگاه کاراته نه چندان خوشنامCobra Kai قصد دارد تا به هر نحوی که شده، اتفاقات سی سال پیش را جبران کند.

8. The Office

این سریال به سبک مستند گونه ساخته شده که با چاشنی کمدی، به شرح زندگی کارمندهای یک اداره فروش کاغذ به نام داندر میفلین پرداخته است. هر یک از این افراد دارای شخصیت منحصر به فرد و عجیب و غریبی هستند. به عنوان مثال، مایکل اسکات به عنوان رییس داندر میفلین، کمی دیوانه به نظر می رسد، اما قلبی مهربان داشته و البته درآمد زیادی برای سازمان به دست می آورد. او با ایده های غیرمنتظره و دور از ذهن، دایما در تلاش است تا هیجان را به زندگی روزمره کارمندان خود تزریق کند. البته باید گفت که فصل اول سریال The Office با استقبال زیادی مواجه نشد و تا مرز کنسلی پیش رفت. اما خوشبختانه این اتفاق نیافتاد و امروز یکی از بهترین و محبوب ترین سریال های نتفلیکس با امتیاز 8.8 در IMDB به حساب می آید.

7. Wentworth

بی اسمیت به جرم قتل همسر خود دستگیر شده و به زندام Wentworth فرستاده می شود تا نوبت محاکمه اش برسد. ورود بی به زندان، اول ماجراست، چرا که او باید نحوه زندگی و در واقع زنده ماندن در زندان را یاد بگیرد. کمی پس از ورود اسمیت به زندان، سر و کله فرنکی با خواسته های پرخطر و ناجور پیدا می شود. فرنکی یکی از قلدرهای زندان بوده که همگی از او وحشت دارند و البته که تحت حمایت رییس اصلی آنجا است. از طرف دیگر، جکس رییس گروه دیگری از زندانیان است که با ورود به بخش عمومی و رویارویی با فرنکی، اوضاع را پیچیده تر می کند.

6. The Good Place

جای خوب، داستان زنی به نام النور (کریستن بل) است که پس از یک تصادف از دنیا می رود و وارد جهان پس از مرگ می شود. النور با راهنمایی مایکل وارد جای خوب می شود، یک آرمان شهر بهشتی که تنها برای افراد شایسته ساخته شده است. اما ظاهرا النور با فرد دیگری به اشتباه گرفته شده و باید اخلاق ناشایست خود را از چشم همه مخفی نگه دارد. النور در جایی گرفتار شده که همه با هم خوب هستند و هیچ کس کار خطایی انجام نمی دهد. حال او یک دوراهی پیش رو دارد: یا در بهشت بماند و اخلاق خود را اصلاح کند، و یا به هر نحوی به زندگی عادی خود روی زمین برگردد.

5. CocoMelon

این مجموعه که رتبه پنجم را در فهرست محبوب ترین سریال های نتفلیکس به خود اختصاص داده، مناسب کودکان و خردسالان است، اما گویا والدین را نیز به تماشای خود وادار می کند. در این مجموعه موزیکال، بچه ها می توانند حروف، اعداد، صدای حیوانات و غیره را از جی جی کوچولو یاد بگیرند. این سریال، با آهنگ ها و قافیه های کودکانه، لحظات خوش و سرگرم کننده ای را برای کل اعضای خانواده فراهم می آورد. کوکوملون مجموعه ای از نمایش های ویدیویی کودکان، بزرگ تر ها و حیواناتی است که در زندگی روزمره با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و بدین شیوه، آموزه های مختلف را به تماشاگران انتقال می دهند.

4. Ratched

سریال Ratched، با الهام از شخصیت نمادین و فراموش نشدنی پرستار رچد در فیلم دیوانه از قفس پرید، ساخته شده است. در سال 1947، میلدرد رچد وارد کالیفرنیای شمالی شده و در یک بیمارستان روانی مشغول به کار می شود. این بیمارستان در اصل، مکان اجرای آزمایش های جدید و تایید نشده روی مغز انسان ها است. میلدرد تا مدتی خود در نقش یک پرستار فداکار ایفای نقش می کند، اما با نفود به سیستم مراقبت از سلامتی روانی و حضور در بین افرادی که در این سیستم وجود دارند، او هم کم کم روی تاریک خود را نشان داده و ثابت می کند که هیولاهای واقعی، زاده نمی شوند، بلکه ساخته می شوند.

3. Evil

مجموعه تلویزیونی Evil نیز جزو محبوب ترین سریال های نتفلیکس در ژانر ترسناک به حساب می آید. این سریال حکایت یک روانشناس حوزه جنایی به نام کریستین بوچارد (کاتیا هربرس) است که با یک کشیش در حال آموزش به نام دیوید داکوستا (مایک کولتر) و همچنین یک تعمیرکار شوخ طبع به نام بن (آصف مندوی) همراه می شود. آن ها به بررسی معجزات، تصرف انسان توسط اهریمنان، و سایر رویدادهای ماوراء الطبیعی می پردازند تا روشن شود که آیا توضیح علمی پشت این گونه قضایا و جرایم وحشتناک وجود دارد یا واقعا عامل فراطبیعی درکار است؟

2. Schitt's Creek

جانی رز و خانواده ثروتمندش صاحب یک ویدیو کلوپ هستند. اما پس از اختلاس مدیر اقتصادی فروشگاه، آن ها به ناگاه خود را در ورطه ورشکستی یافته و مجبور می شوند تا به شهری به نام شیتز کریک نقل مکان کنند. این شهر مدت ها پیش به سبب نام خنده دارش برای پسر این خانواده خریداری شد. آن ها پس از ورود به شتز کریک در یک متل فرسوده و قدیمی ساکن می شوند. حال خانواده رز با عادات و منش ثروتمندانه خود باید تلاش کنند تا با رفتار محای ساکنین این شهر وفق یابند.

1. Emily In Paris

به رتبه نخست در فهرست محبوب ترین سریال های نتفلیکس می رسیم. امیلی، مدیر اجرایی بازاریابی بیست و چندساله جاه طلب و بلند پروازی بوده که در نیویورک مشغول به کار است. با این حال پس از خرید یک شرکت بازاریابی فرانسوی توسط کارفرمایان امیلی، وی موفق می شود تا به پاریس برود و بالاخره به شغل رویای خود برسد. او باید استراتژی رسانه اجتماعی شرکت را تغییر دهد. ایمیلی در زندگی جدید خود در پاریس، با ماجراها و چالش های متعددی مواجه است که شامل اثبات برتری نسبت به همکاران خود، پیدا کردن دوست و تجربه عاشقانه های جدید می شود.

ارسال نظر