آمازون برای جلوگیری از شیوع کرونا همچنان به کارگران انبار مرخصی می‌دهد

رسانه کلیک - کارگران انبار آمازون که مایل به خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع COVID-19 هستند، باید درخواست رسمی ثبت کنند. این شرکت از کارمندان خود می‌خواهد از اول ماه می وضعیت سلامتی و شیفت خود را مشخص کرده یا در غیر این صورت درخواست مرخصی دهند.

آمازون برای جلوگیری از شیوع کرونا همچنان به کارگران انبار مرخصی می‌دهد

سخنگوی این خرده فروشی آنلاین به بلومبرگ می‌گوید: «مرخصی كارگران آمازون برای نیروهای نیمه وقت و تمام وقت در دسترس است.» البته در قسمتی از پست بلاگ این شرکت گفته شده این مرخصی به افراد دارای شرایط ویژه یا پرخطر داده خواهد شد.

این غول اینترنتی جهان همچنین سعی کرده به کارگران و مردم اطمینان دهد که شرایط کاری بهتر خواهد بود. آمازون تاکید می‌کند که همچنان در حال انجام تست تب‌سنجی است امیدوار است به زودی انجام مستقیم تست ابتلا به بیماری را آغاز کند. همچنین افزایش حقوق 2 دلاری بر پایه هر ساعت کار نیز تا 16می ادامه خواهد داشت.

به نظر می‌رسد این تصمیمات در راستای مقابله آمازون با موج اعتصاب‌ کارگران گرفته شده است. زیرا آمازون سعی دارد از کمبود کارگران در زمان شیوع کرونا و افزایش سفارش مشتریان جلوگیری کند. اگرچه همچنان کارگران از شرایط بهداشتی و ایمنی انبارهای آمازون شکایت داشته و اعتقاد دارند شرکت برای حفظ سلامتی کارمندان خود کاری انجام نمی‌دهد.

ارسال نظر