مشخصات دوربین و قیمت گوشی هوشمند IQOO 7 برملا شد

رسانه کلیک - مشخصات دوربین و قیمت گوشی هوشمند IQOO 7 توسط یک افشاگر به فضای مجازی راه پیدا کرده است. این محصول به سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل مجهز شده و با قیمت 510 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

مشخصات دوربین و قیمت گوشی هوشمند IQOO 7 برملا شد

گوشی IQOO 7 در یازدهم ژانویه (بیست و دوم دی ماه) به بازار عرضه می شود. به همین خاطر هر روز اطلاعات بیشتری از آن به فضای مجازی نشر پیدا می کند. اخیرا نیز یک افشاگر به نام Digital Chat Station مشخصات دوربین و قیمت این محصول را فاش کرده است. ناگفته نماند گوشی جدید چندی پیش در بنچمارک گیک بنچ نیز به نمایش درآمده و توانسته تا در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات 1125 و 3637 را کسب کند. امتیاز گوشی در بنچمارک AnTuTu نیز 752935 است.

پرچمدار جدید IQOO به نمایشگر E3 با نرخ نوسازی 120 هرتز، رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 مجهز شده و برای پردازش داده ها از تراشه SoC اسنپدراگون 888 کمک می گیرد. این محصول همچنین دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ فوق سریع 120 وات نیز پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این دستگاه 209 گرمی می توان به بلندگوی استریو و موتور ویبره خطی دوگانه اشاره کرد.

رندرهای منتشر شده از گوشی هوشمند IQOO 7 به یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی اشاره می کنند. ظاهرا لنز IMX598 سونی نیز در ماژول دوربین قرار دارد. طبق گفته های این افشاگر، پرچمدار جدید برای ثبت تصاویر از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 13 مگاپیکسلی و سنسور پرتره 13 مگاپیکسلی کمک می گیرد. بنابراین می توان گفت که سیستم دوربین آن شباهت بسیاری با سری ویوو X60 دارد؛ هرچند که سیستم OIS میکرو گیمبال در آن به کار نرفته است. این محصول با قیمت 510 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. همانطور که در تصویر فوق می بینید، شرکت نسخه BMW محصول را نیز به بازار می فرستد.

ارسال نظر