موفقیت گوشی های انعطاف پذیر اپل در آزمون ماندگاری Foxconn

رسانه کلیک - این طور که به نظر می رسد گوشی های انعطاف پذیر اپل توانسته اند از لحاظ کیفیت شاسی و نمایشگر، آزمون ماندگاری Foxconn را با موفقیت پشت سر بگذارند.  

موفقیت گوشی های انعطاف پذیر اپل در آزمون ماندگاری Foxconn

سامسونگ و هواوی در حال حاضر تنها شرکت هایی هستند که دستگاه های انعطاف پذیر خود را روانه بازار کرده اند. اما به نظر می رسد که اپل نیز به زودی به جمع آن ها ملحق خواهد شد. دو دستگاه انعطاف پذیر این شرکت به تازگی آزمون ماندگاری Foxconn را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

طبق گزارش UDN، گوشی های انعطاف پذیر اپل توانسته اند در تست ماندگاری به نتایج قابل قبولی دست یابند. این دو دستگاه منحصر به فرد، دارای مکانیزم انعطاف پذیر شبیه به گلکسی Z Fold 2 و کگلکسی Z Flip هستند. به بیان بهتر، یکی از آن ها به طور افقی و دیگری به صورت عمودی تا می شود. ناگفته نماند که این دو آیفون جدید هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده اند و تا این لحظه، تنها اجزای نمایشگر و شاسی آن ها مورد آزمایش قرار گرفته است.

البته نمایشگر و شاسی، دو مولفه بسیار مهم در گوشی های انعطاف پذیر هستند که چالش های متعددی را به همراه دارند. بنابراین، شنیدن خبر موفقیت گوشی های انعطاف پذیر اپل در آزمون های کنترل کیفیت و ماندگاری برای این دو مولفه، امری اطمینان بخش محسوب می شود. ظاهرا اپل قصد دارد تا با بررسی های بیشتر، یکی از این دو دستگاه را حذف کرده و مراحل بعدی را تنها روی یک گوشی ادامه دهد.

متاسفانه، فعلا مشخص نیست که دستگاه انعطاف پذیر اپل چه هنگام عرضه می شود، اما دست کم می توان در سال 2022 منتظر رونمایی رسمی این محصول بود. به علاوه، گفته می شود که ترکیبی از دو سیستم عامل iOS و iPadOS روی آیفون تاشوی جدید به کار گرفته خواهد شد تا این دستگاه هم به صورت تبلت و هم به صورت گوشی هوشمند عمل کند.

ارسال نظر