پچ امنیتی گلکسی نوت FE برای فوریه 2021 عرضه شد

رسانه کلیک - کمپانی سامسونگ پیوسته سعی دارد تا محصولات خود را بهبود بخشد و در همین راستا، پچ امنیتی ماه فوریه 2021 را برای گوشی سه ساله گلکسی نوت FE عرضه کرده است.

پچ امنیتی گلکسی نوت FE برای فوریه 2021 عرضه شد

کمپانی سامسونگ دائما بروزرسانی های نرم افزاری متعددی را برای بهبود کارایی گوشی ها و تبلت های هوشمند ارائه می کند. این کمپانی به تازگی بروزرسانی اندروید 11 را برای تعدادی از گوشی های هوشمند ممتاز و میان رده خود منتشر کرده است. به علاوه، سامسونگ نخستین شرکتی به حساب می آید که پچ امنیتی فوریه 2021 را برای گوشی های خود آماده کرده و در دسترس کاربران قرار داده است. جالب اینکه سامسونگ از محصولات قدیمی خود غافل نمی شود و به تازگی از عرضه بروزرسانی امنیتی جدید برای گلکسی نوت FE خبر داده است.

پچ امنیتی گلکسی نوت FE با شماره مدل SM-N935S به تازگی توسط ساسونگ عرضه شده و فعلا کاربران ساکن در کره جنوبی قادر به دریافت آن هستند. البته کاربران در سایر نقاط جهان نیز به زودی قادر به دریافت پچ جدید خواهند بود. بروزرسانی جدید، نسخه N935SKSU4CUA1 را به همراه داشته و هنوز مبتنی بر اندروید 9 و ویژگی های رابط کاربری One UI است. گزارش رسمی تغییرات اعمال شده در بروزرسانی اخیر هنوز منتشر نشده، به همین خاطر نمی توان درباره بهبودهای ارائه شده در این نسخه جدید اظهار نظر کرد.

گوشی هوشمند Galaxy Note FE در سال 2017 عرضه شد. بنابراین دریافت پچ امنیتی برای گوشی هوشمندی که سه سال پیش روانه بازار شده، آن هم در نخستین هفته ماه، خبر جالبی به شمار می آید. این در حالی است که گوشی وان پلاس 8 پرو هنوز از پچ امنیتی نوامبر 2020 استفاده می کند.

پچ امنیتی گلکسی نوت FE در حال حاضر قابل دانلود و نصب است. کاربران این گوشی هوشمند تاکنون باید هشدار مربوط به بروزرسانی نرم افزار را دریافت کرده باشند. در غیر این صورت، می توان به طور دستی و با مراجعه به بخش تنظیمات و قسمت بروزرسانی نرم افزار، پچ جدید را دانلود کرده و سپس آن را نصب کنند. در صورت عدم مشاهده هشدار بروزرسانی اصلا نگران نباشید. سامسونگ قول داده تا پچ امنیتی فوریه 2021 را به زودی برای همه کاربران عرضه کند.

ارسال نظر