گلکسی S21 سامسونگ در دنیای واقعی مشاهده شد؛ شمارش معکوس تا معرفی

رسانه کلیک - شمارش معکوس برای معرفی سری گلکسی S21 سامسونگ آغاز شده، با این حال این محصولات چندی پیش در دنیای واقعی به نمایش درآمده و تصاویر و برخی مشخصات آن ها لو رفته است.

گلکسی S21 سامسونگ در دنیای واقعی مشاهده شد؛ شمارش معکوس تا معرفی

تنها چند ساعت به رونمایی رسمی از سری گوشی گلکسی S21 سامسونگ باقی مانده، با این حال یک کاربر توییتر به نام Mr. Techie تصاویر واقعی از این محصولات را به اشتراک گذاشته و از برخی مشخصات آن ها پرده برداری کرده است. این کاربر سه مدل را کنار یکدیگر قرار داده و ادعا داشته که ضخامت مدل اولترا نه تنها از سایر اعضای خانواده خود، بلکه از پرچمداران دیگر همچون نوت 20 (با ضخامت 8.1 میلیمتر) و آیفون 12 پرو مکس (با ضخامت 7.4 میلیمتر) نیز بیشتر است.

این احتمال وجود دارد که Mr. Techi تصاویر را از یکی از فروشگاه های ایالات متحده جمع آوری کرده باشد. ظاهرا به کارکنان فروشگاه ها گفته شده تا به بدنه پلاستیکی S21 و فقدان آداپتور در بسته بندی ها اشاره ای نکنند. نبود جایگاه میکرو SD در مدل اولترا نیز از دیگر موضوعات بحث برانگیز است. این مدل به احتمال زیاد با قیمت خرده فروشی 1200 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. حال آنکه قیمت در نظر گرفته شده برای مدل معمولی نیز 800 دلار است. طبق اظهارات Mr. Techi، با اینکه گفته شده جنس بدنه مدل اولترا و پلاس شیشه ای است، اما چندان متفاوت با S21 به نظر نمی رسد و بهتر بود که سامسونگ از نیز مانند اپل، رنگ آمیزی مات را برای پرچمداران جدید خود در نظر می گرفت. این کاربر همچنین تایید کرده امکان افزایش حافظه برای مدل اولترا وجود ندارد.

گلکسی S21 پلاس و S21 Ultra به ترتیب مجهز به باتری 4800 میلی آمپر ساعتی و 5000 میلی آمپر ساعتی هستند. در تصویر زیر اعضای خانواده سری S21 را در کنار آیفون 12 پرو مکس مشاهده می کنید.

ارسال نظر