گوشی ردمی K40 به اسپیکرهای استریوی دوگانه مجهز است

رسانه کلیک - گوشی ردمی K40 به اسپیکرهای استریوی دوگانه مجهز است. سری گوشی های جدید Redmi با قابلیت شارژ سریع 33 واتی در این ماه عرضه می شوند و دارای نمایشگر تخت هستند.

گوشی ردمی K40 به اسپیکرهای استریوی دوگانه مجهز است

کمپانی Redmi که زیرمجموعه ای از شیائومی به حساب می آید، اعلام کرده که سری گوشی های هوشمند K40 در این ماه عرضه می شوند. علاوه بر افشاگری ها و تایید جوازهای ثبت شده در خصوص گوشی های ردمی K40، این شرکت به نوبه خود به نمایش محصولات جدید و پرچم دار خود در چند روز اخیر پرداخته است. بنابراین برخی ویژگی های اصلی این دستگاه به طور قطع مشخص شده اند. حال، مدیر اصلی این برند به جزییات بیشتری در خصوص گوشی آینده خود اشاره کرده است.

لو ویبینگ، مدیر اصلی برند Redmi به تازگی پست جدیدی را در رسانه اجتماعی ویبو به نمایش گذاشته و گفته که گوشی ردمی K40 دارای عملکرد عالی، نمایشگر تخت و باتری قدرتمند با عمر طولانی هستند. کاربری زیر این پست نوشته که اسپیکرهای استریو فراموش نشود! مدیر نیز نظر این کاربر را مورد تایید قرار داده است.

بنابراین به طور قطع می توان گفت که گوشی هوشمند Redmi K40 به بلندگوهای استریو نیز مجهز خواهد بود. نکته جالب اینکه مدیر اصلی Redmi با استفاده از گوشی ردمی K40 پست مربوطه را در ویبو قرار داده است. با این وجود، نوع سیستم اسپیکر به کار رفته در این محصول هنوز مشخص نیست.

گوشی های عرضه شده جدید نظیر Mi 11، ردمی نوت 9 4G (ردمی 9 پاور، ردمی 9 تی)، و پوکو M3 همگی دارای یک بلندگوی ثانویه اختصاصی در قسمت بالا هستند. اما اکثر گوشی های هوشمند معمولا از بخش مماس با گوش به عنوان جایگاه بلندگوی دوم استفاده می کنند، مثل گوشی پوکو F1.

جایگاه اسپیکر ثانویه برای اثر استریو در گوشی ردمی K40 نیز هنوز مشخص نشده و فعلا نمی توان گفت که این بلندگوی دوم در محلی مستقل، و یا نزدیک به گوش تعبیه شده است. در ضمن، لو ویبینگ تنها درباره Remi K40 صحبت کرده و از این رو نمی توان پیش بینی کرد که همه مدل های سری K40 به بلندگوی دوم مجهز باشند.

طبق گزارش های قبلی، انتظار می رود که گوشی های ردمی سری K40 با سه چیپست متفاوت، یعنی اسنپدراگون 888، اسنپدراگون 870 و دایمنسیتی 1200 عرضه شوند. تمام این مدل ها دارای نمایشگرهای تخت بوده و حداقل یکی از آن ها (و یا همگی) شامل طراحی پانچ هول بسیار کوچک می شود. به علاوه، گفته می شود که مدل پرو به یک سنسور دوربین 1 یا 1.5 اینچی مجهز خواهد بود، و کل گوشی های سری K40 از قابلیت شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کنند. بد نیست بدانید که بسته بندی گوشی های آینده ردمی فاقد شارژر خواهند بود.

ارسال نظر