بیش از 10 هزار کاربر خریدهای اینترنتی در ایران دچار سردرگمی هستند!
رسانه کلیک - خریدهای اینترنتی با افزایش بیسابقهای در ایران روبهرو شده است. این موضوع، سردرگمی بیشتر کاربران را در پی دارد که شی بای به آن ها کمک می کند.
بعید میدانم هیچ کدام از ما که در حال خواندن این مطلب هستیم، تا به حال خرید اینترنتی را تجربه نکرده باشد.
هر چه هست، دیگر دغدغهها و مشغولیتهای امروزی اجازه نمیدهند که ساعتهای متوالی را پشت سر هم در خیابانها و محلههای مختلف تهران که بورس کالاهای مختلف هستند را وجب کنیم و در نهایت با خستگیای به اندازه چند روز فعالیت، به خانه برگردیم.
به همین دلیل تعداد کابران اینترنت که به خرید از فروشگاههای اینترنتی روی میآورند هر دقیقه رو به افزایش است.
از طرف دیگر فروشگاههای مختلف هر روز سعی میکنند سبد کالایی خودشان را کاملتر کنند و هر کدام هم با توجه به سلیقه و تجربه و البته منافعی که دارند، روی برندها و مارکهای خاص و محدودی فعالیت خود را گسترش میدهند.
قطعا این فرایند، تا به امروز مفید بوده که با این حجم از فروشگاههای اینترنتی و کاربران مشتاق به خرید مواجه شده ایم.
اما مسالای که کمتر کسی به ان توجه میکند این است که هر قدر تعداد این فروشگاه ها بالاتر رود و گروه های محصولی با مارک های بیشتری شناخته شوند، قدرت انتخاب درست برای ما کاربران اینترنت کم و کمتر میشود.
فرض کنید میخواهید یک لباس جدید با مارکی از قبل مشخص را برای خودتان از یک فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.
اتفاقی که میافتد این است که آدرس سایت همیشگی را در مرورگر اینترنت خود وارد میکنید، وارد بخش لباسها میشوید، یک نگاه اجمالی به نام محصولات میاندازید و دنبال مارکی که در ذهن داشتید میگردید و انتخابش میکنید و پرداخت می کنید و صبر می کنید که پستچی زنگ خانه تان را بزند و بسته را تحویل بگیرید و …؟
متوجه شدید؟
این تقریبا داستان همه ماست.
اما مشکلی که در این روند وجود دارد و کمتر کسی به آن اشاره میکند این است که ما با سلیقه فروشگاههای اینترنتی محاصره شده ایم!
دیگر مثل قدیم نمیتوانیم محصولات ۲۰ یا ۳۰ فروشگاه مختلف را با یکدیگر مقایسه کنیم و از یک مغازه به مغازه دیگر برویم.
چرا که عادت کردیم برای هر نیازمان به سلیقه فروشندگان اینترنتی وابسته باشیم و از بین کالاهای محدودی که برای فروش در وبسایتشان گذاشته اند، یکی را انتخاب کنیم.
در حالی که آن محصول را از نزدیک ندیدهایم و اصلا معلوم نیست که کیفیت مطلوب ما را دارد یا نه؟
و از آن مهمتر اینکه مشخص نیست که واقعا هیچ کالای بهتری با قیمت مناسبتر نبود که بتوان آن را تهیه کرد؟
نتیجه این میشود که همه مان یکسری مارک خاص را میخریم و هر روز از خلاقیت و تجربههای جدید دورتر میشویم!
یعنی سلیقه همهما میشود ان چیزی که مطابق سلیقه چند فروشگاه بزرگ اینترنتی است!
راه کار چیست؟
چه میشد اگر می شد سبک قدیم خرید را با اینترنت ترکیب کرد؟
میتوانستیم هزاران محصول مختلف و صدها فروشنده متفاوت را با یکدیگر مقایسه کنیم و با دستی باز بهترین گزینه را تهیه میکردیم؟
چیزی که دیگر صرفا یک فروشگاه نبود و شبیه به یک بازار کامل آنلاین و گسترده عمل میکرد.
چیزی که من آن را با نام شیبای پیدا کرده ام!
شی بای یک بستر اینترنتی برای تمام فروشگاههایی است که محصولاتی را در شش گروه پوشاک، طلا و جواهر، ظرف و ظروف، فرش و تابلو فرش، مبلمان و سیسمونی است که گویا در آینده نزدیک گروههای بیشتری را هم تحت پوشش خود قرا خواهد داد.
یعنی دقیقا گروههایی از محصولات که به شدت به سلیقه و روحیه خودمان وابست هاست.
فروشگاههای سراسر ایران (حتی وب سایت های مختلف که این دسته از محصولات را به فروش می رسانند) کالاهای خود را در شی بای به نشانی https://shebuy.ir به نمایش عموم می رسانند و از طرف دیگر شی بای با درک درست سلیقه ما، فرآیند انتخاب را برای ما آسوده تر میکند.
به این صورت برای اولین بار میتوان مطمئن بود که گزینه انتخابی ما برای خرید، بهترین و درستترین گزینهای است که میتوان از بین هر فروشگاهی در ایران پیدا کرد.
و همین قابلیت است که شی بای را به پیشنهادی هیجان انگیز تبدیل کرده است.
پس اگر شما هم مثل من از این سرگردانی و عدم تنوع خسته شده اید، بهتر است سری به شی بای بزنید