چطور اکانت هک شده اینستاگرام را پس بگیریم؟

اگر از کاربران قدیمی اینستاگرام باشید، حتما می‌دانید که هک شدن حساب کاربری می‌تواند زحمات چندین و چند ساله شما را بر باد دهد. حال سوال اینجاست که چطور اکانت هک شده اینستاگرام را پس بگیریم؟ آیا راه یا روشی برای بازگردانی پیج هک شده اینستاگرام وجود دارد؟

چطور اکانت هک شده اینستاگرام را پس بگیریم؟

آموزش بازگردانی پیج هک شده اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های انتشار عکس در دنیاست که از لحظه پیدایش تاکنون، به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کرده است. ژوئیه سال 2019 بود که اعلام شد تعداد کاربران فعال اینستاگرام، ماهانه از مرز 1 میلیارد نفر نیز عبور می‌کند.

با توجه به رشد چشمگیر اینستاگرام در سال‌های اخیر، از دست دادن یک حساب کاربری که برای زمان طولانی فعال بوده، بسیار نگران‌کننده و حتی زیان‌آور است. در ادامه به شما می‌گوییم چطور از اکانت خود محافظت کرده و در صورت هک شدن، چگونه آن را پس بگیرید.

همچنین بخوانید: چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

به تصویر زیر به دقت نگاه کنید. ایمیل‌های این‌چنینی بخش مهمی از امنیت یک حساب کاربری به شمار می‌آیند. بنابراین توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان نگاه سرسری به این ایمیل‌ها نداشته باشید و آن‌ها را جدی بگیرید.

چطور اکانت هک شده اینستاگرام را پس بگیریم؟

تغییر رمز عبور

در صورتی که هکر فرصت کافی برای تغییر رمز عبور پیدا نکرده باشد، شما همچنان قادر خواهید بود مشخصات حساب خود را تغییر دهید. بنابراین بهتر است در وهله اول یک پسورد جدید برای خود انتخاب کنید.

برای این کار وارد پروفایل اینستاگرام شده و روی منوی همبرگری (سه خط افقی زیر یکدیگر) ضربه بزنید و سپس گزینه تنظیمات یا همان Settings را انتخاب کنید.

حال به ترتیب روی گزینه‌های Security و Password ضربه بزنید.

چطور اکانت هک شده اینستاگرام را پس بگیریم؟

حال پسورد قدیمی و جدید خود را در باکس‌های مربوطه تایپ کنید تا رمز عبور تغییر یابد.

بازگرداندن حساب هک شده اینستاگرام

چطور اکانت هک شده اینستاگرام را پس بگیریم؟ این سوال هنگامی پرسیده می‌شود که دیگر کار از کار گذشته و اکانت اینستاگرام در دست افراد سودجو افتاده، اما خوشبختانه هنوز برای نجات دادن حساب کاربری دیر نیست.

به صفحه ورود اینستاگرام رفته و روی Forgot Password ضربه بزنید. حال شماره موبایل، آدرس ایمیل یا نام کاربری خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و سپس Send Login Link را انتخاب کنید.

چطور اکانت هک شده اینستاگرام را پس بگیریم؟

حال اینستاگرام ایمیلی برای شما ارسال می‌کند که از طریق آن می‌توانید پیج هک شده اینستاگرام خود را پس بگیرید.

همچنین بخوانید: آموزش اضافه کردن فونت های خاص به استوری اینستاگرام

ارسال نظر