نحوه استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی چندین گوشی هوشمند

چگونگی استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی دو یا چند گوشی هوشمند در این مطلب به شما آموزش داده می شود.

نحوه استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی چندین گوشی هوشمند
اگرچه مدت‌هاست که امکان استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی چندین دستگاه وجود دارد، اما نمی‌توانستید از یک اکانت روی دو یا چند گوشی هوشمند استفاده کنید. در این مطلب می‌خواهیم نحوه استفاده از یک اکانت واتس‌اپ روی چندین موبایل را به شما آموزش دهیم.

واتس‌اپ به شما اجازه می‌داد که از یک حساب روی چهار دستگاه استفاده کنید، اما تنها یکی از این دستگاه‌ها می‌توانست گوشی هوشمند باشد. بااین‌حال اوایل اردیبهشت‌ماه امکان استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی دو یا چند موبایل مختلف برای کاربران فراهم شد. اما چگونه می‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم؟

نحوه استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی دو یا چند گوشی هوشمند

برای استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی چند گوشی هوشمند، سیستم‌عامل این دستگاه‌ها فرقی نمی‌کند. آیفون یا اندروید، هر دوی آن‌ها استفاده مستقل از واتس‌اپ را برایتان فراهم می‌کنند. فقط باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر دستگاه اصلی برای مدت‌زمان زیادی غیرفعال باقی بماند، به‌طور خودکار دستگاه‌های متصل به آن از حساب خارج می‌شوند.

برای استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی چندین موبایل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه واتس‌اپ را روی گوشی دوم دانلود کرده و اجرا کنید.
  • به‌جای وارد‌کردن شماره تلفن حساب واتس‌اپ خود، روی گزینه Link to existing account ضربه بزنید تا یک کد QR ساخته شود.

  • روی دستگاه اصلی‌تان به تنظیمات و سپس Linked Devices بروید.
  • گزینه Link a device را بزنید و در ادامه با دوربین گوشی دوم، کد QR را اسکن کنید.

پس از اسکن کد QR، همگام‌سازی اطلاعات تکمیل می‌شود و شاهد ظاهرشدن چت‌ها روی دستگاه دوم خواهید بود. این گوشی‌ها به‌طور مستقل کار می‌کنند، بنابراین نیازی نیست که دستگاه اصلی به اینترنت متصل باقی بماند. بنابراین تنها با چند قدم ساده بالا می‌توانید از یک حساب واتس‌اپ روی دو یا چند گوشی هوشمند با سیستم‌عامل‌های مختلف استفاده کنید.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر