نظرسنجی جالب زد‌تی‌ای در نمایشگاه CES 2016 به منظور موفقیت بیشتر در سال آینده

کمپانی زد‌تی‌ای امسال و در نمایشگاه CES 2016 از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که هر دوی آن‌ها محصولاتی رده پایین هستند. اما ظاهرا این شرکت برای نمایشگاه CES 2017 برنامه‌ریزی بهتری دارد!

نظرسنجی جالب زد‌تی‌ای در نمایشگاه CES 2016 به منظور موفقیت بیشتر در سال آینده

به گزارش کلیک، کمپانی زد‌تی‌ای طی اقدامی جالب توجه یک نظرسنجی را برپا کرده و از کاربران خواسته که اعلام کنند، تمایل به دیدن چه محصولی از برند زد‌تی‌ای در نمایشگاه CES 2017 دارند. به بیان دیگر زد‌تی‌ای خواسته که کاربران نظرات خود را در رابطه با محصولی که این شرکت در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد، عنوان کنند. به عوان مثال برخی از کاربران تمایل داشته‌اند که زد‌تی‌ای در نمایشگاه CES 2017 از یک گوشی مقرون به صرفه وباکیفیت رونمایی کند. برخی دیگر تمایل داشتند که این شرکت در نمایشگاه CES 2017 از گوشی هوشمندی میان رده رونمایی کند و برخی دیگر هم تمال داشتند که زد‌تی‌ای در این نمایشگاه یک پرچمدار قدرتمندرا معرفی کند.

این اقدام کمپانی زد‌تی‌ای مطمئنا منجر به جلب توجه بیشتر در نمایشگاه CES 2017 خواهد شد. متاسفانه رونمایی از دو گوشی رده پایین و مقرون به صرفه در نمایشگاه CES 2016 از سوی این شرکت چندان اقدامی مخاطب‌پسند نبوده است، از اینرو زد‌تی‌ای استراتژی خود را برای CES سال آینده تغییر داده است.

منبع: theverge

ارسال نظر