معرفی آنتی ویروس مناسب برای گوشی‌های اندروید

اندروید یکی از پرکاربردترین سیستم عامل‌هایی است که برندهای مختلف گوشی همراه و تبلت از آن استفاده می‌کنند. بنابراین برقراری امنیت دستگاه‌های کاربران بیشماری در سطح جهان مورد توجه قرار دارد.

معرفی آنتی ویروس مناسب برای گوشی‌های اندروید

بهترین آنتی ویروس قوی اندروید به کاربران تبلت‌ها و گوشی‌های همراه سامسونگ، ایسوس، شیائومی و هوآوی کمک می‌کند که امنیت دستگاه خود و اطلاعات شخصی ذخیره شده روی آن را تأمین کنند.

به همین دلیل در ادامه مطلبی از بنیان سافت به معرفی روش‌هایی می‌پردازیم که با کمک آنها بتوانید بهترین آنتی ویروس‌‌های اندروید را تشخیص دهید.

ویژگی‌های بهترین آنتی ویروس قوی اندروید

برای اینکه بتوانید بهترین آنتی ویروس قوی اندروید را برای گوشی یا تبلت خود انتخاب کنید باید به ویژگی‌هایی توجه کنید که آنتی ویروس‌های قوی و معتبر دارند.

قابلیت اسکن مداوم

بسیاری از کاربران، وای فای یا اینترنت گوشی‌های همراه خود را به طور مداوم روشن می‌گذارند و پیام‌های مختلفی نیز دریافت می‌شوند. اما امکان ورود ویروس‌ها، بدافزارها و انواع عوامل آسیب زننده افزایش می‌یابد.

وجود آنتی ویروس قوی اندروید مانند کسپرسکی، ایست اسمارت نود 32 و نورتون روی سیستم اندرویدی این امکان را به شما می‌دهد که دستگاه شما و اطلاعات ذخیره شده روی آن دائماً بررسی گردند. این عملیات بدون کاهش سرعت دستگاه شما انجام خواهد شد.

ارائه گزارش امنیتی

حضور شما در فضای شبکه‌های اجتماعی یا صفحات مختلف وب، این امکان را به وجود می‌آورد که ویروس‌های مختلف به دستگاه شما وارد شوند. آنتی ویروس‌های معتبر و قوی این قابلیت را دارند که به صورت دوره ای به شما گزارش امنیت گوشی همراه یا تبلت‌ شما را ارائه دهند.

به این ترتیب شما از وضعیت سلامت دستگاه‌های خود و امنیت اطلاعات ذخیره شده روی آنها آگاه خواهید بود. در صورتی که متوجه وجود بدافزار یا انواع ویروس در گزارش امنیتی شوید، می‌توانید برای رفع آنها اقدام نمایید.

داشتن لایسنس‌های جدید

نرم افزاری را می‌توان بهترین آنتی ویروس قوی اندروید نامید که همواره دیتابیس خود را برای مقابله با جدیدترین ویروس‌ها و سایر بدافزارها آپدیت نگه دارد. به این ترتیب دائماً نسخه جدید آنتی ویروس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ضمن بعد از پایان تاریخ اعتبار آنتی ویروس، با تهیه لایسنس جدید این برنامه می‌توانید از امکانات جدیدترین نسخه آنتی ویروس اورجینال استفاده کنید.

توجه داشته باشید که آنتی ویروس‌های نصب شده روی اندروید، با آپدیت نرم افزار از طریق گوگل پلی، قابل به روز رسانی هستند. البته لازم نیست مراحلی را بروید که موقع آپدیت آنتی ویروس روی ویندوز یا (MacOS) طی کردید.

قابلیت کنترل والدین

در دهه اخیر، کودکان و نوجوانان به عنوان گروه اصلی کاربران سیستم‌‌های مبتنی بر اندروید شناخته شده اند. به همین دلیل بهترین آنتی ویروس قوی اندروید، برنامه ای است که قابلیت کنترل والدین (Parental Control) را داشته باشد.

ارتقای سیستم در مقابل فیشینگ و حملات سایبری

آنتی ویروسی را باید برای دستگاه اندرویدی خود انتخاب کنید که امنیت لازم را برای این دستگاه تأمین کند. به نحوی که هنگام دریافت پیام‌های فیشینگ به شما هشدار دهد که این پیام خطرناک بوده و احتمال دزدی اینترنتی از گوشی یا تبلت شما وجود دارد. آپدیت بودن آنتی ویروس این قدرت را افزایش می‌دهد.

حفاظت از رمز عبور اکانت‌ها

آنتی ویروس‌های قوی اندروید این قابلیت را در اختیار شما قرار داده‌ می‌دهند که از رمز عبور ایمیل، حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی و اطلاعات کارت‌های بانکی که روی گوشی و یا تبلت ذخیره شده اند، به طور کامل محافظت کنید.

تأثیر نداشتن روی عملکرد دستگاه

برنامه امنیتی انتخابی در صورتی مناسب است که هیچ تأثیری روی سرعت عملکرد دستگاه شما نداشته باشد. اما آنتی ویروس‌های نامعتبر و موارد کرک شده از عمر باتری و پردازشگر مرکزی گوشی یا تبلت شما می‌کاهند. بنابراین باید برای انتخاب آنتی ویروس معتبر و در عین حال اورجینال تلاش کنید.

خرید آنتی ویروس ایست

 آنتی ویروس ایست اسمارت نود 32، بهترین انتخاب برای اندروید

آنتی ویروس‌های مختلفی مانند کسپرسکی، نورتون و نود 32 وجود دارند که ویژگی‌های ذکر شده درباره بهترین آنتی ویروس قوی اندروید را دارند. در این مطلب به معرفی آنتی ویروس نود 32 می‌پردازیم.

آنتی ویروس نود 32 یکی از معروف ترین آنتی ویروس‌هایی است که بعد از انجام تست‌های مختلف، با موفقیت چشم گیری مواجه شده است. داشتن فایروال هوشمند، قابلیت اسکن مداوم، ویژگی کنترل والدین، داشتن امکان محافظت از رمز عبور اکانت‌های مختلف و مراقبت از امنیت دستگاه در مقابل حملات فیشینگ و دزدی‌ها یا عملیات هکرها باعث شده اند که ایست اسمارت نود 32 از محبوبیت خاصی میان کاربران برخوردار باشد.

شما با خرید لایسنس ایست اینترنت سکیوریتی می‌توانید از تمام امکاناتی استفاده کنید که نود 32 در اختیار شما قرار داده است.

نود 32، آنتی ویروسی قدرتمند

اولین ویژگی مهمی که به برنامه ایست اسمارت نود 32 می‌توان نسبت داد، قدرتمند بودن آن است. به این معنی که این برنامه دیتابیس به روزی دارد که سیستم شما و اطلاعات روی آن را در مقابل جدیدترین ویروس‌ها و حتی ویروس‌های قدیمی محافظت می‌کند. علاوه بر ویروس‌ها، باج افزارها، بدافزارها و سایر عوامل مخرب نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

برقراری امنیت برای پرداخت آنلاین

الگوریتم‌های به کار رفته در آنتی ویروس کسپرسکی این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا بتوانند پرداخت اینترنتی را با اپلیکیشن‌ها یا در بستر درگاه‌های پرداخت اینترنتی تحت وب، با اطمینان انجام دهند. بدون اینکه اطلاعات کارت‌های بانکی شما توسط هکرها و دزدان اینترنتی آشکار یا ردیابی شوند.

عملکرد ضد دزدی‌ها و فیشینگ

در چند سال اخیر، فیشینگ با پیامک‌ها و ایمیل‌های مختلف، بیش از پیش افزایش یافته است. به همین دلیل نود 32 به عنوان بهترین آنتی ویروس قوی اندروید و عموم آنتی ویروس‌های معتبر، در حالت پرومیوم خود قابلیتی قرار داده است که کاربران با کمک آنها می‌توانند هنگام دریافت پیام‌های فیشینگ یا مواجهه با دزدی‌های اینترنتی هشدارهایی دریافت کنند.

آنتی ویروس مناسب اندروید

کنترل والدین در نود 32

با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان برای آموزش، تفریح و انجام بازی‌های آنلاین به گوشی و تبلت‎های اندرویدی دسترسی دارند، قابلیت کنترل والدین به کار می‌آید. این قابلیت به پدرها و مادرها اجازه می‌دهد که روی حضور فرزندانشان در وبسایت‌های مختلف نظارت داشته باشند. به این ترتیب این دسته از کاربران از انجام کارهای مخاطره آمیز فاصله خواهند گرفت و آسیب‌های کمتری در زندگی مجازی و واقعی دچار خواهند شد.

اسکن دائمی دستگاه

هنگامی که آنتی ویروس نود 32 را روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده و با اکانت خود وارد آن شوید، این برنامه از همان زمان در حال مراقبت از دستگاه شماست. به این معنی که دائماً اطلاعات ورودی از صفحات آنلاین را بررسی می‌کند.

از طرفی دیگر اطلاعات ذخیره شده روی دستگاه را چک می‌کند تا مطمئن باشد که آنها عاری از هر نوع ویروس و بدافزاری هستند. این در حالی است که شما در سرعت عمل گوشی یا تبلت خود هیچ تغییری را حس نخواهید کرد. این خود مزیت دیگری است.

داشتن قابلیت آپدیت

نسخه اورجینال آنتی ویروس نود 32، لایسنسی با طول عمر مشخص دارد. اما در همین مدت شما می‌توانید نسخه‌های جدید آنتی ویروس را از گوگل پلی دانلود کرده و با نصب آنها، جدیدترین نسخه آنتی ویروس را جایگزین کنید. در واقع شما با آپدیت نود 32، از آخرین دیتابیس و جدیدترین امکانات برنامه بهره‌مند خواهید شد.

کلام آخر

  • شما در این مطلب با ویژگی‌هایی آشنا شدید که به بهترین آنتی ویروس قوی اندروید نسبت داده می‌شوند.
  • اطلاعاتی درباره آنتی ویروس ایست اسمارت نود 32 ارائه شدند که با آگاهی از آنها می‌توانید با اطمینان خاطر، لایسنس آن را خریداری کنید.
  • آنچه اهمیت دارد، تهیه آنتی ویروس اورجینالی است که به واسطه آن بتوانید امنیت دستگاه خود و اطلاعات ذخیره شده روی آن را تأمین کنید.

 

ارسال نظر