بهترین سایت خرید قالب وردپرس کدامند؟

اگر قصد خرید قالب وردپرس دارید لیستی از بهترین سایت های خرید قالب وردپرس را در این مقاله ببینید و از یک سایت معتبر قالب وردپرس بخرید.

بهترین سایت خرید قالب وردپرس کدامند؟

امروزه 43% از سایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند و این آمار در حال افزایش است. استفاده آسان و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، قابلیت توسعه و امکان طراحی انواع سایت باعث شده تا تعداد سایت های وردپرس روز به روز در حال افزایش باشند.

ویژگی برتر وردپرس، قالب های آماده است که تمام امکانات و بخش های مورد نیاز برای طراحی سایت مانند صفحه اصلی، اسلایدر، مقالات، صفحات وبلاگ، نمایش محصولات، صفحات آماده مانند درباره ما و تماس با ما، امکان ساخت صفحات جدید یا ویرایش صفحات موجود بدون کد نویسی و… را دارند

با توجه به اهمیت قالب های وردپرس باید حتما از یک سایت معتبر قالب وردپرس را بخرید در این مقاله بهترین سایت خرید قالب وردپرس را معرفی می کنیم.

معایب نصب قالب های رایگان وردپرس

در حال حاضر قالب ها زیادی به صورت رایگان وجود دارد اما به دلایل زیر دانلود و نصب این قالب ها توصیه نمی شود:

  • قالب های رایگان امکانات محدودی دارند و نیاز به سفارشی سازی بالایی دارند.

  • برخی از قالب های رایگان نال شده اند و امکان دستکاری توسط هکرها و ایجاد راه نفوذ به سایت را دارند.

  • بسیاری از محصولات آپدیت نیستند و ممکن است با نسخه های جدید وردپرس سازگار نباشند.

  • بسیاری از قالب ها پشتیبانی ندارند و در صورت بروز مشکل نمی توانید از راهنمایی طراح قالب استفاده کنید.

 اگر می خواهید سایتی امن با امکانات کامل داشته باشید، قالب های وردپرس را از مراجع مطمئن خریداری و دانلود کنید

بهترین سایت خرید قالب وردپرس

حالا که در مورد معایب و اهمیت خرید قالب از یک منبع معتبر صحبت کردیم به سراغ معرفی سایت های معتبر برای خرید قالب می رویم. این سایت ها دارای محصولات با کیفیت هستند و کاربران زیادی مشتری این سایت ها هستند. در ادامه سایت های معتبر خارجی و ایرانی برای خرید قالب وردپرس را معرفی می کنیم:

سایت Them forest

یکی از معتبرترین و بهترین سایت خرید قالب وردپرس در دنیا تم فارست است . این سایت دارای بیش از 53 هزار محصول در دسته های مختلف فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و... است. این سایت یک مارکت پلیس است و فروشندگان زیادی از سراسر دنیا قالب هایی که طراحی کرده اند را می فروشند. یکی از ویژگی های این سایت پشتیبانی محصولات است و در صورت داشتن سوال می توانید از فروشندگان بپرسید.

محصولات در سایت تم فارست دارای قیمت های مختلفی از 18 دلار تا 1000 دلار هستند. از جمله خدماتی که این سایت یه کاربران ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

  • ضمانت بازگشت وجه 30 روزه

  • پشتیبانی 24/7

  • به روز رسانی رایگان قالب ها

نکته: این سایت کاربران ایرانی را تحریم کرده و در صورتی که قصد خرید از این سایت را دارید باید از آی پی غیر از ایران استفاده کنید.

سایت ThemeGrill

سایت تم گریل یکی از سایت های فروش قالب وردپرس به صورت تخصصی است. در سایت انواع قالب فروشگاهی، مجله و خبری، وبلاگ شخصی، آژانس، نمونه کار، رستوران و کافه، شرکتی، آموزشی وجود دارد و می توانید برای هر نوع سایتی قالب موردنظرتان را پیدا کنید. در حال حاضر بیش از 400 هزار سایت با محصولات تم گریل راه اندازی شده اند. قیمت محصولات در این سایت از 99 دلار تا 999 دار است.

سایت Elegant Themes

اگر از طرفداران قالب دیوی هستید توسط تیم الگانت طراحی شده است. این سایت به صورت تخصصی قالب دیوی و افزونه های جانبی مرتبط با این قالب را به فروش می رساند. این سایت از سال 2008 راه اندازی شده و با ارائه محصولات اختصاصی و با کیفیت طرفداران زیادی دارد. سسایت الگانت به کاربران اشتراک یکساله ارائه می دهد و می توانند به تمام محصولات سایت دسترسی داشته باشند. قیمت مقرون به صرفه و پشتیبانی عالی از ویژگی های این سایت است.

سایت ژاکت

 یکی از سایت های ایرانی برای خرید قالب وردپرس سایت ژاکت است. این سایت دارای 8 سال سابقه در زمینه فروش محصولات ورپرس است. در سایت ژاکت می توانید انواع مختلف قالب وردپرس مانند فروشگاهی، آموزشی، فروش فایل، خبری، املاک، آگهی و… را دانلود کنید و از یک سایت شخصی ساده تا یک سایت فروشگاهی محصولات دانلودی با هزاران محصول را با این محصولات راه اندازی کنید.

علاوه بر قالب وردپرس می توانید انواع افزونه وردپرس، قالب های HTML و اسکریپت را خریداری و دانلود کنید. محصولات موجود در سایت ژاکت دارای 6 ماه گارانتی بازگشت وجه و آپدیت دائمی هستند.

سایت راست چین

سایت راست چین اولین و یکی از بهترین سایت خرید قالب وردپرس سایت و افزونه در ایران با بیش از 10 سال سابقه است. در این سایت بیش از 6000 محصول مختلف برای طراحی سایت وجود دارد و علاوه بر اینکه محصولات دارای نسخه فارسی هستند، نسخه انگلیسی محصولات هم ارائه می شوند. محصولات سایت راست چین دارای 6 ماه ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی رایگان به همراه آپدیت دائمی ارائه می شوند. در این سایت انواع قالب شرکتی، چند منظوره، آموزشی، شخصی، ارز دیجیتال و… به فروش می رسد و هر کسب و کاری که دارید می توانید قالب مورد نظرتان را پیدا کنید.

در سایت راست چین علاوه بر محصولات اورجینال می توانید محصولات متنوعی ایرانی با طراحی حرفه ای را دانلود کنید این محصولات طبق سلیقه کاربران ایرانی و با جدیدترین تکنولوژی و طراحی روز طراحی شده اند. همچنین در آکادمی راست چین دوره های مختلف مرتبط با وردپرس و طراحی سایت توسط بهترین مدرسان ایران آموزش داده می شود.

 سایت میهن وردپرس

 یکی از سایت های معتبر ایرانی برای خرید قالب وردپس سایت میهن وردپرس است این سایت محصولات کمتری نسبت به سایت راست چین و ژاکت دارد و فقط محصولات وردپرس را می فروشد. در سایت میهن وردپرس تعداد 300 محصول وجود دارد و می توانید انواع قالبهای مختلف فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و.. را از این سایت دانلود کنید.

سایت ابزار وردپرس

 سایت ابزار وردپرس یکی دیگر از سایتهای مورد اطمینان برای دانلود قالب وردپرس است در این سایت میتوانید انواع قالب فارسی شده را دانلود کنید و سایتتان را راه اندازی کنید. همچنین در این سایت تعدادی آموزش رایگان برای کسانی که در ابتدای یادگیری هستند وجود دارد. سایت ابزار محصولات کمتری نسبت به سایت های دیگر دارد و می توانید علاوه بر قالب تعدادی افزونه وردپرس را خریداری و دانلود کنید.

سایت های معرفی شده از بهترین سایت خرید قالب وردپرس هستند که در حال حاضر مشتریان زیادی دارند و رضایت بالای خریداران نشان از کیفیت این محصولات است. با خرید یک قالب حرفه ای از یک سایت معتبر نیاز به صرف هزینه زیاد برای امنیت نخواهید داشت. همچنین این محصولات دارای امکانات کاملی هستند و نیاز به بهینه سازی زیادی ندارند و با بروز رسانی دائمی که دارند با نسخه های مختلف وردپرس سازگار می شوند. علاوه بر موارد گفته شده سایت های ایرانی معرفی شده محصولات باکیفتی ارائه می دهند و نیاز به پرداخت دلاری و محدویت های تحریمی ندارید و بسیار به صرفه هستند.

چگونه خودمان یک قالب وردپرس طراحی کنیم؟

اگر در نهایت محصول مورد نظرتان را پیدا نکردید و یا به طراحی قالب وردپرس علاقه دارید خبر خوب اینکه با یادگیری برنامه نویسی وردپرس می توانید انواع قالب وردپرس را طراحی کنید. برای اینکار نیاز به یادگیری CSS ،HTML ،jquery ،PHP دارید. با طراحی قالب وردپرس محصولاتی که طراحی می کنید در سایت های معرفی شده در بالا بفروشید و درآمد بالایی به دست آورید.  یادگیری برنامه نویسی وردپرس کار زمانبری نیست و در 6 ماه می توانید تمام موارد مورد نیاز را یاد بگیرید البته پیشنهاد می کنیم در یک دوره جامع شرکت کنید تا نیاز به شرکت در دوره های مختلف نداشته باشید. یکی از بهترین دوره ها آموزش برنامه نویسی راست چین آکادمی (https://academy.rtl-theme.com/course/become-wordpress-developer-php-javascript/) است که هم پلاگین نویسی و هم طراحی قالب وردپرس را آموزش می دهد.

 

ارسال نظر