10 هدیه تبلیغاتی مناسب برای پزشکان

یکی از چالش‌های بزرگ برای افرادی که می‌خواهند هدایای تبلیغاتی خود را به مشاغل خاصی اهدا کنند این است که برای هر شغل خاص، چه هدیه تبلیغاتی‌ای مناسب است و بهتر است از کدام گزینه‌ها استفاده کنند.

10 هدیه تبلیغاتی مناسب برای پزشکان

اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی مناسب برای پزشکان هستید و نمی‌دانید کدام هدایا بهتر و کاربردی‌تر هستند، با ما در این مطلب همراه باشید تا با ایده‌های خوب و جالب آشنا شوید.

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای پزشکان

زمانی که برای انجام کار و فعالیت روزانه خود، پایتان را از درب منزل به بیرون می‌گذارید، با حجم تبلیغات وسیعی روبرو خواهید شد. گاهی اوقات، این تبلیغات به صورت مخفی انجام می‌شوند و در قالب وسایل کاربردی، تنها آرم و لوگوی برند خاصی را با چشمان مخاطب آشنا می‌کنند.

پزشکان، قشری از جامعه هستند که به مداوا و درمان دائم طیف وسیعی از بیماران مشغول‌اند. این افراد، در طول روز با مراجعین و بیمار‎های زیادی در ارتباط هستند و برای انتقال پیام‌های تبلیغاتی، می‌توانند گزینه خوبی به شمار روند.

از آنجایی که پزشکان در طول روز با افراد زیادی در ارتباط هستند و به دلیل اهمیت استریل بودن محیط کاری‌شان، ملزم به ضدعفونی کردن و شستشوی وسایل اطرافشان هستند، بهتر است از بین گزینه‌های موجود، انواع با کیفیت‎تری که قابلیت شستشو و ضدعفونی شدن دارند را انتخاب نمایید.

توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب برای پزشکان را دارید، قبل از اقدام به تهیه و توزیع هدایا، در این زمینه تحقیقات کافی انجام دهید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا باید برای هر شغلی هدایای تبلیغاتی مناسب انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد با توجه به شغلی که دارند، از وسایل و ابزار خاصی بیشتر از سایر وسایل استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، مدیران ارشد، معمولا به دلیل پشت میز نشینی و انجام محاسبات و بررسی گزارش‌ها، دائما با وسایلی مانند دفتر، دفترچه، تقویم رومیزی، ماگ، سالنامه، خودکار، انواع ست مدیریتی و... سر و کار دارند. انتخاب چنین هدایایی به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مدیران ارشد، گزینه معقولانه‌ای به شمار می‌رود.

مثال دیگری که می‌توانیم بزنیم رانندگان تاکسی‌های شهری هستند. این افراد معمولا در داشبورد‎شان وسایلی نظیر تقویم جیبی، خودکار، فلاسک کوچک چای و... را نگهداری کرده و گاها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

عابرین پیاده و افرادی که شغل‌های دیگر دارند، معمولا در رفت و آمد‌های روزانه خود، سعی می‌کنند لباس‌هایی با رنگ‌ها و طرح‌های شاد بپوشند.

مثال‌های بالا نشان می‌دهد که افراد بنا به شغل و موقعیت خود، از یکی سری لوازم و وسایل، بیشتر استفاده می‌کنند. شرکت‌های تبلیغاتی، با طراحی و ساخت این وسایل به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، سعی می‌کنند تا برند و خدمات/محصولات مورد نظر کارفرمایان خود را با دقت و ظرافت تمام، در لابلای طرح و نقش هدایا بگنجانند تا مشتری و متقاضیان بیشتری به سمت برند خاص متمایل شوند.

در صورتی که می‌خواهید به قشر خاصی هدیه تبلیغاتی خود را اهدا کنید، باید بدانید که اقشار مختلف، از چه وسایل کاربردی‎ای بیشتر استفاده می‌کنند. استفاده کردن از این وسایل توسط افراد، باعث می‌شود که هدیه تبلیغاتی شما صرفا در کمد یا قفسه‌های مختلف جا خوش نکند و هر روز در معرض چشم‌های زیادی قرار داشته باشد.

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای پزشکان کدامند؟

پزشکان به دلیل ماهیت کارشان، دائما در طول روز، در حال معاینه و بازدید افراد مختلفی هستند. هدایای تبلیغاتی‌ای که برای پزشکان در نظر می‌گیرید، می‌بایست علاوه بر نفیس و زیبا بودن، جزو یکی از لوازمی باشد که پزشکان معمولا از آن‎ها استفاده می‌کنند.

بدین صورت، با اهدای هدیه خود، هم مراتب تقدیر و احترام خود را بجا می‌آورید و هم نشان می‌دهید که در انتخاب هدیه مناسب، دقت عمل لازم را انجام داده‌اید. در ادامه، برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی‌ای که می‌توانید برای پزشکان در نظر بگیرید را معرفی می‌کنیم:

ماگ

کمتر کسی را پیدا می‌کنید که در طول روز، از نوشیدنی‌های گرم یا سرد برای انرژی‎بخشی و رفع خستگی استفاده نکند. حرفه پزشکی بسیار سخت و گاهی اوقات چالش‎برانگیز است. طراحی یک ماگ بسیار زیبا و خوش نقش و نگار که آرم محصول/خدمات شما را با ظرافت نشان می‌دهد، می‌تواند ایده خوبی باشد.

پاوربانک

پاور بانک نوعی شارژر بسیار پرکاربرد است و هدیه‌ای بسیار کاربردی و نفیس برای پزشکان و دیگر اقشار محسوب می‌شود.

جاکلیدی

یکی از مواردی که هر کسی به آن احتیاج دارد، جاکلیدی است. طراحی جاکلیدی برای پزشکان، می‌تواند همراه با ایده‌های جالب و زیبا باشد. به عنوان مثال، می‌توانید یک جاکلیدی با طرح قلب انسان را برای متخصصین قلب در نظر بگیرید. با کمی خلاقیت، استفاده از جاکلیدی تبلیغاتی خود را تضمین می‌کنید.

سررسید

سررسید‌ها وسیله‌ای عالی برای ثبت وقایع و رویداد‌ها به شمار می‌روند. این وسیله، یکی از پرکاربرد‌ترین وسایل روی میز پزشکان است.

ست هدیه مدیریتی

اگر می‌خواهید هدیه متفاوتی اهدا کنید، می‌توانید ست هدیه مدیریتی را تهیه کرده و آن را به پزشکان مورد نظر خود تقدیم نمایید.

سالنامه و تقویم

سالنامه و تقویم، یکی از مواردی است که بر روی میز هر پزشکی دیده می‌شود. بهتر است برای طراحی این هدیه تبلیغاتی، از خدمات شرکت‌ آونگ زمان استفاده نمایید؛ چرا که سالنامه‌ها حداقل برای یک سال بر روی میز در یک جای ثابت در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

فلش مموری

از آنجایی که جابجایی اطلاعات یکی از ضرورت‌های این روزهای افراد است، فلش مموری‌ها یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی و ضروری هستند.

ماسک پارچه ای

با شیوع ویروس‌های مختلف طی چند سال اخیر، استفاده ماسک امری ضروری برای حفظ سلامتی محسوب می‌شود. بهتر است آرم برند، در اندازه کوچک در کنار ماسک‌های پارچه‌ای چاپ شود.

خودکار

خودکار، یک هدیه تبلیغاتی نسبتا ارزان و بسیار پرکاربرد می‌باشد. بهتر است برای پزشکان، انواع خودکار تبلیغاتی با طرح و نقش زیبا را به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید.

دفترچه یادداشت

دفترچه یادداشت نیز ایده خوبی برای هدیه تبلیغاتی محسوب می‌شود. این دفترچه‌ها، کوچکتر از سالنامه و سررسید هستند و معمولا در اندازه‌های جیبی طراحی می‌شوند.

هدایای تبلیغاتی ویژه پزشکان در معرفی کدام کسب و کارها موثرند؟

در صورتی که کسب و کارتان ارتباط نزدیک یا دورادوری با خدمات درمانی-بهداشتی دارد، اهدای هدیه تبلیغاتی به پزشکان و متخصصان، ایده بسیار خوبی محسوب می‌شود. به عنوان مثال، اگر تامین‌کننده لوازم آرایشی، بهداشتی یا حتی مواد دارویی هستید، می‌توانید با اهدای هدایای خود به پزشکان، خودتان را به مراجعه‎کنندگانی که به پزشک مورد نظر رجوع می‌کنند، معرفی نمایید.

به طور مثال، شرکت‌های تامین‌کننده مواد بهداشتی-زیبایی می‌توانند هدایای تبلیغاتی خود را به پزشکان و متخصصان پوست و مو اهدا کنند و بدین صورت، یک پس‎زمینه ذهنی خوب در مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌های زیبایی ایجاد نمایند.

توجه داشته باشید در صورتی که حرفه و شغل شما ربطی به حوزه درمان و سلامت ندارد، به احتمال زیاد انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای پزشکان و صرف هزینه برای این‎کار، نمی‌تواند آنطور که باید به گسترش نام برند شما کمک کند. بنابراین قبل از چیزی، باید همخوانی محصول/خدمات خود را با حوزه درمان بررسی نمایید.

ارسال نظر