بیمه مسافرتی را از کجا بخریم؟

سفر یکی از کارهای لذتبخشی است که خیلی از افراد برای آن هزینه می‎کنند تا از این تجربه هیجان انگیز لذت ببرند. اما باید بدانید که سفر رفتن هم مانند خیلی از کارهای دیگر، نیازمندی‎هایی دارد. یکی از مواردی که در سفر به آن نیاز دارید، بیمه مسافرتی است.

بیمه مسافرتی را از کجا بخریم؟

 خرید بیمه مسافرتی شما را از خطرات احتمالی که ممکن است در طول مسیر و یا در حین سفر اتفاق بیافتد، حفظ می‎کند. پس برای اینکه سفری لذت بخش را با خیال راحت تجربه کنید، در خرید بیمه مسافرتی کوتاهی نکنید. در این مطلب قصد داریم تا در این رابطه صحبت کنیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا درمورد بیمه نامه مسافرتی بیشتر بدانید.

چرا خرید بیمه مسافرتی اهمیت دارد؟

دلایل زیادی برای خرید بیمه مسافرتی وجود دارد. برای مثال فکر کنید مدارک، پول نقد و یا چمدان شما در فرودگاه گم شود، چه کار می‎کنید؟ یا در طول سفر بیمار شوید یا خدای نکرده حادثه‌ای برای شما پیش بیاید یا حتی مسموم شوید! مخصوصا اگر در یک کشور خارجی باشید، یک سرماخوردگی ساده هم می‎تواند برای شما دردسرساز شود و هزینه زیادی را به همراه داشته باشد. اما درصورت خرید بیمه مسافرت خارجی می‎توانید خیال خود را از اتفاقات غیرقابل پیش بینی راحت کنید.

بیمه مسافرتی چه مواردی را پوشش می‌دهد؟

وقتی از بیمه مسافرتی صحبت می‎کنیم شاید فکر کنید این بیمه فقط موارد درمانی را پوشش می‎دهد. اما اینطور که فکر می‎کنید نیست، این بیمه پوشش‌های متنوع و زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‎کنیم:

  • بار مسافر را پوشش می‎دهد.
  • هزینه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی را پوشش می‎دهد.
  • پوشش تاخیر در شروع سفر را دارد.
  • اگر بار تحویلی به هواپیما گم شود، خسارت می‎دهد.
  • هزینه‌های اضطراری تحویل دارو را می‎پردازد.
  • عملیات جستجو و نجات فرد بیمه‌شده را انجام می‎دهد.
  • همه هزینه‌ها در صورت گم شدن مدارک پرداخت خواهد شد.
  • هزینه‌های مربوط به پیگیری مسائل حقوقی را می‎پردازد.
  • ارسال وجه الضمان: این مورد مشابه ارسال وجه نقد است.
  • هزینه‌های بازگشت بیمه‌شده به کشورش در صورت فوت اقوام پرداخت خواهد شد.
  • هزینه‌های مربوط به برگرداندن جسد در صورت فوت فرد بیمه‌شده پرداخت خواهد شد.
  • هزینه‌های انتقال اضطراری یکی از اعضای درجه یک خانواده بیمه‌شده پرداخت خواهد شد.
  • هزینه‌های مربوط به برگرداندن کودک بی‌سرپرست در صورت فوت فرد بیمه‌شده پرداخت خواهد شد.
  • اگر پول نقد فرد بیمه‌شده مفقود یا دزدیده شود برای او پول ارسال خواهد شد، البته این نکته را بدانید که مبلغ پول ارسالی، معادل پولی است که فرد به شرکت بیمه به‎‌صورت نقد یا چک و… سپرده باشد.

 

قیمت بیمه مسافرتی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت بیمه مسافرتی بر اساس یکسری عوامل تعیین می‌شود. این عوامل شامل مقصد سفر، مدت زمان آن و سن مسافر است. هر چه سن شما بیشتر و مدت اقامت شما طولانی‎تر باشد، مبلغی که باید برای خرید بیمه مسافرتی بپردازید بیشتر است. همچنین هزینه سفرهای چند مقصدی نسبت به سفرهای تک مقصدی بیشتر است.

خرید بیمه مسافرتی از یک مرجع معتبر

اگر به دنبال بیمه مسافرتی ارزان و آنلاین هستید تا با خیال راحت و بدون اتلاف وقت خریدی مطمئن داشته باشید، فلای‌تودی بهترین گزینه برای این کار است. شما می‎توانید به آسانی بیمه مسافرتی خود را در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت آنلاین تهیه نمایید و به این صورت خیال خود را از آسیب‎ها و خطرات احتمالی راحت کنید. همانطور که قبلتر هم گفته شد بیمه مسافرتی پوشش‎های مختلفی دارد و در انواع مختلفی صادر می‎شود.

فلای‎تودی با ارائه بیمه نامه مسافرتی ارزان سامان این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید بهترین بیمه سفر خارجی را با قیمتی مناسب تهیه کنید. همچنین استعلام بیمه نامه مسافرتی به سادگی امکان‎پذیر است. در ادامه به نحوه خرید بیمه مسافرتی در فلای تودی می‎پردازیم.

راهنمای خرید بیمه مسافرتی از فلای تودی

برای تهیه بیمه نامه مسافرتی از فلای تودی تنها کافی است تا به وبسایت فلای تودی وارد شده و یا اپلیکیشن آن را دانلود کنید. پس از آن، وارد بخش بیمه مسافرتی بشوید. اطلاعاتی چون کشور مقصد، مدت زمان سفر و تعداد مسافران را وراد کنید و دکمه جستجو را بزنید تا بیمه سامان را با پوشش‎ها مختلف از ارزان‎ترین قیمت به شما نمایش دهد. به این ترتیب می‎‌توانید بیمه‎ای مطمئن را تهیه نمایید. همچنین می‌توانید بلیط هواپیما، رزرو هتل، خدمات تور و ویزا، قطار را نیز از طریق سایت و اپلیکیشن فلای‎‌تودی خریداری کنید و به این طریق پکیج کاملی از یک سفر به صرفه داشته باشید.

 

ارسال نظر