معرفی بهترین شغل های فنی و نحوه ورود به آن ها از طریق مجتمع پل گیلان

امروزه مشاغل فنی حرفه‌ای از جمله مشاغلی هستند که بازار کار خوب و درآمد مناسبی دارند. رشته‌های فنی حرفه‌ای تنوع بسیاری داشته و شاخه‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

معرفی بهترین شغل های فنی و نحوه ورود به آن ها از طریق مجتمع پل گیلان

 افرادی که قصد ورود به بازار کار فنی را دارند، همیشه با این سوال روبه‌رو می‌شوند که در میان رشته‌های مختلف، بهترین مشاغل فنی کدام یک هستند و چگونه می‌توان به بازار کار این رشته‌ها وارد شد؟ در ادامه پاسخ این دو سوال را در می‌یابید.

رشته های حوزه تکنولوژی

حوزه تکنولوژی در دهه‌های اخیر به ویژه در سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. امروزه مردم در اغلب شهرها و روستاها از تکنولوژی‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند و سیستم‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند. تکنولوژی همگام با علم روز دنیا پیشرفت می‌کند، اما از زندگی مردم حذف نخواهد شد.

در واقع می‌توان گفت رشته‌های فنی حرفه‌ای که به نوعی با تکنولوژی در ارتباط هستند، بهترین بازار کار و بیشترین درآمد را دارند؛ به شرط آنکه شما یک فرد متخصص باشید. رشته‌های تعمیرات موبایل و کامپیوتر در ایران بازار کار پررونق‌تری دارند، چراکه با توجه به قیمت بالای این تجهیزات، اغلب افراد تمایل به تعمیر وسایل خود دارند نه تعویض آن‌ها!

ارائه برترین دوره ها در مجتمع آموزشی پل

برای ورود به یک رشته فنی حرفه‌ای در حوزه تکنولوژی باید دانش و مهارت تخصصی داشته باشید. یادگیری این مهارت‌ها هم نیازمند شرکت در دوره‌های آموزشی است. فراموش نکنید که انتخاب یک آموزشگاه مناسب اهمیت بسیاری داشته و آینده شغلی شما را مشخص می‌کند.

مجتمع آموزشی پل یکی از برترین آموزشگاه‌ها در سراسر ایران است که دوره‌های فنی حرفه‌ای را به صورت کاملا عملی و اصولی برگزار می‌کند. شرکت در دوره‌های مجتمع پل باعث می‌شود تا یک مهارت فنی را به صورت کامل و ۱۰۰ درصد آموزش دیده و آماده ورود به بازار کار شوید. مجتمع پل با تجربه ۲۰ سال آموزش حرفه‌ای رشته‌های مختلف، هم‌اکنون دوره‌های حضوری خود را در شهر زیبای رشت برگزار می‌کند، البته دوره‌های این موسسه به صورت آنلاین نیز ارائه می‌شوند.

تنوع رشته ها در مجتمع پل

با توجه به پیشرفت حوزه تکنولوژی، مجتمع پل نیز دوره‌های خود را بر رشته‌هایی متمرکز ساخته است که بهترین رشته‌ها برای کسب درآمد بوده و بازار کار خوبی دارند. دوره‌های این موسسه پکیجی از مهارت‌های مختلف هستند که در ادامه معرفی کرده‌ایم.

۱. آموزش تعمیرات موبایل

تعمیرکار موبایل به کسی گفته می‌شود که توانایی عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی نرم‌افزار و سخت‌افزار انواع تلفن‌های همراه را داشته باشد. در واقع صرف توانایی باز کردن و بستن تلفن همراه، از شما یک متخصص نمی‌سازد. مجتمع پل دوره آموزش تعمیرات موبایل را در سطح حرفه‌ای برای انواع تلفن‌های اندروید و IOS و آیپد از برندهای مختلف برگزار می‌کند. این دوره به صورت جامع و کامل بوده و شما را به مهارت یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌رساند.

۲. آموزش تعمیر لپ‌تاپ و کامپیوتر

آشنایی کامل با عیب‌یابی و تعمیر انواع لپ‌تاپ و کامپیوترهای خانگی، هدف نهایی برگزاری این دوره است. در کارگاه‌های تخصصی مجتمع پل، هر آنچه که نیاز است، متناسب با جدیدترین سیستم‌ها آموزش داده می‌شود. البته این دوره بخش‌های مختلفی داشته و تعمیرات کنسول‌های بازی و ماینرها را نیز پوشش می‌دهد. در واقع در طی این دوره می‌توان یک تیر و چند نشان زده و مهارت‌های مختلفی را آموزش ببینید.

۳. آموزش نصب دوربین های مداربسته

نصب دوربین‌های مداربسته نیز یکی از دیگر دوره‌ها در مجتمع آموزشی پل است که توسط برترین اساتید این حوزه آموزش داده می‌شود. سرفصل‌های این دوره بر اساس جدیدترین سیستم‌ها تعریف شده و به صورت کاملا علمی آموزش داده می‌شود. پیشنهاد ما به شما این است که در کنار آموزش نصب دوربین مدار بسته، حتما مهارت هوشمند سازی ساختمان را نیز فرا بگیرید تا بتوانید از مجموعه مهارت‌های خود، خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهید. البته نگران نباشید، دوره هوشمندسازی ساختمان نیز در مجتمع پل برگزار می‌شود.

مزایای شرکت در دوره‌های مجتمع آموزشی پل

مهم‌ترین ویژگی شرکت در دوره‌های مجتمع پل را می‌توان مزایا رقابتی این موسسه دانست که در ادامه این مزایا را معرفی کرده‌ایم.

ارائه مدرک فنی حرفه ای و دانشگاهی

در پایان دوره و پس از قبولی در آزمون نهایی، به درخواست کارآموزان مدرک فنی حرفه‌ای و مدرک دانشگاهی پودمانی ارائه می‌شود. مجتمع پل تنها ارائه‌دهنده مدرک دانشگاهی است که هر دو این مدارک قابل ترجمه بوده و می‌توان از آن‌ها برای مهاجرت به کشورهای خارجی استفاده کرد.

برگزاری دوره های حضوری و آنلاین با قیمت مناسب و اقساطی

دوره‌های این موسسه به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شده تا تمامی افراد امکان شرکت در آن‌ها را داشته باشند. قیمت این دوره‌ها کاملا مناسب و معقول بوده و شرایط پرداخت اقساطی نیز دارند. برای افرادی که از دیگر شهرهای نزدیک به رشت در دوره‌های حضوری شرکت می‌کنند نیز شرایط تخفیف به ازای کیلومتر در نظر گرفته می‌شود.

عدم محدودیت سنی و نیاز به پیش زمینه علمی

کلیه افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در دوره‌های موسسه پل شرکت کنند. کلیه آموزش‌های به صورت صفر تا صد بوده و شما به هیچ پیش زمینه خاص یا تحصیل در رشته دانشگاهی مرتبط نیاز ندارید. کلیه امکانات موردنیاز، در کارگاه‌های تخصصی و پیشرفته مجتمع پل آماده شده است و کارآموزان نیاز به تهیه وسایل خاصی ندارند. در ضمن آموزش‌ها توسط برترین اساتید ایران ارائه می‌شود.

پشتیبانی از کارآموزان پس از پایان دوره

پس از پایان دوره‌ها، مجتمع پل همچنان در کنار کارآموزان می‌ماند و با معرفی آن‌ها برای یافتن شغل به کارآموزان کمک می‌کند. همچنین امکان برقراری ارتباط با اساتید و دریافت پاسخ سوالات و ابهامات پس از ورود به بازار کار نیز وجود دارد. درضمن شما می‌توانید به جدیدترین ویدئوهای آموزشی موسسه نیز دسترسی داشته باشید.

از یادگیری تا ورود به بازار کار با مجتمع پل

پس از تصمیم‌گیری و انتخاب رشته‌های فنی حرفه‌ای برای آینده شغلی، شما مسیری در پیش روی دارید که از یادگیری مهارت تا ورود به بازار کار است. مجتمع پل از ابتدای این مسیر در کنار شماست تا به عنوان یک فرد متخصص وارد بازار کار شوید. هدف مجتمع پل آموزش نیروهای جوان و متخصص در سراسر ایران است تا هیچ مشکلی، مانع از رسیدن شما به هدف خود نشود.

 

ارسال نظر