بهترین کیف پول های سخت افزاری 2024 برای ایرانیان

ولت‌های سخت‌افزاری یکی از انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال هستند که امنیت بالایی برخوردارند به همین جهت جزو بهترین گزینه‌ها برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند.

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2024 برای ایرانیان

کیف پول‌های سخت‌افزاری تنوع زیادی دارند و در مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند. این موضوع سبب می‌شود که انتخاب و خرید بهترین کیف پول سخت‌افزاری کاملا سخت شود. در این مقاله بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ۲۰۲۴ برای ایرانیان را معرفی می‌کنیم.

مهم ترین معیارهای انتخاب کیف پول سخت افزاری

pp

کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال تنوع زیاد و ویژگی‌های خاص خود را دارند. با این حال اگر قصد خرید کیف پول سخت افزاری را دارید باید معیارهای لازم برای انتخاب کیف پول مناسب را بشناسید. به‌طور کلی مهم‌ترین معیارهای انتخاب کیف پول سخت‌افزاری عبارتند از:

  • امنیت: شما باید مشخصات امنیتی کیف پول‌ها مانند احراز هویت بیومتریک، تراشه امنیتی و … را بررسی کنید تا یک کیف پول با امنیت بالا و مطمئن برای نگهداری ارزهای دیجیتال انتخاب نمایید.
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال: کیف پول مورد نظر باید از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی کند. بهره‌مندی از این ویژگی به شما کمک می‌کند که بتوانید طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها را ذخیره کنید.
  • سازگاری: شما باید کیف پولی را انتخاب کنید که با سیستم‌عامل‌های مختلف سازگاری داشته باشد. بهره‌مندی از این ویژگی به شما کمک می‌کند که بتوانید با استفاده از سیستم‌های مختلف مانند موبایل، کامپیوتر و… به کیف پول متصل شوید و از امکانات آن استفاده کنید.
  • رابط کاربری: استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری نسبت به سایر کیف پول‌ها سخت‌تر است. با این حال شما باید کیف پولی را انتخاب کنید که رابط کاربری ساده‌تری داشته باشد.
  • قیمت: کیف پول‌های سخت‌افزاری به دلیل امنیت بالا و امکانات متنوعی که دارند قیمت بالایی دارند. بنابراین شما باید در کنار بررسی مزیت‌های کیف پول نیم نگاهی به قیمت آن نیز داشته باشید.

10 مورد از بهترین کیف پول های سخت افزاری برای ایرانیان در سال 2024

کیف پول‌های سخت‌افزاری مختلفی در بازار وجود دارند اما همه آن‌ها معیارهای لازم را ندارند و جزو بهترین‌ها نیستند! بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری برای ایرانیان در سال 2024 عبارتنداز:

1- سیف پال (SafePal)

nn

سیف پال یکی از امن‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری است که فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرده است. این کیف پول قدرتمند دارای دو نسخه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده و از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی می‌کند.

سیف پال توسط صرافی بایننس حمایت می‌شود به همین جهت توانسته است که توجه کاربران را به سمت خود جلب کند. این کیف پول محیط کاربری ساده‌ای دارد و به‌راحتی نصب می‌شود. کیف پول سخت‌افزاری سیف پال در دو نسخه سیف پال اس 1 و ایکس وان به بازار عرضه می‌شود. اگر دنبال یک کیف پول سخت‌افزاری حرفه‌ای مناسب برای ایرانیان هستید، سیف پال گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

2- الیپال (Ellipal)

کیف پول‌های الیپال که در دو مدل تایتان و مینی ارائه می‌شوند، رابط کاربری ساده دارند و به دلیل بهره‌مندی از نمایشگر بزرگ به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید دارایی‌های خود را به‌راحتی مدیریت کنید.

امنیت بالا، قیمت مناسب، بدنه مقاوم، نرم‌افزاری حرفه‌ای برای اتصال به برنامه‌های غیرمتمرکز و وب 3 از جمله ویژگی‌های این کیف پول قدرتمند به شمار می‌رود. کیف پول الیپال برخلاف سایر ولت‌های از سخت‌افزاری از QR کد برای اتصال به شبکه بلاک چین استفاده می‌کند به همین جهت از امنیت بالایی برخوردار است.

3- کول ولت (Cool Wallet)

ff

کول ولت یک کیف پول محبوب سخت‌افزاری است که توسط شرکت CoolBitX طراحی شده است. این کیف پول جذاب در دو مدل به بازار عرضه می‌شود. کول ولت اس در سال 2014 طراحی شد و کول ولت پرو به‌عنوان نسخه پیشرفته آن در سال 2021 به بازار عرضه شده است.

امنیت بالا، طراحی حرفه‌ای، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع، اتصال آسان به گوشی موبایل، باتری قدرتمند و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد کیف پول‌های کول ولت به شمار می‌روند. با توجه به این تفاسیر شما با خرید کیف پول سخت‌افزاری کول ولت می‌توانید سرمایه‌های دیجیتالی خود را در یک محیط امن نگهداری کنید.

 

4- لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

لجر نانو ایکس یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری است که برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. این کیف پول جذاب بیش از 5000 ارز متنوع را پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید.

اتصال سریع به دستگاه با استفاده از بلوتوث، سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف، وجود تراشه امنیتی از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد لجر نانو ایکس به شمار می‌رود.

5- لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus)

zz

لجر نانو اس پلاس یکی از جدیدترین کیف پول‌های سخت‌افزاری کمپانی لجر است که در سال 2023 به بازار عرضه شد. این کیف پول جذاب از 5500 رمز ارز مختلف و NFT ها پشتیبانی می‌کند. لجر نانو اس پلاس از لحاظ ویژگی‌های امنیتی نیز در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد و در برابر هک شدن ایمن است. این کیف پول دارای وزن 100 گرمی بوده و با صفحه‌نمایش 3 خطی طراحی شده است.

اتصال آسان، رابط کاربری ساده و طراحی حرفه‌ای از جمله بهترین ویژگی‌های این کیف پول سخت‌افزاری به شمار می‌روند. با توجه به این تفاسیر طبیعی است که لجر نانو اس پلاس در لیست بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری 2024 برای ایرانیان قرار بگیرد.

6- ترزور مدل وان (TREZOR Model one)

ترزور وان به‌عنوان اولین کیف پول سخت‌افزاری کمپانی ترزور محسوب می‌شود و شرایط لازم برای ذخیره امن بیش از 1600 رمز ارز مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. این کیف پول علی رغم قیمت پایینی که دارد از تدابیر امنیتی متنوعی استفاده می‌کند.

بهره‌مندی از این ویژگی در کنار پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف و طراحی جذاب باعث شده است که ترزور وان در لیست بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری 2024 برای ایران قرار بگیرد. شما با خرید این کیف پول قدرتمند می‌توانید انواع دارایی‌های دیجیتال را در یک محیط امن نگهداری کنید.

 

7- ترزور مدل تی (TREZOR Model T)

ترزور مدل تی مدل پیشرفته تر ترزور وان است. این کیف پول جذاب طراحی شیک و جذابی دارد و از 8000 کوین و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند. کیف پول ترزور مدل تی با وزن 22 گرم و صفحه‌نمایش رنگی طراحی شده است.

این کیف پول از لحاظ امنیت نسبت به سایر کیف پول‌ها برتری دارد و توسط کارشناسان خبره تایید شده است. کیف پول سخت‌افزاری ترزور مدل تی به دلیل داشتن رابط کاربری ساده و سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف یک گزینه ایده‌آل برای ذخیره و نگهداری انواع ارزهای دیجیتال است.

 

8- کیپ کی (KeepKey)

qqw

کیپ کی جزو کیف پول‌های سخت‌افزاری با قیمت مقرون به صرفه است که قابلیت‌های متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کیف پول منحصربه‌فرد از 10000 کوین و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند.

طراحی شیک و مدرن در کنار صفحه‌نمایش بزرگ و امنیت بالای آن سبب شده است که کیپ کی یک گزینه مناسب برای ذخیره ارزهای دیجیتال باشد. اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید با صرف هزینه کم به کیف پول سخت‌افزاری حرفه‌ای دسترسی داشته باشید، گزینه بهتری نسبت به کیپ کی پیدا نخواهید کرد.

9- ژوبیتر (JuBiter Blade)

ژوبیتر یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری مناسب برای ایرانیان است. این کیف پول جذاب از بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و تمام توکن‌های با استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کند. کیف پول سخت‌افزاری ژوبیتر از جنس آلیاژ مس ساخته شده است و طراحی حرفه‌ای دارد. این ویژگی در کنار امنیت بالا و سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از ژوبیتر برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

10- ریل بلت (Real Ballet)

کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال Real Ballet به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ گونه تراشه کامپیوتری یا مدار الکترونیکی ندارد. تراشه‌های رایانه‌ای و مدارهای الکترونیکی حاملی برای هک الکترونیکی یا آنلاین هستند و معمولا نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم و ارتقای نرم‌افزار متعدد دارند که منجر به خطرات امنیتی می‌شود. با کیف پول‌های غیر الکترونیکی بلت، هرگز نگران هیچ یک از این مسائل نخواهید بود.

نام کیف پول

ویژگی ها

سازگاری

سیف پال

امنیت بالا – تنوع بالای رمز ارز – طراحی حرفه‌ای پشتیبانی از اپلیکیشن های غیرمتمرکز و وب 3

اندروید و ios

الیپال

امنیت بالا – اتصال از طریق QR کد – دارای باتری قدرتمند - قیمت مناسب

اندروید و ios

کول ولت

قیمت مناسب – رابط کاربری ساده – امنیت بالا- طراحی حرفه‌ای

اندروید و ios

لجر نانو ایکس

امنیت بالا – پشتیبانی از ارزهای متنوع - اتصال سریع به دستگاه با استفاده از بلوتوث

اندروید، ویندوز، لینوکس و ios

لجر نانو اس

قیمت مقرون به صرفه - سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف  - طراحی ساده

اندروید، ویندوز، مک، لینوکس و ios

لجر نانو اس پلاس

پشتیبانی از حداکثر 8 برنامه - اتصال آسان - رابط کاربری ساده - طراحی حرفه‌ای – پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع

اکثر سیستم‌عامل‌های موبایل و کامپیوتر

ترزور مدل وان

امنیت بالا- پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف - طراحی جذاب

اندروید، ویندوز، مک و لینوکس

ترزور مدل تی

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف – امنیت بالا – طراحی شیک

اندروید، ویندوز، مک و لینوکس

کیپ کی

طراحی شیک و مدرن - صفحه‌نمایش بزرگ - امنیت بالا – پشتیبانی از ارزهای متنوع

اندروید، ویندوز، مک و لینوکس

ژوبیتر

بدنه مقاوم – وزن سبک – طراحی حرفه‌ای - پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع

اندروید، ویندوز، مک، لینوکس و ios

ریل بلت

غیرالکترونیکی - فوق العاده امن - بدنه مقاوم - استفاده آسان

اندروید - ios

 

 

چرا استفاده از کیف پول سخت افزاری اهمیت دارد؟

 

rr

کیف پول‌های ارز دیجیتال با ارائه قابلیت‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید. در این میان کیف پول‌های سخت‌افزاری به جهت حفظ کلید خصوصی کیف پول به صورت آفلاین و جلوگیری از ریسک‌ها فضای آنلاین از امنیت بالایی برخوردارند.

بنابراین با استفاده از کیف پول سخت‌افزاری دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت امنیت دارایی‌های خود نخواهید داشت و می‌توانید تا هر زمان که بخواهید دارایی‌های خود را در یک محیط تضمین‌شده ذخیره کنید. در یکی از مقالات به نحوه ترید ارز دیجیتال با هوش مصنوعی پرداخته ایم که پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید.

 

سخن پایانی

کیف پول‌های سخت‌افزاری یکی از کاربردی‌ترین ولت‌های موجود در بازار هستند که برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ولت‌ها در انواع مختلف به بازار عرضه می‌شوند که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد. با شناخت معیارهای انتخاب کیف پول و بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توانید یک ولت ایده‌آل برای ذخیره دارایی‌های خود خریداری کنید.

در این مقاله بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ۲۰۲۴ برای ایرانیان را به شما معرفی کردیم. ایرانیکارت شرایط لازم برای خرید انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری با بهترین قیمت و با تضمین اصالت کالا را برای شما فراهم کرده است.

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/crypto/cryptocurrency-wallets/

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر