برگزاری دومین نمایشگاه ایتکس با هدف جذب سرمایه برای تیم‌های کوچک استارتاپی

دومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات) از ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه در دانشگاه شریف با هدف جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌های نوپا برگزار می‌شود.

برگزاری دومین نمایشگاه ایتکس با هدف جذب سرمایه برای تیم‌های کوچک استارتاپی

به گزارش کلیک، «علی روزی‌طلب» دبیر رویداد آیتکس، در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران آیتکس که از امروز در محل دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه گفت: به طور کلی این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای شرکت کنندگان آن است تا برای فروش بهتر خدمات خود، نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام نمایند.

روزی‌طلب افزود: نمایش نوآوری و توانمندی شرکت های حاضر در نمایشگاه از دیگر اهداف برگزاری محسوب می شود ضمن آن که شتابدهنده های زیادی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند که می توانند با ارائه توان خود، به توافقات خوبی با سرمایه گذاران دست پیدا کنند.

مدیر برگزاری نمایشگاه ایران آیتکس، با بیان آن که در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استاراتاپ‌ها برگزار می‌گردد، تصریح کرد: این مساله فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و پیشنهاداتبرای شرکت کنندگان ایجاد می‌نماید، ضمن آن که فرصتی برای معرفی محصولات و خدمات و پرده برداری از آخرین دستاوردها و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبین هدف یا ارتباطات C2Cبه شمار می رود.

وی یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی است برای عرضه فناوری های نوین و دستاوردهای جدید، ارتقا برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه، تسهیل فرآیند جذب و استخدام برای شرکت ها، آموزش و انتقال تجربه، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و دورهمی شرکت‌هایی که به هر نوعی با فناوری اطلاعات در ارتباط هستند.

به گفته روزی طلب، به طور کلی نمایشگاه ایران ایتکس برای دانشجویان، فریلنسرها که به صورت دورکار و یا به صورت شخصی به انجام پروژه های مختلف مشغول اند، یک بنگاه کاریابی محسوب می شود که می توان از طریق آن با کارفرمایان جدید برای انجام پروژه های جدید و بیشتر وارد مذاکره شد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه ملی ایران ایتکس نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور است که به طور هم زمان به صورت حضوری و مجازی اجرا می شود.

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری گروه فناوری اطلاعات شریف “”Sharif  ICT Group و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال برگزاری دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (کسب وکار های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات ) با عنوان”IRAN ITEX 2023″به تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مهر ماه سال جاری و در محل دانشگاه صنعتی شریف است.

 

ارسال نظر