طلسم انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی شکسته شد

هیات اجرایی اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی با انتشار اطلاعیه‌ای تاریخ برگزاری انتخابات این اتحادیه را ۳۰ مهر اعلام کرد.

طلسم انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی شکسته شد

به گزارش کلیک بعد از دو سال وقفه قرار است انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی برگزار شود؛ لغو انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و طولانی شدن مدت برگزاری آن، این شائبه را به وجود آورده بود که تمایلی به ادامه فعالیت این اتحادیه وجود ندارد. 

حالا روابط عمومی اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام کرده که تمامی دارندگان پروانه کسب در رسته‌های صنفی مرتبط با اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی می‌توانند در انتخابات این اتحادیه شرکت کنند.

نکته حائز اهمیت در اسامی کاندیدای این دوره وجود تعداد معدوی از چهره‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک است و سایر کاندیداهای این دوره کمتر شناخته‌شده‌اند و اطلاعات چندانی در مورد عملکرد و حتی حوزه فعالیت آنها وجود ندارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اتحادیه، کاندیداها برای شرکت در این انتخابات در روز دوشنبه ۳۰ مهر  ساعت ۹ صبح الی ۱۴ با در دست داشتن پروانه کسب و یا کارت شناسایی معتبر «ترجیحاً کارت ملی» می‌توانند در تهران به هتل فردوسی و  در سایر استان‌ها به ادارات کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

گفتنی است این انتخابات به منظور تعیین هفت نفر اعضای هیات مدیره و سه نفر علی البدل همچنین دو نفر بازرس «اصلی و علی‌البدل» اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی برگزار می‌شود.

انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی قرار بود سال ۱۴۰۰ برگزار شود اما در این سه سال برگزاری این انتخابات دو بار به تعویق افتاده است.

 

 

 

ارسال نظر