اسپیکر خانگی خوب چی بخرم؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به گوش‌کردن موسیقی علاقه خاصی دارید، خرید یک اسپیکر خانگی خوب و باکیفیت برای شما‌‌‌ می‌تواند بسیار جذاب باشد. از اسپیکرهای خانگی‌‌‌ می‌توان برای دیدن فیلم، موسیقی و حتی انجام بازی‌‌‌‌های کامیپوتری استفاده کرد.

اسپیکر خانگی خوب چی بخرم؟

اگر سری به بازار محصولات این حوزه بزنید، با طیف متنوعی از اسپیکرهای خانگی مواجه‌‌‌ می‌شوید. قبل از خرید باید به ویژگی‌‌‌‌های مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین اسپیکر را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم یک راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید اسپیکر خانگی خوب ارائه دهیم؛ علاوه‌بر این، راجع‌به قیمت اسپیکر خانگی هم صحبت خواهیم کرد.

مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌‌‌‌های اسپیکر خانگی

اگر به‌دنبال خرید یک باند خانگی هستید، باید قبل از خرید به ویژگی‌‌‌‌های آن توجه کنید. در ادامه نکات مهمی را ذکر خواهیم کرد که به شما برای خرید اسپیکر کمک‌‌‌ می‌کند.

کیفیت صدا

بدون‌شک هنگام خرید اسپیکر، توجه به کیفیت صدا بسیار مهم است. اسپیکرهای مختلف کیفیت صدای متفاوتی دارند. کیفیت صدای بالا روی قیمت اسپیکر هم تاثیر‌‌‌ می‌گذارد. برای آن‌که کیفیت صدا را بررسی کنید، کافیست یک موسیقی را روی اسپیکر پخش کنید. اگر خرید شما حضوری نیست، باید به فروشگاهی که از آن خرید اینترنتی انجام‌‌‌ می‌دهید، اطمینان حاصل کنید.

پوشش فرکانسی اسپیکر و توان خروجی آن

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت اسپیکر خانگی، پوشش فرکانسی و میزان توان خروجی آن است. اگر اهل برگزاری مراسم‌‌‌‌های شلوغ و مهمانی‌‌‌‌های بزرگ هستید، باید حتما به خرید باند خانگی بزرگ اقدام کنید. اسپیکرهای خانگی بزرگ، مناسب فضاهای بزرگ هستند تا بتوانند صدای تولیدشده را در سراسر محیط موردنظر پخش کنند؛ علاوه‌بر این، ویژگی پوشش فرکانسی بالا در اسپیکرهای خانگی بسیار مهم است.

اسپیکرهایی که بتوانند فرکانس‌‌‌‌های بالا و پایین را پوشش دهند، پوشش فرکانسی خوبی دارند. قیمت بهترین مارک باند خانگی به میزان پوشش فرکانسی آن وابسته است. برای اطمینان از پوشش فرکانسی خوب اسپیکر، موسیقی حاوی فرکانس‌‌‌‌های بالا یعنی تریبل و فرکانس‌‌‌‌های پایین یعنی بیس را روی آن اجرا کنید. اگر صدا خش‌دار یا بی‌کیفیت به گوش شما‌‌‌ می‌رسد، احتمالا پوشش فرکانسی اسپیکر کم است.

طراحی و ساخت

شیوه ساخت و طراحی هم روی قیمت اسپیکر خانگی تاثیرگذار است. امروزه اسپیکرها در طرح‌‌‌‌ها و رنگ‌‌‌‌های مختلف تولید شده‌اند و دارای رقص‌نورهای بسیار جذابی هستند. علاوه‌بر کیفیت صدا، ظاهر اسپیکر هم باید جذاب باشد. درصورتی‌که اسپیکر افکت نوری جذاب داشته باشد، در حین پخش موسیقی فضایی زیبا ایجاد‌‌‌ می‌شود. در کنار توجه به زیبایی ظاهری، به جنس بدنه و کیفیت آن هم توجه داشته باشید. قیمت اسپیکر بزرگ خانگی باتوجه‌به کیفیت ساخت و متریال مورداستفاده در آن تعیین‌‌‌ می‌شود.

قیمت بهترین مارک باند خانگی

اتصالات متنوع

هرچه اسپیکر قابلیت اتصال با روش‌‌‌‌های مختلفی را داشته باشد، بهتر است. اسپیکر بلوتوثی جدای از شیوه اتصال با بلوتوث باید بتواند از طریق پورت USB و ورودی AUX هم به دستگاه‌‌‌‌های دیگر متصل شود. بهترین اسپیکر بلوتوثی قدرت اتصال به وای‌فای را هم دارد. تنظیمات صدای پیشرفته، کنترل از راه دور، همگام‌سازی با اسپیکرهای مجاور ازجمله مهم‌ترین قابلیت اسپیکرها به‌شمار‌‌‌ می‌رود. قیمت اسپیکر خانگی باتوجه‌به وجود این قابلیت‌‌‌‌ها در طیف‌‌‌‌های متنوعی قرار‌‌‌ می‌گیرد. قبل از خرید به تناسب قیمت اسپیکر بزرگ خانگی با این قابلیت‌‌‌‌ها توجه داشته باشید.

قدرت باتری

درصورتی‌که اسپیکر دارای قدرت باتری خوبی باشد، به‌طور مرتب نیاز به شارژ نخواهد داشت. هرچه باتری قوی باشد، شارژ را بیشتر نگه‌‌‌ می‌دارد.

مروری بر بهترین اسپیکرهای موجود در بازار

در میان محصولات متنوع موجود در بازار، برخی نسبت‌به سایرین طرفداران بیشتری دارند؛ به‌همین دلیل در این قسمت سعی کردیم محبوب‌ترین اسپیکرهای بازار را نام ببریم. قبل از خرید با استعلام قیمت بهترین مارک باند خانگی‌‌‌ از بازار می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه به بهترین اسپیکرهای موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال PartyBox 110 JBL PartyBox 110 Bluetooth speaker

یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران اسپیکر جی بی ال jbl است که‌‌‌ می‌توانید آن را به‌‌عنوان اسپیکر خانگی استفاده کنید. این محصول تقریبا 11 کیلوگرم وزن دارد و‌‌‌ می‌توانید آن را هم باسیم و هم به حالت بی‌سیم روشن کنید. محدوده فرکانس پوششی این اسپیکر بین 45 هرتز تا 20 هزار هرتز است. بین سه الی 4 ساعت زمان برای شارژشدن لازم دارد و تا 10 ساعت هم شارژ را نگهداری‌‌‌ می‌کند. باتری این اسپیکر از نوع باتری لیتیوم – یونی است.

شیک سونی MHC V43D Sony MHC V43D

این محصول، یکی دیگر از گزینه‌‌‌‌های جذاب در بازار است. قیمت اسپیکر خانگی شیک سونی در رده متوسط قرار دارد. این اسپیکر دارای یک کابل HDMI و یک جایگاه USB است. صدا در این اسپیکر در دو حالت فوتبالی و حالت FIESTA قابل‌پخش است. با این اسپیکر‌‌‌ می‌توانید به رادیو هم متصل شوید. به‌طور کلی اسپیکر سونی یکی از جذاب‌ترین گزینه‌‌‌‌هاست که‌‌‌ می‌توانید به‌عنوان اسپیکر خانگی از آن استفاده کنید.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی جی بی ال مدل Partybox Encore Essential

در میان انواع اسپیکرها این مدل هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این اسپیکر با یک‌بار شارژ تا 6 ساعت قابلیت استفاده را دارد. دامنه فرکانسی آن بین 50Hz – 20kHz است. از دیگر امکانات این اسپیکر‌‌‌ می‌توان به چراغ ال‌ای‌دی رقص نور اشاره کرد که با ریتم موسیقی تغییر‌‌‌ می‌کند. برای شارژ دستگاه تقریبا به سه ساعت و نیم زمان احتیاج دارید. این محصول دارای 18 ماه گارانتی شرکتی است.

قیمت اسپیکر jbl

کلام آخر

قیمت اسپیکر خانگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باتوجه‌به قابلیت‌‌‌‌های آن تعیین‌‌‌ می‌شود. در این مطلب نکات مفیدی برای خرید انواع اسپیکر خانگی ذکر کردیم؛ علاوه‌بر این، پرطرفدارترین محصولات در این حوزه را هم نام بردیم تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. برای مقایسه قیمت انواع اسپیکرها‌‌‌ می‌توانید به وب‌سایت ایمالز مراجعه کنید. در این وب‌سایت قیمت محصولات پرطرفدار بازار که توسط فروشندگان مختلف به فروش‌‌‌ می‌رسند، مقایسه‌‌‌ می‌شوند. با کمک این وب‌سایت می‌توانید مناسب‌ترین محصول را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از بهترین فروشگاه‌‌‌‌ها خریداری کنید. توجه داشته باشید که وب‌سایت ایمالز به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی فعالیت نمی‌کند؛ اما امکان مقایسه قیمت محصولات مختلف بین فروشگاه‌‌‌‌های متفاوت را فراهم‌‌‌ می‌آورد.

 

ارسال نظر