ترا و اولنچ با رشد دورقمی خود پرچمداران بهبود بازار شدند

به نظر می‌رسد بازار رمزارزها در حال بهبود است. از سوی دیگر دو رمزارز ترا (LUNA) و اولنچ (AVAX) با رشد بیش از 10 درصد، فعالان بازار را شگفت‌زده کردند.

ترا و اولنچ با رشد دورقمی خود پرچمداران بهبود بازار شدند

پس از اخبار تشدید تنش‌ها میان روسیه و اوکراین که موجب نوسانات و ریزش‌های گسترده در بازارهای مالی شد، به نظر می‌رسد بازار ارزهای دیجیتال بهبود خود را آغاز کرده و آماده بازگشت به سطوح قبلی است.

LUNA، ارز دیجیتال بومی پروتکل بلاک چین دیفای محور ترا (Terra)، یکی از بهترین عملکردها را در 24 ساعت گذشته داشته است. این رمزارز در طی روز گذشته 15.1 درصد افزایش قیمت داشته است.

در هنگام نوشتن این مطلب، توکن لونا که از نظر ارزش بازار در رتبه 9ام قرار دارد، به قیمت 57.23 دلار مبادله می‌شود. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، صرف‌نظر از رشد چشمگیر 24 ساعته خود، در بازه زمانی یک هفته هنوز قرمز است و نسبت به هفته اخیر 1 درصد کاهش قیمت داشته است.

به نظر می‌رسد که رشد اخیر لونا به دلیل اخبار جمع‌آوری 1 میلیارد دلار سرمایه توسط شرکت غیرانتفاعی Luna Foundation Guard (LFG) است که به کمک شرکت سنگاپوری Three Arrows Capital انجام شد.

از سوی دیگر، اولنچ نیز در روز گذشته رشد فوق‌العاده‌ای داشته است. توکن AVAX در طی 24 ساعت اخیر، 13 درصد افزایش قیمت داشته و به قیمت 80.8 دلار مبادله می‌شود.

با اینکه دقیقا علت این رشد مشخص نیست، گزارش‌ها حاکی از آن است که اخیرا AVAX شاهد افزایش تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران نهادی بوده است. همچنین گزارش شده است که در روزهای اخیر 25 میلیون دلار به صندوق‌های سرمایه که AVAX را در لیست دارایی‌های خود دارند، وارد شده است.

پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین نیز در روز اخیر 4.67 درصد افزایش قیمت داشته و به قیمت 38،850 دلار در بازار مبادله می‌شود.

دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، اتریوم نیز از غافله عقب نماند و در همین بازه زمانی، 6.6 درصد رشد داشت که قیمت آن را به 2712 دلار رسانده است.

ارسال نظر