یک نهنگ اتریوم 442 میلیارد توکن شیبا اینو خرید

یکی از پلتفرم‌های بررسی بلاک چین گزارش کرد که یک نهنگ اتریوم، 11.9 میلیون دلار برای خرید 442.6 میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) پرداخت کرده است.

یک نهنگ اتریوم 442 میلیارد توکن شیبا اینو خرید

گزارش سایت کریپتوگلوب و داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم ویل استس (WhaleStats)، نشان می‌دهد که این کیف پول علاوه بر شیبا اینو ، دارای دیسنترالند (MANA)، فانتوم (FTM)، سندباکس (SAND)، اتریوم (ETH) و ده‌ها آلت کوین دیگر نیز است.

براساس داده‌های ویل استس، ۱۰۰ نهنگ برتر و ثروتمند اتریوم اخیرا موجودی SHIB خود را ۲٫۲۱۶ میلیارد توکن افزایش داده‌اند که یک رشد ۲۵۹ درصدی را نشان می‌دهد.

علاقه به شیبا و خرید این میم توکن محبوب توسط نهنگ‌ها در حالی افزایش یافته که برنامه‌های مختلفی برای سوزاندن SHIB در نظر گرفته است. اخیرا استیون کوپر (Steven Cooper)، مدیر عامل شرکت سرگرمی و نشر موسیقی بیگر اینترتینمنت (Bigger Entertainment)، در توییتی اعلام کرد که این شرکت به دنبال حمایت از جامعه شیبا با سوزاندن ۱۰ درصد از عرضه این ارز دیجیتال است.

بیگر اینترتینمنت یکی از ۹ کسب‌وکاری است که متعهد شده بخشی از سود خود را برای سوزاندن SHIB و کاهش عرضه در گردش این ارز دیجیتال استفاده کند. در حال حاضر، تنها ۵۹ درصد از عرضه اولیه شیبا همچنان در گردش است؛ چرا که از زمان راه‌اندازی این ارز دیجیتال در مجموع ۴۱۰٫۲۹ تریلیون SHIB سوزانده شده است.

تیم توسعه‌دهنده شیبا نیز ماه گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی راه‌اندازی یک پورتال توکن‌سوزی است که قرار است به جامعه این ارز دیجیتال در سوزاندن توکن‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: منتظر توکن سوزی گسترده شیبا اینو باشید

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر