قیمت جدید بی ام و 530 از سوی پرشیا خودرو اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت جدید بی ام و 530 از سوی پرشیا خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو در دو نمونه با قیمت های متفاوت به فروش می رسد.

قیمت جدید بی ام و 530 از سوی پرشیا خودرو اعلام شد

در هفته های گذشته شاهد اعلام قیمت جدید محصولات تولید داخل بودیم ( قیمت جدید محصولات ایران خودرو به صورت رسمی اعلام شد ). با وجود اعلام این قیمت ها، خریداران برای قیمت نهایی خودروها باید تا 2 هفته دیگر منتظر بمانند ( قیمت نهایی خودروهای داخلی تا 2 هفته دیگر اعلام می شود ).

در ماه های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت ارز در بازار بودیم. این افزایش قیمت همراه با جلوگیری از واردات خودرو، باعث شده قیمت خودروهای وارداتی در بازار آزاد چندین برابر شود.

برخی از شرکت ها که مشغول واردات قطعات و مونتاژ خودرو در ایران هستند، قیمت جدید محصولات خود را اعلام کردند ( قیمت جدید هیوندای النترا و آزرا از سوی کرمان موتور اعلام شد ). واردکنندگان خودرو هنوز قیمت مشخصی را برای محصولات خود اعلام نکرده اند.

در این میان پرشیا خودرو به عنوان واردکننده محصولات بی ام و در ایران، اخیرا قیمت جدید بی ام و 530 را اعلام کرده است. این خودرو در دو مدل مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد و خریداران برای تحویل آن باید 30 روز منتظر بمانند.

قیمت جدید بی ام و 530 به شرح زیر است:

نوع خودرو

قیمت (تومان)

بی ام و 530 مدل Vision Sport 1,457,000,000
بی ام و 530 مدل Premier Sport 1,299,000,000

نزدیک به 10 سال پیش مدل پایه این خودرو با قیمتی نزدیک به 100 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شد. لازم به ذکر است؛ پرشیا خودرو مدل 2017 این خودرو را به فروش می رساند.

نزدیک به 13 هزار خودروی وارداتی در گمرک باقی مانده اند که در آینده نزدیک ترخیص می شوند. انتظار می رود با وارد شدن این محصولات به بازار، شاهد کاهش قیمت خودروهای وارداتی در بازار باشیم ( موافقت دولت با اصلاحات مصوبه ترخیص خودرو؛ منتظر کاهش قیمت خودروهای وارداتی باشیم؟ ).

ارسال نظر