آموزش ثبت نام پرفکت مانی + نحوه استفاده

پرفکت مانی همانند پی پل یک سرویس پرداخت پول اینترنتی است که کاربران ایرانی می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. با ثبت نام پرفکت مانی و استفاده از آن می‌توانید درآمد ارزی خود را به راحتی دریافت کرده و از سایت‌های خارجی خرید کنید.

آموزش ثبت نام پرفکت مانی + نحوه استفاده

ثبت نام پرفکت مانی

پرفکت مانی همانند وب مانی یک سرویس پرداخت اینترنتی است که از تحریم‌های آمریکایی علیه ایران تبعیت نمی‌کند. با استفاده از پرفکت مانی می‌توانید درامد ارزی دریافت کنید، مبلغی را از حساب خود به حساب دیگر وارد کرده و از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی خرید کنید.

پرفکت مانی توسط وب‌سایت‌های مختلفی پشتیبانی می‌شود و میلیون‌ها کاربر دارد. اما چطور می‌توان حساب پرفکت مانی باز کرد؟ چطور می‌توان از پرفکت مانی استفاده کرد؟ چطور می‌توان پرفکت مانی را نقد کرد؟

در این مقاله شما را با آموزش ثبت‌نام پرفکت مانی آشنا کرده و به همه سؤالات زیر پاسخ می‌دهیم. پس همراه کلیک باشید.

آموزش ثبت نام پرفکت مانی

برای استفاده از پرفکت مانی ابتدا باید به وب‌سایت رسمی این سرویس رفته و حساب پرفکت مانی باز کنیم. پس به آدرس perfectmoney.com رفته و پس از انتخاب تب Sign Up با ورود اطلاعات لازم، ثبت‌نام می کنید.

ثبت نام پرفکت مانی

یکی از نکات جالب درباره وب‌سایت رسمی پرفکت مانی، پشتیبانی از زبان فارسی است. با مراجعه به گزینه کشویی Languages در گوشه بالا سمت راست می‌توانید زبان را به فارسی تغییر دهید.

استفاده از پرفکت مانی

به هر حال، برای ثبت‌نام پرفکت مانی باید فرم ارائه‌شده در تب Sign In را کامل کنید. اطلاعات خود را وارد کرده و پس از موافقت با شرایط و ضوابط، روی دکمه Register کلیک کنید.

برای بخش اول به ترتیب، نام حساب کاربری دلخواه (غیر واجب)، نام کامل، شهر، آدرس محل سکونت (غیر واجب)، کشور، کد پستی (درب منزل)، ایمیل و شماره تلفن یا فکس (غیر واجب) را بنویسید.

برای بخش دوم باید نوع حساب خود (شخصی یا تجاری) را مشخص کنید. در بخش بعدی، رمز عبور دلخواه را دو مرتبه بنویسید. سپس عدد نشان داده‌شده در تصویر را وارد کرده، تیک شرایط و ضوابط را گذاشته و روی Register کلیک کنید.

پس از رجیستر کردن و ساخت حساب پرفکت مانی یک پیام خوشامدگویی برای شما ظاهر می‌شود که به ارسال کد عضویت یا همان MemberID به ایمیلتان اشاره می‌کند. پس بهتر است ایمیل واقعی خود را حین ثبت‌نام وارد کنید.

ثبت نام پرفکت مانی

استفاده از پرفکت مانی

برای ورود (login) و استفاده از پرفکت مانی به کد عضویت و کلمه عبور خود احتیاج دارید. پس به ایمیل رفته، کد کاربری را یادداشت کنید و به صفحه پرفکت مانی برگردید. حال ثبت نام پرفکت مانی کامل شده است.

تب login را انتخاب کرده و کد عضویت و پسورد خود را وارد کنید. از ورود به حساب کاربری، با صفحه‌ای مشابه زیر روبه‌رو می‌شوید.

استفاده از پرفکت مانی

ثبت نام پرفکت مانی

بخش سمت چپ به وضعیت کلی کاربر اشاره می‌کند. اطلاعات خود را می‌توانید در بخش modify settings تغییر دهید. بخش سمت راست قسمت بالا، به آدرس حساب پرفکت مانی دلاری، یورویی و طلایی شما و موجودی آن‌ها اشاره می‌کند.

آدرس حساب پرفکت مانی مشابه همان شماره‌حساب است. یعنی اگر می‌خواهید فردی با یک حساب پرفکت مانی دیگر برای شما پولی واریز کند، این آدرس را باید برای او ارسال کنید.

استفاده از پرفکت مانی

بخش پایینی (تبلیغات) ویدیوهای مختلف آموزش استفاده از پرفکت مانی را به شما نشان می‌دهد.

برای مشاهده پنل کاربری به تب MyAccount، برای ارسال پول به تب SendMoney و برای تبدیل ارزهای مختلف به تب Exchange می‌روید. در بخش Settings نیز می‌توانید تنظیمات لازم برای حساب کاربری خود را تغییر دهید.

ثبت نام پرفکت مانی

در بخش settings یک گزینه مهم وجود دارد و آن Security است. روش‌های حفظ امنیت حساب کاربری در این قسمت نشان داده می‌شود که در شکل زیر، تنها روی Identity Check تنظیم شده، اما با کلیک روی Change Security Settings می‌توانید از روش‌های بیشتر برای امنیت حساب پرفکت مانی استفاده کنید.

ثبت نام پرفکت مانی

گزینه Identity Check به طور پیش‌فرض فعال است. هر زمان که با IP دیگری وارد حساب کاربری خود شوید، پرفکت مانی یک کد را به ایمیل شما ارسال می‌کند. با استفاده از کد ارسالی می‌توانید هویت خود را تصدیق کنید.

روش‌های دیگر برای حفظ امنیت حساب پرفکت مانی، شامل SMS Login و Code Card می‌شود. با فعال کردن (Enable) این گزینه‌ها، هر زمان که وارد حساب کاربری پرفکت مانی خود شدید، یک پام به گوشی شما ارسال می‌شود که قیمت آن 0.1 دلار آمریکا است.

کد کارت نیز یک مجموعه اعداد 7 رقمی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در زمان واریز یا برداشت پول، باید یکی از این اعداد را وارد کنید.

امیدواریم که از آموزش ثبت نام پرفکت مانی و نحوه استفاده از آن بهره برده باشید. در صورت سؤال یا مواجهه با هرگونه مشکلی، لطفا آن را با ما به اشتراک بگذارید تا ساده‌ترین راه‌حل ممکن را به شما نشان دهیم.

ارسال نظر