4 تا از بهترین آنتی ویروس ها در سال ۲۰۲۴

شما کدام آنتی ویروس را باید انتخاب کنید؟ ما بیش از ۴۰ نرم افزار آنتی ویروس را بررسی کرده ایم، بنابراین شما می توانید به راحتی یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. ما ۱۰ ابزار برتر آنتی ویروس تست شده را در اینجا جمع آوری کرده ایم، به همراه مواردی که هنگام انتخاب آنتی ویروس مناسب برای شما باید به دنبال آنها باشید، که می توانید بعد از لیست های زیر پیدا کنید.

4 تا از بهترین آنتی ویروس ها در سال ۲۰۲۴

۱- آنتی ویروس پلاس بیت دیفندر (Bitdefender Antivirus Plus)

 

چرا ما آن را انتخاب کردیم

می‌توانید یک ابزار آنتی‌ویروس بخرید که همه کارهایی را که یک آنتی‌ویروس باید انجام می‌دهد، یا می‌توانید یکی را بخرید که کارهای بیشتری انجام می‌دهد. این آنتی ویروس پلاس بیت دیفندر خواهد بود. Plus، در این مورد، نشان دهنده بسیاری از ویژگی ها است. حفاظت از باج افزار، یک مرورگر سخت شده برای تراکنش های مالی شما، محافظت از VPN برای اتصالات شما، ویژگی ای که ردیاب های تبلیغاتی را از بین می برد، شناسایی خودکار وصله های امنیتی گم شده، یک مدیر رمز عبور ساده … این لیست ادامه دارد. در حالی که نام آن آنتی ویروس است، لیست ویژگی های این برنامه بسیاری از مجموعه های امنیتی را شکست می دهد.

نه تنها این، بلکه یک آنتی ویروس خوب نیز هست . آزمایشگاه‌های مستقل تست به طور معمول به آن نمرات کامل یا تقریباً کامل می‌دهند و بسیاری از آزمایش‌های عملی ما را انجام می‌دهند. سیستم دفاعی مخصوص باج افزار آن نیز در آزمایشات خود را ثابت کرد. و ویژگی Autopilot آن به این معنی است که همه اینها با حداقل زحمت برای شما، کاربر اتفاق می افتد.

اوه، چند نیش کوچک وجود دارد. به عنوان مثال، مدیر رمز عبور تمام ویژگی های جذاب را ندارد. و اگر استفاده نامحدود از VPN می خواهید، باید مقداری اضافی بپردازید. اما، به طور کلی، این یک انتخاب شگفت انگیز برای محافظت از آنتی ویروس است.

10 تا از بهترین آنتی ویروس ها در سال 2024

 

این برای چه کسی است

اگر می خواهید محافظت جامع با کمترین تعامل داشته باشید، کافی است آنتی ویروس Bitdefender Plus را فعال کنید و Autopilot آن را روشن کنید. حالا می توانید بنشینید و هر کاری که می خواهید انجام دهید!

مزایا

  • نمرات برجسته در تست های آزمایشگاهی مستقل و تست های حفاظت از فیشینگ ما
  • محافظت چندلایه باج افزار
  • مرورگر ایزوله برای ایمنی بانکی
  • فعال ردیابی نشود
  • VPN ارائه می دهد
  • بسیاری از ویژگی های جایزه محور امنیت

منفی

  • دسترسی نامحدود VPN به اشتراک جداگانه نیاز دارد
  • اولین اسکن کامل بسیار کند است

 

۲ -آنتی ویروس مک کافی پلاس McAfee Antivirus Plus

10 تا از بهترین آنتی ویروس ها در سال 2024

بهترین برای خانوارهای چند دستگاهی

 

چرا ما آن را انتخاب کردیم

نصب محافظ آنتی ویروس بر روی کامپیوتر تولیدی اصلی شما چیز خوبی است. گسترش این محافظت به تمام دستگاه های دیگر شما حتی بهتر است. با McAfee AntiVirus Plus، یک اشتراک به شما امکان می‌دهد نرم‌افزار امنیتی را روی همه دستگاه‌های Windows، macOS، Android، iOS و ChromeOS در خانه خود نصب کنید. هنگامی که تمام دستگاه های شما در برابر حمله زره پوش هستند، کل شبکه سود می برد.

McAfee امتیازات زیادی از آزمایشگاه‌های مستقل دریافت می‌کند، اگرچه گهگاه لغزش‌هایی وجود دارد. نمرات آن در آزمون های دستی خودمان به سادگی خیره کننده است. و با Ransom Guard، یک فایروال ساده، سیستمی برای خنثی کردن cryptojacking و موارد دیگر فراتر از حفاظت آنتی ویروس اولیه است.

این برای چه کسی است

چند دستگاه محاسباتی در خانه شما وجود دارد؟ اگر شمارش را از دست دادید، اگر نتوانستید تعداد آنها را بگویید، McAfee AntiVirus Plus فقط آنتی ویروسی است که به آن نیاز دارید. می‌توانید از هر دستگاه محافظت‌شده برای گسترش دعوت‌نامه نصب به هر دستگاه محافظت‌نشده استفاده کنید تا زمانی که کل شبکه‌تان در محافظ پیچیده شود.

مزایا

  • امنیت برای همه دستگاه‌های Windows، macOS، ChromeOS، Android و iOS شما
  • نمرات عالی در آزمون های عملی ما
  • تعهد حفاظت از ویروس
  • مرکز حفاظت بهبود امنیت را تشویق می کند

معایب

  • آنتی ویروس یک نمونه باج افزار اصلاح شده را از دست داد
  • چندین ویژگی قدیمی که برای حذف برنامه ریزی شده اند
  • اسکن کامل بسیار کند در ویندوز
  • مرکز حفاظت بدون ویژگی‌های سطح مجموعه کاملاً کاربردی نیست
  • نسخه مک فاقد بسیاری از ویژگی های موجود در ویندوز است

 

۳- ایست اینترنت سکیوریتی ESET Internet Secuirty

10 تا از بهترین آنتی ویروس ها در سال 2024

بهترین برای اهل فن و همچنین ارزانترین

 

چرا ما آن را انتخاب کردیم

وقتی طلسم سایبورگ چشم آبی ESET را می‌بینید که با آرامش از صفحه آنتی ویروس ESET NOD32 خیره می‌شود، فقط می‌دانید که محافظی با تکنولوژی بالا دارید. در برخی از تست‌های آزمایشگاهی مستقل و برخی از تست‌های خودمان، نمرات بالایی را کسب می‌کند – ما همیشه دوست داریم هر دو را ببینیم. ESET با ویژگی‌های غیرمعمول با فناوری پیشرفته مانند اسکن UEFI (رابط میان‌افزار توسعه‌پذیر یکپارچه) فراتر از بسیاری از رقبای خود می‌رود. حتی به دنبال نفوذ در پایگاه داده WMI (Windows Management Instrumentation) می گردد.

بله، برای درک و استفاده از این ویژگی های با تکنولوژی بالا نیاز به تخصص فنی دارید. همین امر در مورد سیستم پیشگیری از نفوذ میزبان (HIPS) نیز صدق می‌کند، که هدف آن شناسایی و مسدود کردن حملاتی است که سعی می‌کنند از آسیب‌پذیری‌ها در سیستم عامل یا برنامه‌های محبوب استفاده کنند. در مورد سیستم کنترل دستگاه، این رویای یک متخصص است. شما می توانید کنترل کامل بر روی انواع دستگاه های خارجی و دستگاه های فردی اعمال کنید. به عنوان مثال، می‌توانید استفاده از درایوهای USB را ممنوع کنید تا بچه‌ها بدافزار را همراه با تکالیف خود به خانه نیاورند، اما به طور خاص اجازه استفاده از دستگاه‌هایی را که خودتان بررسی کرده‌اید، بدهید. در سطح دستگاه یا نوع، می‌توانید همه استفاده‌ها را مسدود کنید، دسترسی فقط خواندنی را اجباری کنید، یا فقط یک هشدار نمایش دهید.

این برای چه کسی است

برخی از ابزارهای آنتی ویروس تمام تلاش خود را می کنند تا در پس زمینه بدون دخالت فنی کاربر کار کنند. این آنتی ویروس ESET NOD32 نیست. این آنتی ویروس برای کسانی که می خواهند دست خود را کثیف کنند و نقش فعالی در حفاظت از امنیت اینترنت داشته باشند عالی است. اگر دانش و مهارت استفاده از آنها را دارید، ESET این ویژگی ها را برای شما در نظر گرفته است.

لایسنس آن در خاورمیانه بسیار ارزان است

برای خرید لایسنس نود 32 چه اقدامی کنید؟

شما با نصب نرم افزار ESET با کمتر از ۵ دلار می توانید دستگاه خود را برای یک سال امن کنید. همچنین از نمایندگی های معتبر ESET در ایران که آی نود یکی از آن هاست می توانید به  خرید لایسنس نود 32  اقدام کنید

چرا سایت آی نود؟

سایت inod یکی از معتبر ترین نمایندگان آنتی ویروس ESET در ایران می باشد. و بیش از 150 هزار کاربر به این سایت اعتماد کرده اند. از این رو ما این سایت را برای خرید پیشنهاد می کنیم.

مزایا

  • برخی از نمرات عالی از آزمایشگاه های مستقل
  • ارزان بودن لایسنس های شرکت ESET
  • برخی از نمرات خوب در آزمون های عملی ما
  • جزء HIPS اکسپلویت ها را مسدود می کند
  • کنترل جامع دستگاه

معایب

  • کنترل دستگاه برای اکثر کاربران بسیار پیچیده است

 

۴- آنتی ویروس جی دیتا ( G Data Antivirus )

 

بهترین وسعت ویژگی ها

 

چرا ما آن را انتخاب کردیم

وب سایت G Data بیان می کند که G Data اولین برنامه آنتی ویروس را در سال ۱۹۸۵ منتشر کرد. چه اولین برنامه باشد یا نه، آنتی ویروس G Data تاریخچه ای طولانی و با سابقه دارد. دو تا از چهار آزمایشگاه مستقلی که ما دنبال می‌کنیم معمولاً این ابزار ارجمند را در آزمایش‌های خود قرار می‌دهند. AV-Test به طور معمول بهترین رتبه ممکن را به آن می دهد، در حالی که نمرات آن در تست های AV-Comparatives از قبولی تا عالی متغیر است. در تست‌های حفاظت از بدافزار و دانلود مخرب ما، G Data امتیاز بسیار نزدیک به حداکثر را کسب کرد.

در طول تکامل خود، این ابزار آنتی ویروس چندین ابزار امنیتی اضافی را انتخاب کرده است. با غیرفعال شدن آنتی ویروس معمولی، لایه‌های حفاظتی باج‌افزار مبتنی بر رفتار آن، نیمی از نمونه‌هایی را که ما به سمت آن پرتاب می‌کردیم شناسایی کردند. یک مؤلفه تشخیص سوء استفاده در آزمایش امتیاز بهتری نسبت به اکثر رقبا کسب کرد. از دیگر ویژگی‌های جایزه می‌توان به فیلتر هرزنامه، محافظت از BankGuard برای تراکنش‌های مالی، دفاع فعال در برابر کی‌لاگرها و کنترل دقیق برنامه‌های راه‌اندازی اشاره کرد.

این برای چه کسی است

برخی از افراد به سمت جدیدترین و براق‌ترین محافظ آنتی‌ویروس متمایل هستند، در حالی که برخی دیگر برنامه‌های بالغی را ترجیح می‌دهند که زمان زیادی برای رفع هرگونه ضعف داشته باشد. آنتی ویروس G Data قطعاً رشد کاملی دارد و شامل چندین امتیاز امنیتی است. این فقط برای کسانی است که به دنبال یک ابزار آنتی ویروس قدیمی هستند.

مزایا

  • امتیاز عالی در تست عملی حفاظت از بدافزار ما
  • در برابر تروجان های بانکی، کی لاگرها، باج افزارها و اکسپلویت ها محافظت می کند
  • شامل فیلتر هرزنامه است

معایب

  • نمرات مختلط در تست های آزمایشگاهی مستقل

 

همچنین شما می توانید از لینک آنتی ویروس ویندوز بهترین آنتی ویروس در سال 2023 را نیز مطالعه کنید 

 

ارسال نظر