بهترین شغل برای خانم های خانه دار چیست؟

بهترین شغل برای خانم های خانه دار چیست؟

بهترین شغل برای خانم های خانه دار چیست؟

 

بهترین نوع شغل برای خانم های خانه‌دار شغل‌های وابسته به اینترنت است چرا که هرزمان که خواستند میتوانند آن را انجام دهند و حتی برای یادگیری آن هم می‌توانند در خانه آن را یاد بگیرند. در ادامه بهترین شغل‌های اینترنتی که برای خانم های خانه دار مناسب است را به شما معرفی می‌کنیم.

خانم خانه دار ایرانی

بهترین شغل‌های اینترنتی مناسب خانم‌های خانه دار

سئو یا SEO

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، یعنی زمانی که کلمه‌ای را داخل گوگل سرچ کردیم سایت ما در نتایج نمایش داده شود. فرض کنید که شما یک وب سایت خرید و فروش پوشاک دارید، و با کلمه خرید شومیز زنانه میخواهید داخل نتایج گوگل قرار بگیرید یعنی هرکس سرچ کرد خرید شومیز زنانه سایت شما را نمایش دهد تا از شما خرید انجام دهند. به این کار می‌گویند بهینه سازی برای موتور جستجو یا سئو

هیچ نیازی هم به دانش برنامه نویسی ندارد و همین موضوع باعث جذاب شدن و آسان شدن یادگیری سئو شده است. وب سایت محمد نصیری از سایت‌هایی است که می‌توانید از آن برای یادگیری سئو استفاده کنید.

ترید و معامله گری

فعالیت در بورس جهانی یا فارکس هم از شغل‌های اینترنتی است که در هرکجا که باشید میتوانید از آن کسب در آمد کنید اما مسئله این است که شما در این بازار چیزی خلق نمی‌کنید و ریسک پذیری بالایی هم دارد! اما خب درآمد شما هم دلاری خواهد بود.

نویسندگی و تولید محتوا

 نوشتن مقالات، وبلاگ‌ها، محتوای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها که رابطه مستقیمی با مهارت سئو هم دارد. اگر در این کار تخصص را کسب کنید بهترین شغل برای یک خانم خانه دارد است. همچین امکان کار در زمان‌های آزاد را دارد و باعث افزایش خلاقیت و توانایی نویسندگی میشود.

طراحی وب

ساختن سایت با ابزارهایی مثل و پلتفرم‌های آماده مانند وردپرس که نیاز به کد نویسی هم ندارد و یادگیری آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌های خانه دار است.

پشتیبانی و فروش

خیلی از شرکت‌ها به صورت دورکاری فعالیت دارند، یعنی حتی تیم فروششان و یا پشتیبانی از مشتری‌هاشون از راه دور انجام میشود، کافیست یک سرچ بزنید و می‌توانید شغل‌های این چنینی را پیدا کنید اما از این شغل انتظار درآمد خیلی زیاد نداشته باشید.

تولید محتوا!

به چه موضوعی علاقه دارید در مورد آن محتوا بسازید! ممکن است در شروع راه برای شما درامد نداشته باشد اما اگر استمرار داشته باشید قطعا به درآمدهای خیلی خوب خواهد رسید. پادکست بسازید ویدیو بسازید و در شبکه‌های اجتماعی و یا هرجایی که مخاطبان حضور دارند آپلود کنید.

بلاگر شوید!

با یک چرخ ساده در اینستاگرام خواهید دید که خانم‌های خانه دار زیادی در حال به اشتراک گذاشتن روزمره زندگی خود هستند! خب اگر کمی خلاقیت داشته باشید از بهترین شغل‌هایی که می‌توانید داشته باشید همین است البته که نیاز به استمرار شما هم دارد.

چه هنری دارید؟ چه کاری را بلدید؟ آموزش بدهید!

هرکاری که بلد باشید، از کوچکترین مهارت‌ها میتوان کسب درآمد کرد. اگر گلدوزی بلدید، اگر آشپزی بلدید، حتی اگر به روش خاصی خانه خود را مرتب و تمیز می‌کنید، آن را آموزش دهید! چون خیلی از آدم‌ها موارد ساده را بلد نیستند.

سخن آخر با خانم‌های خانه دار

شما با استفاده از فضای اینترنت امکان رسیدن به هر نقطه‌ای را دارید، فقط باید شروع کنید از اولین ایده‌ای که به سر شما میاد شروع کنید به کار مطمئن باشید در طول مسیر ایده‌های جدید به شما گفته خواهد شد فقط کمال گرایی نکنید و نترسید.

 

ارسال نظر