خرید سرور مجازی ترید با قیمت مناسب

خرید سرور مجازی ترید با قیمت مناسب

امروزه با توجه به رشد سریع بازارهای مالی آنلاین و افزایش تعداد کاربران فعال در این بازارها، امنیت و پایداری اینترنت و تراکنش‌ها به یکی از مهمترین مسائل برای معامله‌گران تبدیل شده است. سرور مجازی ترید یکی از ابزارهای مهم برای افرادی است که به دنبال فرصت سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی هستند. با استفاده از vps برای ترید، می‌توانید به صورت همزمان به بیش از یک بازار مالی متصل شوید و معاملات خود را با سرعت بالایی به انجام برسید.

سرور مجازی ترید چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

به طور کلی یک سرور مجازی ترید، از نوع سرورهای آی پی ثابت است که برای انجام معاملات استفاده می شود، غیرقابل دسترس بودن برخی از صرافی های بزرگ مانند کراکن، بایننس، فارکس و بسیاری دیگری به دلیل بروز مشکلاتی مانند تحریم، سبب شده است که بسیاری از افراد برای استفاده از این خدمات، از VPN های مختلف رایگان و پولی استفاده کنند. شاید در ابتدا این ابزارها برای داشتن معاملات مناسب باشند، اما به مرور زمان توسط صرافی های بزرگ شناسایی می شوند و سبب بن شدن یا مسدود شدن کل سرمایه شما خواهد شد.

به همین دلیل برای ارتباط بهتر و سریع با این صرافی ها و حتی استفاده از انواع ماکروها و برنامه ها برای انجام معاملات شما نیاز به یک سرور مجازی ترید خواهید داشت، این تجهیزات به صورت بهینه شده، برای تجارت و سرمایه گذاری ساخته شده اند و شما تنها با داشتن یک برنامه Remote  بر روی رایانه یا حتی گوشی خود، می‌توانید از سرور مجازی در هر جایی استفاده کنید.

امنیت در سرور مجازی ترید

استفاده کردن از VPN ها می‌تواند خطراتی مانند بروز مشکلات امنیتی یا بک دور‌ها را برای شما به وجود آورد و این موضوع می‌تواند سبب سرقت اطلاعات یا از دست رفتن اطلاعات شما شود. اما یک سرور مجازی ترید به دلیل استفاده از سیستم عامل های قوی ویندوز سرور و داشتن دیواره آتش اختصاصی به شما این امکان را میدهند تا با خیال راحت بتوانید از بروز مشکل و نفوذ به رایانه خود جلوگیری کنید.

سرورهای مجازی به دلیل داشتن یک آنتی ویروس و دیواره آتش اختصاصی می‌توانند در برابر نفوذ و دزدی اطلاعات از VPS شما به خوبی محافظت کنند. داشتن این ویژگی سبب می‌شود تا رایانه و همچنین سرور مجازی ترید شما در برابر هرگونه نفوذ و دزدی محافظت شود و شما با خیال راحت می‌توانید از آن برای انجام معاملات سنگین خود به آسانی استفاده کنید.

کاربردهای سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید

اکنون که با مفاهیم سرور مجازی ترید و ویژگی‌ های آن آشنا شده‌اید، در ادامه به بررسی کاربردهای سرور ترید خواهیم پرداخت.

معاملات فارکس: بسیاری از معامله‌گران فارکس از سرور مجازی ترید برای اجرای نرم‌افزارهای معاملاتی مانند MetaTrader استفاده می‌کنند.

معاملات بورس: سرمایه‌گذاران در بازار بورس داخلی و خارجی نیز از سرورهای مجازی برای دسترسی سریع‌تر و پایدارتر به پلتفرم‌های معاملاتی استفاده می‌کنند.

ارزهای دیجیتال: معامله‌گران ارزهای دیجیتال نیز می‌توانند از سرور مجازی ترید برای مدیریت بهتر معاملات و کاهش تاخیر استفاده کنند.

به دلیل کاربردی بودن و استفاده روزمره از سیستم عامل ویندوز سرور، کارکردن با آن می‌تواند برای شما ساده تر باشد، با اینکه تنظیمات زیادی در این سیستم عامل وجود دارد، اما شما می‌توانید در هر جایی و بسیار ساده از آن برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

با خرید یک سرور ترید مناسب و حرفه ای می‌توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و با این روش به صورت ایمن و دائم از انجام معاملات مختلف لذت ببرید، ترید کردن به کمک VPS بسیار ساده و کاربردی است و در هر جایی قابل استفاده است؛ همچنین شما می‌توانید به کمک این تجهیزات به صورت 24 ساعته و به کمک برنامه ها و ماکرو نویسی در بستر صرافی های بزرگی چون بایننس، کوکوین یا فارکس به سرمایه گذاری و خرید و فروش بپردازید و با این روش سود زیادی را کسب کنید.

خرید سرور مجازی

برای خرید سرور مجازی ترید که در واقع میتواند یک سرور مجازی لینوکس یا سرور مجازی ویندوز باشد می‌توانید به سایت توشن مراجعه کنید. بعد از سفارش سرور مجازی، سرور شما بصورت اتوماتیک نصب و توسط پیام کوتاه به شما اطلاع رسانی‌می‌شود. از طریق پورتال کاربری اختصاصی توشن،خواهید توانست به سادگی سرور مجازی خود را خاموش یا روشن، ریستارت یا تمدید کنید. تمامی این امکانات در قالب پورتال کاربری توشن فراهم گشته است. در صورت وجود هرگونه سوال راجع به سرور مجازی ترید می‌توانید با شماره تلفن 02191006996 با ما در ارتباط باشید.

 

 

ارسال نظر