حلقه هوشمند TCH iRing R10 معرفی شد

حلقه هوشمند TCH iRing R10 معرفی شد

گجت‌های پوشیدنی چند سالی‌ست بیش از پیش مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرند و حلقه‌های هوشمند، جدیدترین نوآوری در این محصولات هستند. تاکنون، شرکت‌های محدودی حلقه هوشمند به سبد محصولات‌شان اضافه کرده‌اند و یکی از این برندها، TCH است.

TCH در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴، این حلقه هوشمند را رونمایی کرد و حالا می‌بینیم که این حلقه چند روز پس از رونمایی بین‌المللی، وارد بازار ایران شده است. برند TCH با برگزاری رویدادی در هتل اسپیناس تهران، از جدیدترین محصولات خود در کنار حلقه هوشمند iRing R10 که گل سرسبد محصولات این برند محسوب می‌شود، رونمایی کرد.

 

طراحی مدرن و ویژگی‌های برتر حلقه هوشمند TCH iRing R10

 

 

حلقه هوشمند iRing R10 با طراحی جذاب و مدرن و بدنه‌ای از جنس آلیاژ تیتانیوم، دوام و استحکام بالایی دارد. افرادی که به ساعت‌های هوشمند علاقه‌ای ندارند اما به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهند، می‌توانند از حلقه iRing R10 بهترین استفاده را ببرند. همچنین، طراحی زیبای این حلقه باعث می‌شود تا به زیبایی ظاهری شما افزوده شود.

وزن سبک و ابعاد متناسب و طراحی مناسب سنسورها، باعث شده تا کاربران بتوانند برای مدت طولانی و بدون خستگی، از این حلقه زیبا استفاده کنند. TCH iRing R10 در دو رنگ خاکستری تیره و طلایی عرضه می‌شود و طراحی آن به گونه‌ای است که با هر استایلی هماهنگ می‌شود. همچنین در چهار سایز مختلف (۸، ۹، ۱۰ و ۱۱) موجود است تا تمامی کاربران بتوانند سایز مناسب خود را انتخاب کنند.

ویژگی‌های برجسته و کاربردی

این حلقه قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند (اندروید و iOS) را دارد. حلقه iRing R10، مقاوم در برابر آب و گردوغبار است و گواهی IP68 دارد. به همین دلیل، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از آسیب‌دیدگی، از آن در فعالیت‌های مختلف روزمره، از جمله شنا و ورزش استفاده کنند. قابلیت‌های این حلقه شامل موارد زیر است:

  • پایش و ثبت ضربان قلب و کیفیت آن (HRV)
  • اندازه‌گیری سطح استرس
  • سنجش میزان اکسیژن خون
  • جمع‌آوری اطلاعات درباره مدت و کیفیت خواب
  • شمارش قدم‌ها
  • محاسبه میزان کالری مصرفی
  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی
  • قابلیت اتصال به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS

علاوه بر این، حلقه هوشمند TCH iRing R10 با باتری ۱۵ میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند به مدت بیش از یک هفته با یک بار شارژ، کار کند. همچنین، با استفاده از کیس شارژر مخصوص، امکان شارژ این حلقه تا ۱۵ بار فراهم است.

حلقه هوشمند TCH iRing R10

حلقه هوشمند TCH iRing R10 با امکانات گسترده و طراحی زیبا، به عنوان یک اکسسوری هوشمند کارآمد برای افرادی که به سلامت و تکنولوژی اهمیت می‌دهند، شناخته می‌شود. با این محصول، می‌توانید زندگی روزمره خود را به یک تجربه هوشمند و سالم‌تر تبدیل کنید. با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه و ویژگی‌های فراوان، این حلقه هوشمند ارزش خرید بسیار بالایی دارد و می‌تواند به انتخابی هوشمند برای هر کاربری تبدیل شود.

جشنواره جدید تی سی اچ(TCH)

در کنار معرفی محصولات جدید TCH، جشنواره جدید این برند آغاز به کار کرد. در این جشنواره که به شعار «اون ببره تو بردی» اجرا می‌شود، دو گوشی آیفون ۱۶ به برندگان اهدا می‌شود.

کاربران جهت شرکت در این جشنواره باید ابتدا به آدرس tchiran.com/festival مراجعه و سپس ثبت نام کنند. پس از ثبت نام می‌توانند با ارسال لینک ساخته شده برای دوستان خود، از آن‌ها دعوت کنند که در این جشنواره شرکت کنند. پس از هر ثبت نام با لینک اختصاصی، یک امتیاز به شخص اول داده خواهد شد. هرچه امتیاز بالاتر باشد، شانس برنده شدن نیز بالاتر خواهد رفت.

در زمان قرعه‌کشی، اگر یکی از افرادی که با لینک اختصاصی کاربر ثبت‌نام کرده برنده شود، شخص اول نیز یک آیفون ۱۶ دریافت خواهد کرد. شرکت در این جشنواره برای همه افراد امکان‌پذیر است و تا شب یلدا نیز ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر