راهنمای خرید بهترین پاور بانک فست شارژ در سال 2024

اگر هدفون ها و هندزفری ها را کاربردی ترین لوازم جانبی گوشی های همراه در نظر بگیریم؛ قطعا پاور بانک ها در رتبه بعدی این لیست قرار می گیرند.

راهنمای خرید بهترین پاور بانک فست شارژ در سال 2024

امروزه خرید پاور بانک به یک امر حیاتی برای افراد تبدیل شده است؛ چرا که نه تنها می توانند گوشی هوشمند خود را شارژ کنند، بلکه می توانند سایر لوازم الکتریکی از قبیل: تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی، پاد و ویپ و غیره، را نیز شارژ کنند.

در زمان خرید پاور بانک، باید توجه داشته باشید که این گجت ها انواع مختلفی دارند؛ مثلا افرادی که تمایل دارند تا گجت های هوشمند آن ها سریع تر شارژ شوند، باید اقدام به خرید پاور بانک های فست شارژ کنند. با توجه به انواع شارژهای همراه، پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا در رابطه با راهنمای خرید پاور بانک و معرفی بهترین پاور بانک فست شارژ 2024، اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

نکات مهم در خرید پاور بانک

عموما، افرادی اقدام به خرید پاور بانک می کنند که قصد دارند گوشی یا دیگر گجت های هوشمندشان، همواره شارژ داشته باشند. این گجت برای افرادی که در طول روز به هر دلیل به پریز برق دسترسی ندارند، بسیار مناسب و کاربردی است. به طور کلی، پاور بانک ها در انواع و مدل های بسیار متنوعی تولید و عرضه می شوند؛ از این رو، باید در زمان خرید آنها به مواردی توجه شود تا مدل انتخابی، نیازهای شما را پوشش دهد. در ادامه با بررسی مواردی همچون تعداد درگاه، ظرفیت و غیره، قصد داریم شما را در خرید پاور بانک راهنمایی کنیم.

انتخاب ظرفیت و اندازه مناسب

پاور بانک ها در ظرفیت ها و ابعاد متفاوتی در بازار عرضه می شوند. بعضی از آنها، طراحی کوچکی داشته و به راحتی در داخل جیب قرار می گیرند و برخی دیگر با ظرفیت 50000 میلی آمپر، تا چند روز نیاز به شارژ مجدد ندارند. با پیشرفت فناوری باتری ها، اکنون پاور بانک هایی با ظرفیت های بالاتر و در ابعادهای کوچکتر تولید می شوند.

مدل های پایه، دارای ظرفیت باتری حدود 2600 میلی آمپر ساعت هستند؛ این میزان برای شارژ کردن گوشی های ساده برای یکبار، کافی است. با توجه به ظرفیت باتری اکثر گوشی های هوشمند امروزی که بین 3 تا 5 هزار میلی آمپر می باشد، خرید پاور بانک هایی با ظرفیت 10000 تا 20000 میلی آمپر ساعت، بهترین گزینه می تواند باشد؛ به این ترتیب می توانید قبل از شارژ مجدد پاور بانک، چند بار گوشی خود را شارژ کنید.

در نهایت پیشنهاد می کنیم، با توجه به ظرفیت باتری گوشی خود و میزان مصرفی که از پاور بانک ها دارید، اقدام به خرید این گجت کنید.

تعداد پورت های USB

امروزه توانایی شارژ بیش از یک دستگاه در یک زمان، بسیار مهم است. در گذشته، افراد تنها یک گوشی برای شارژ داشتند، اما امروزه هدفون ها، ساعت های هوشمند، تبلت ها و غیره، به آن اضافه شده است. به همین دلیل، امروزه اکثر پاور بانک ها با دو یا چند پورت متنوع تولید و عرضه می شوند.

قابلیت فست شارژ

برخی پاور بانک ها دارای قابلیت فست شارژ یا کوئیک شارژ (Qi) هستند که به کاربر این امکان را می دهند تا در سریع ترین زمان ممکن، گجت های خود را شارژ کنند. لازم به ذکر است که برای استفاده از این قابلیت، گجت هوشمند شما نیز باید از آن پشتیبانی کند.

قابلیت شارژ وایرلس

امروزه بسیاری از گجت های هوشمند، از قابلیت شارژ بی سیم یا وایرلس پشتیبانی می کنند. این قابلیت برای افرادی که دارای گجت هایی با فناوری وایرلس هستند، بسیار مناسب است.

وجود نشانگر شارژ

نشانگرهای LED تعبیه شده روی پاور بانک ها بسیار مهم هستند. نشانگرها دقیقاً میزان شارژ پاور بانک ها را نشان می دهند؛ به این ترتیب، می توانید بدانید که چه زمانی باید پاور بانک خود را شارژ کنید. برخی از این گجت ها، تنها یک نشانگر دارند و برخی دیگر، از پنج، چهار یا سه LED کوچک استفاده می ‌کنند که تصور دقیق ‌تری از میزان شارژ گجت به کاربر می هد. برخی از انواع پاوربانک ها دارای یک نمایشگر عددی است که دقیقاً میزان شارژ باقی مانده را به شما نشان می دهد.

نوع باتری

در خرید پاور بانک، توجه به نوع باتری نیز حائز اهمیت است. به طور کلی، باتری موجود در پاور بانک ها در دو نوع لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری هستند. پاور بانک های با ابعاد کوچکتر، از باتری لیتیوم پلیمری بهره می برند.

بهترین پاور بانک فست شارژ

پاوربانک های فست شارژ از تکنولوژی باتری های لیتیوم یونی و درگاه های شارژر سریع PD وQC3.0 بهره می برند و برای کاربران امکان شارژ سریع و مطمئن را فراهم می کند. یکی از ویژگی های بارز پاور بانک های فست شارژ، ظرفیت بالای باتری آنها است که به کاربران این امکان را می ‌دهد تا دستگاه‌ های خود را چندین بار شارژ کنند. سامسونگ، انکر، شیائومی و تسکو، از جمله معتبرترین برندهای تولید کننده بهترین پاوربانک های فست شارژ است.

این گجت ها با دارا بودن ورودی ‌ها و خروجی ‌های متنوع، با انواع دستگاه‌ ها سازگار می باشند. بهترین پاور بانک فست شارژ با طراحی کاربر پسند و قابلیت ‌های منحصر به فرد، به عنوان یکی از مناسب ترین انتخاب‌ های پاور بانک برای افرادی که به دنبال قابلیت شارژ سریع و قابلیت حمل آسان هستند، شناخته می ‌شود. در ادامه برخی از بهترین پاور بانک های فست شارژ 2024 معرفی کرده ایم:

  • پاور بانک Anker 733 (GaNPrime PowerCore 65W)
  • پاور بانک شیائومی مدل PB200LZM Redmi
  • پاوربانک سامسونگ مدل EB-P3400
  • پاور بانک بیسئوس ایرپو 20 وات ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • پاوربانک ریمکس RPP-129 )ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت(

خرید آنلاین انواع پاور بانک

با توجه به مواردی که به بررسی آن پرداختیم، می توانید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید پاور بانک کنید. دیجیکالا، تکنولایف، کامیتل شاپ و جانبی، از جمله بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی هستند که با عرضه محصولات دیجیتال متنوع، سعی در تامین نیازهای کاربران دارند. این فروشگاه های آنلاین، انواع پاور بانک های بازار را با بهترین قیمت، عرضه می کنند. شما می توانید با مراجعه به آنها، بهترین پاور بانک های موجود در بازار را مشاهده، مقایسه و خریداری کنید.

 

ارسال نظر