پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین الکامپ آغاز شد

پیش ثبت نام اولیه حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از امروز دوشنبه، 3 اردبیهشت از طریق سایت نمایشگاه امکان پذیر است.

پیش ثبت‌نام  بیست و هفتمین الکامپ آغاز شد

به گزارش کلیک، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در فراخوانی اعلام کرد، علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌رساند از روز دوشنبه مورخ 3/2/1403 می‌توانند برای پیش ثبت نام اولیه به سایت نمایشگاه elecompiran.com مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان نصر تهران آخرین مهلت جهت پیش ثبت‌نام مورخ 20/2/1403 است. پیش ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است. لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی نمایند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه‌ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف بویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنید.

شایان ذکر است درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

 

ارسال نظر